Roliga inlägg på forumet
Re: Roliga inlägg på forumet
Nu kan skitkastandet upphöra.
Jag ber om ursäkt, men jag blir lite sne när en "Djurgårdare" ständigt tokdissar en vital del av Djurgårdsfamiljen.
Kom in på "Välkommen till vårat nya forum"-tråden.
Andra inlägget där är ganska kul av "Prongen"
"Jag kommer att skriva här minst lika mycket i fortsättningen i detta fantastiska forum..om inte mer!
Vi ses kamrater både här och i arenan!"
Antal inlägg sen dess är den imponerande siffran: 2! Väldigt kul faktiskt..
Andra inlägget där är ganska kul av "Prongen"
"Jag kommer att skriva här minst lika mycket i fortsättningen i detta fantastiska forum..om inte mer!
Vi ses kamrater både här och i arenan!"
Antal inlägg sen dess är den imponerande siffran: 2! Väldigt kul faktiskt..
Född till sportchef.
Salas innan Nisses dom i Brynäs-DIF matchtråden:
Precis. Han ska ju som sagt ha ett kännbart straff, men hade de s.k. "experterna" fått bestämma så hade Ekman blivit offentligt halshuggen i Gamla Stan.Han ska ha sitt straff, men man måste ju vara objektiv i frågan. Det är skönt att det finns såna som du som tänker ett steg längre än alla andra Djurgårdshatare.
För mig var det pricken över I:t. För jäkla skön diss mot alla dessa experter.
Precis. Han ska ju som sagt ha ett kännbart straff, men hade de s.k. "experterna" fått bestämma så hade Ekman blivit offentligt halshuggen i Gamla Stan.Han ska ha sitt straff, men man måste ju vara objektiv i frågan. Det är skönt att det finns såna som du som tänker ett steg längre än alla andra Djurgårdshatare.
För mig var det pricken över I:t. För jäkla skön diss mot alla dessa experter.
Sagt av Mäklaren om D. Widings ankomst till DIF. Avd. "Saida, släng dig i väggen!"

Mäklaren skrev:
Widing är absolut ingen sämre spelare än Mackan. Han kommer dessutom att vara bra HELA säsongen.
Till ditt eviga försvar måste det väl i ärlighetens namn sägas att Widing var ett lovande köp. I alla fall med än en 50%ig trolighet att han skulle leverera skapligt i alla fall.Mäklaren skrev:Ha ha ha, skämskudde på.

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.