DIF i Media

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
DIFVästertorp
Säsongskort: Ja

Re: DIF i Media

Inlägg av DIFVästertorp »

SirDIFalot skrev:Satan vad det låter som de pratar om Ekman i del tre, efter 5 min, hemvändare utan motivation, längre kontrakt, 34 år, att den kan vara farligt. Just i Ekman intervjuer inför säsongen där de liksom pratades om att summera hela hans karriär, inte ett snack om att han faktiskt skrivit på för TRE år i Djurgården. Usch...
Reagerade oxå på det. Luktar Ekman låååång väg.
Blomdahl var ju ingen stämningshöjare heller. Tråkig e bara förnamnet
Djurgårdens IF
Användarvisningsbild
-daniel-
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av -daniel- »

Grymt imponerad av 08 Hockey. Lika bra avsnitt som första... Bra personer i studion, Wille är ju bara för skön men tycker även gnagarna är rätt sansad. Trots att Fjäll ju är råtta så är han galant i programledarrollen.

Och KRONWALL!!! HUNDEN LEIF!!! Hahaha...... helvete vilken skön sång att plocka ut av alla. Kung Kronwall.
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

-daniel- skrev:Grymt imponerad av 08 Hockey. Lika bra avsnitt som första... Bra personer i studion, Wille är ju bara för skön men tycker även gnagarna är rätt sansad. Trots att Fjäll ju är råtta så är han galant i programledarrollen.

Och KRONWALL!!! HUNDEN LEIF!!! Hahaha...... helvete vilken skön sång att plocka ut av alla. Kung Kronwall.
Instämmer helt.

Sedan tycker jag likheten mellan Blomdahl och Roger Melin är otroligt stor. De låter lika och har identiskt kroppsspråk.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Användarvisningsbild
kotten

Inlägg av kotten »

Instämmer helt! Riktigt bra avsnitt. Sitter mest och småler hela tiden, känns verkligen som ett avslappnat spontant hockeysnack mellan ett gäng kunniga profiler. Staffan ger ju förövrigt ett väldigt sympatiskt intryck, om det nu kunde bli bättre. Vore trevligt att se Jimmie - kanske något inför derbymatchen?
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
Användarvisningsbild
Snazzi
Tipsmästare 2009/10

Inlägg av Snazzi »

kotten skrev:Instämmer helt! Riktigt bra avsnitt. Sitter mest och småler hela tiden, känns verkligen som ett avslappnat spontant hockeysnack mellan ett gäng kunniga profiler. Staffan ger ju förövrigt ett väldigt sympatiskt intryck, om det nu kunde bli bättre. Vore trevligt att se Jimmie - kanske något inför derbymatchen?
Om matchen skulle sluta med gnagetvinst(Gud förbjude) är väl Jimmie den enda tänkbara i den stolen...
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Bigge

Inlägg av Bigge »

Och ytterligare en artikel om Ekmans slashing
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 8249754.ab

Även om det tar emot, så gillar jag faktiskt Jämtins kommentar om åtalet...
There is no I in TEAM!!!!
Användarvisningsbild
Edin

Inlägg av Edin »

Bigge skrev:Och ytterligare en artikel om Ekmans slashing

Till och med den där inavlade gävlebonden som anmälde borde väl kanske känna att det räcker nu? Han borde se sig själv i spegeln och fråga sig om det verkligen är värt att använda samhällets tid och pengar för att driva den här icke-frågan mot någon som redan fått ett rimligt straff?

Nåväl, killen gjorde i alla fall ett rätt när han valde att vara anonym...
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn

Inlägg av SkönaDjurgårn »

BOMBOM BOUCHARD skrev:
-daniel- skrev:Grymt imponerad av 08 Hockey. Lika bra avsnitt som första... Bra personer i studion, Wille är ju bara för skön men tycker även gnagarna är rätt sansad. Trots att Fjäll ju är råtta så är han galant i programledarrollen.

Instämmer helt.

Sedan tycker jag likheten mellan Blomdahl och Roger Melin är otroligt stor. De låter lika och har identiskt kroppsspråk.
Haha, tänkte också på det, identiska röster! :D

Long time fan av 08Fotboll, kul att de kört igång med hockey också! Wille är grym och kul att få "träffa" spelarna lite närmare.
Steef

Inlägg av Steef »

Han var från Uppsala.
Edin skrev:

Till och med den där inavlade gävlebonden som anmälde borde väl kanske känna att det räcker nu? Han borde se sig själv i spegeln och fråga sig om det verkligen är värt att använda samhällets tid och pengar för att driva den här icke-frågan mot någon som redan fått ett rimligt straff?

Ceterum censeo Solnam delendam esse.
Användarvisningsbild
Edin

Inlägg av Edin »

Steef skrev:Han var från Uppsala.
Edin skrev:

Så pass? Hejade han ens på Brynäs?
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Steef

Inlägg av Steef »

Ja, eller heja på brynäs gör nån det? Läste en "Intervju" (jag måste komma på hur man stänger av autorättning) i den ena lokaltidningen med honom. Vet inte om den ligger på Internet.

Hittade inte den artikeln.
Senast redigerad av Steef den 2010-12-09 12:09:58, redigerad totalt 1 gånger.
Ceterum censeo Solnam delendam esse.
Användarvisningsbild
easer90

Inlägg av easer90 »

Steef skrev:Ja, eller heja på brynäs gör nån det? Läste en "Internet" i den ena lokaltidningen med honom. Vet inte om den ligger på Internet.

Hittade inte den artikeln.
Vad är det? :shock:
DIFRobbex

Inlägg av DIFRobbex »

http://gd.se/sport/brynas/1.2535803-nil ... olisanmald
Här finns lite info till ang Nisses yxhugg.
Måste ju gå att få fram vem Uppsalabon är? Måste ju vara en enstöring utan dess like.
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

SkönaDjurgårn skrev:
BOMBOM BOUCHARD skrev:

Instämmer helt.

Haha, tänkte också på det, identiska röster! :D

Long time fan av 08Fotboll, kul att de kört igång med hockey också! Wille är grym och kul att få "träffa" spelarna lite närmare.
Lite OT men. Du, du har en väl en AIKare som "avatar" va?! Fick för mig att han är råtta, han som leder 08Hockey. :)
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
erik_dif

Inlägg av erik_dif »

DIFRobbex skrev:http://gd.se/sport/brynas/1.2535803-nil ... olisanmald
Här finns lite info till ang Nisses yxhugg.
Måste ju gå att få fram vem Uppsalabon är? Måste ju vara en enstöring utan dess like.
http://gd.se/polopoly_fs/1.2556271.1291 ... 674650.jpg

Så jävla uppenbart att det är något fel på den där stan.
Skriv svar