Roliga filmklipp

Prat om allt mellan himmel och jord, som inte nödvändigtvis har med ishockey att göra.
Magnutz
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Roliga filmklipp

Inlägg av Magnutz »

-daniel- skrev:Hahahaha de får tydligen stålar av ägarna; ju längre fightingutvisningar desto mer pengar. Riktigt jävla sjukt.
Det laget har förjävligt få hockeyspelare och brutalt många mongoloida brottslingar som - med hjälp - får på sig hockeyutrustning och sen åker ut och hugger allt som rör sig. Tattare på en nivå som får många andra sorters tattare att se lite tama ut. :)
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

Magnutz skrev:Avdelning: Ska man skratta eller gråta. Detta är tamejfan det sjukaste jag sett i en hockeymatch. Vilka jävla utvecklingsstörda vodkapimplande vettvillingar:

http://www.youtube.com/watch?v=BIOYHMZP_nI
Frågan är ju hur de får fortsätta i KHL? En given uteslutning om man frågar mig...
100% DJURGÅRDSJ***L
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Jockmaniac skrev:
Magnutz skrev:Avdelning: Ska man skratta eller gråta. Detta är tamejfan det sjukaste jag sett i en hockeymatch. Vilka jävla utvecklingsstörda vodkapimplande vettvillingar:

http://www.youtube.com/watch?v=BIOYHMZP_nI
Frågan är ju hur de får fortsätta i KHL? En given uteslutning om man frågar mig...
Kolla in http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 8266852.ab

Sjuk liga.
Mash

Inlägg av Mash »

Hittade en fin video när jag satt och bläddrade igenom aftonbladet, synd att man inte hör mer av kommentatorn för han låter skit nöjd :lol:

http://www.aftonbladet.se/webbtv/sport/ ... 8271904.ab
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Mash skrev:Hittade en fin video när jag satt och bläddrade igenom aftonbladet, synd att man inte hör mer av kommentatorn för han låter skit nöjd :lol:

http://www.aftonbladet.se/webbtv/sport/ ... 8271904.ab
Samma Samhallare i dessa lag som det där tattargänget från KHL. Stäng av rubbet, montera ner laget och skjut deras maskot. :twisted:
Användarvisningsbild
Edin
Säsongskort: Ja

Inlägg av Edin »

Det här är väl inget klipp man skrattar åt direkt, men helt klart en av mina absolut favoriter!

För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Användarvisningsbild
Salas

Inlägg av Salas »

Lika komiskt som alltid. Norra Europas mest pinsamma supportergrupp, och det med marginal.
Användarvisningsbild
Kentta

Inlägg av Kentta »

Salas skrev:

Lika komiskt som alltid. Norra Europas mest pinsamma supportergrupp, och det med marginal.
Äckliga jävla plastgäng! Har dom kommit på någon ramsa själv? Är allergisk mot plast känner jag..

Och störande att typ 10 pers gick framför banderollen, då har man ju inte fattat grejen :wink:
Användarvisningsbild
lajjnus

Inlägg av lajjnus »

Salas skrev:

Haha, äckliga bondegäng. Fan sämre än bajen. Usch. Kan dom inte komma till oss någon gång? :)
Användarvisningsbild
Snazzi
Tipsmästare 2009/10

Inlägg av Snazzi »

lajjnus skrev:
Salas skrev:

Haha, äckliga bondegäng. Fan sämre än bajen. Usch. Kan dom inte komma till oss någon gång? :)
Bortaläktaren har väl varit rätt så tom under matcher mot Linköping sedan slutspelet 08.

Jag har ingen som helst aning om varför. :wink:
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Kan nån vänlig GulRödBlå själ länka till klippet med Riddarn där han glider in på isen och leder klacken i växelsång?! Hittar den inte här och går fan bet på youtube också...

Tack på förhand :lol:

Hittade den.. Njuter. N J U T E R. Så där gör en stor spelare!!! Går ut efter matchen och röjer på isen! Skulle lätt gjort det om jag var aktiv. ;D

http://www.youtube.com/watch?v=7v4WE2QS ... 9&index=38
Användarvisningsbild
warrant

Inlägg av warrant »

Det här är hockeygodis. Såg dom på hovet 1986

Mash

Inlägg av Mash »

warrant skrev:Det här är hockeygodis. Såg dom på hovet 1986

Så underbart att se, dragningarna dom gör, hur dom åker skridskor får mig att må bra. Jävlar, tänk att ha dom i Djurgården :roll:
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Mash skrev:
warrant skrev:Det här är hockeygodis. Såg dom på hovet 1986

Så underbart att se, dragningarna dom gör, hur dom åker skridskor får mig att må bra. Jävlar, tänk att ha dom i Djurgården :roll:
De leker fram på isen, fan vad allt ser enkelt och självklart utan. De vet precis, helt 110%igt precis, var de har varandra p å isen.. förnedring åå förnedring - Det finns inget landslag som kommer i närheten av vad CCCP presterade under så lång tid. Själv var jag ganska liten när de härjade som värst på 80-talet men jag var ändå 5-15 år så jag kommer ihåg hur det såg ut och hur uppgivenheten var stor när SWE till sist ställdes mot Krutov, Kasatonov och de andra..

Drömhockey?! Oh ja. Idag finns den inte. Spelet har förändrats och tillåter inte briljans på samma sätt.:)
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Skriv svar