Modo Hockey - Djurgårdens IF, 11/12 2010
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Modo Hockey - Djurgårdens IF, 11/12 2010
Helvete vad satans jävla skönt. HÄRLIGA DJURGÅR'n!!!
FAN VA SKÖNT!
Jag hade räknat med 0, eller max 1 poäng idag. Det här gjorde min dag!
Nu ska jag ut och festa och fira segern!
HÄRLIGA DJURGÅRN!
Jag hade räknat med 0, eller max 1 poäng idag. Det här gjorde min dag!
Nu ska jag ut och festa och fira segern!
HÄRLIGA DJURGÅRN!
-
Otroligt skönt! En kämpainsats och Claesson som jag och flera andra efterlyst var kanon idag.
Kempe,Tim,Jimmie ja flera förtjänar beröm. Kruger smart som alltid
Kempe,Tim,Jimmie ja flera förtjänar beröm. Kruger smart som alltid
Djurgårdens IF
Underbart! Viktig seger inför derbyt.
Blue Brigade STHLM A11 Hovet
JAJAMENSAN!
Fyfan vad skön vinst, fruktansvärt rättvis sådan också. Kliniskt genomförd bortamatch av DIF.
Såhär länge hade jag tänkt fira ikväll:

Fyfan vad skön vinst, fruktansvärt rättvis sådan också. Kliniskt genomförd bortamatch av DIF.
Såhär länge hade jag tänkt fira ikväll:

För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Dagens hyllning:
Går till Djurgårdaren i fotbollströja som blåste i vuvuzelan efter matchen! hahaha!
Går till Djurgårdaren i fotbollströja som blåste i vuvuzelan efter matchen! hahaha!
Losing all hope was freedom.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Klockrent genomförd bortamatch. Blev onödigt spännande på grund av ....
Nu börjar man känna igen laget.

Nu börjar man känna igen laget.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- SirDIFalot
Dagens känga: Till de som använder vuvuzela utanför sydafrika.Raus skrev:Dagens hyllning:
Dagens überkänga: Till de som använder vuvuzela på hockey! Är illa nog att det där fanskapet lyckas komma in på en hel fotbollsmatcher.
Expert.
Fan vad härligt! Otroligt skön seger, inte väntad efter första periodens slut.
Nu tycker jag bombom gjort sitt i Djurgårdströjan, nu är det för mycket misstag vid fel tillfällen och ibland är han fan slöare än Honken.
KROSSA GNAGET!
Nu tycker jag bombom gjort sitt i Djurgårdströjan, nu är det för mycket misstag vid fel tillfällen och ibland är han fan slöare än Honken.
KROSSA GNAGET!
Fortsätt spela unga spelare på derbyt om det är möjligt (vet inte vilka som drar till JVM). Känns som de har hjärta och jobbar mer för laget än vissa äldre spelare (ex Ekman)! Viktiga 3p idag!
Grymt skönt med 3p... helt tokviktiga points och äntligen får vi lite resultat efter alla skott.... tycker vi spelat jävligt bra senaste matcherna (med vissa dippar då och då) men det är ett helt annat DIF nu än för en månad sen!
Det blir slutspel och final iår igen om vi kör på så här... måste bara se till att lite fler seniorer är halvskadade så vi kan använda J20-hjältarna! Framtiden ser iaf ljus ut, bara hoppas NHL håller fingrarna borta lite så vi kan se dessa boys lira för oss ett tag framöver!
Det blir slutspel och final iår igen om vi kör på så här... måste bara se till att lite fler seniorer är halvskadade så vi kan använda J20-hjältarna! Framtiden ser iaf ljus ut, bara hoppas NHL håller fingrarna borta lite så vi kan se dessa boys lira för oss ett tag framöver!

Instämmer! Ingen jävla vuvuzela på DIF Fotbolls eller hockeymatcher!SirDIFalot skrev:Dagens känga: Till de som använder vuvuzela utanför sydafrika.Raus skrev:Dagens hyllning:
Dagens überkänga: Till de som använder vuvuzela på hockey! Är illa nog att det där fanskapet lyckas komma in på en hel fotbollsmatcher.
Förövrigt en perfekt match idag, och en riktigt skön seger.
Förövrigt så är vore juniorer helt jävla fantastiska. Fan vilka kämpainsatser, vilken vilja.
Men vad är det för jävla stämning här inne? Känns ju som att sitta hemma hos Arne Hegefors på Måndagsmornar.
"Om vi inte vinner detta ger jag upp"
"Vinner vi inte idag är säsongen körd"
"Säsongens viktigaste match"
Nästa match är säsongens viktigaste. Vi SKA vinna! Skönt att vara bäst i stan inför matchen, men har vi inte varit det inför varje derby?
Vi är bäst i stan Djurgårn!
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
- Doyle
Tack kära DIF för denna otroligt viktiga seger. Var så besviken och förbannad efter tappet i första så detta var verkligen en gåva som räddar denna helg. Att dessutom få se Boork få Ekmans yxklubba i direktsändning är den bästa hämnden detta årtionde. Härliga Ekman.
SirDIFalot skrev:Dagens känga: Till de som använder vuvuzela utanför sydafrika.Raus skrev:Dagens hyllning:
Jag tyckte dock det var jävligt bra gjort att han försökte överrösta den pinsamma modoklacken? Så länge han inte använder det på våra hemmamatcher. Dessutom så tror jag att han blir "omhändetagen" ifall han ens försöker. Det här forumet blir ju bara värre och värre varje dag...

Losing all hope was freedom.
Drop Dead !!!!Mäklaren skrev:Modo måste rycka upp sig någon gång. Perfekt då att möta Elitseriens omständigaste, fegaste och minst motiverade lag.
6-1.