Hata aik
Re: Hata aik
Varav minst 2000 Brynäsare.Daniel942 skrev:Publik: 4 536.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
AIK-FBK 0-3, 2:a perioden 10min.
edit: 0-4. Blir det råttslakt idag igen?
Mash skrev:AIK-FBK 0-3, 2:a perioden 10min.

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Mash skrev:AIK-FBK 0-3, 2:a perioden 10min.
0-4 målet var en riktig tavla.
Råttorna visar normal standard
Inte nog med att det endast är hönsgård i defensiven och totalt ofarligt i offensiven. aiks starkaste del som räddat dom flera gånger, Fasth i kassen, darrar som aldrig förr. Han har gjort en supertavla och släppt in ett skott som varje målvakt bör ta.
Sedan så är det knäpptyst på Hovet, och det har det nu varit i ca 20 minuter. Råttorna sjöng första fem minuterna, sedan dess har man bara hört burop och skridskoskär.
Sedan så är det knäpptyst på Hovet, och det har det nu varit i ca 20 minuter. Råttorna sjöng första fem minuterna, sedan dess har man bara hört burop och skridskoskär.
Som i "snabb och effektiv" då? Hur menar du "Standard"?warrant skrev:Mash skrev:AIK-FBK 0-3, 2:a perioden 10min.
0-4 målet var en riktig tavla.
Råttorna visar normal standard
Edit: Saxat från live-rapporteringen på AB:
20:19
AIK gör just nu en av de sämsta perioder jag upplevt av något lag den här vintern.
Mycket märkligt, med tanke på den fart och vilja som laget visade för bara en halvtimme sen.
Förmodligen den standarden som ett allsvenskt lag bör visa mot ett topplag i elitserien, dvs en total underlägsenhet.Magnutz skrev:Hur menar du "Standard"?
+1Salas skrev:Förmodligen den standarden som ett allsvenskt lag bör visa mot ett topplag i elitserien, dvs en total underlägsenhet.Magnutz skrev:Hur menar du "Standard"?

Skönt att aik visar sitt rätta jag, tror det enda som kan rädda aik och ge dem energi är att om de slår oss i ett 3dje raka derby... DET FÅR INTE HÄNDA!
Tänk om vi hade vunnit våra matcher då hade vi sluppit ligga efter dessa sopor
Tänk om vi hade vunnit våra matcher då hade vi sluppit ligga efter dessa sopor

"pressberg"För att gå till slutspel måste man vinna som dom här äckliga jävla kaffekokarna! USch jag spyr på o se den där jävla pressberg. Vilken vidrig jävla spelare!

För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Hahaha, jag vek mig av skratt när kameran zoomade in kurvan, och de två personerna som satt där, i slutsekunderna.
Jag njuter! Fan vad roligt det är med hockey igen!
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Haha ja! Det var fan det bästa jag sett på väldigt länge! Det var lika bra som "Framåt kämpa Djurgården", fast tvärt om.Snazzi skrev:Hahaha, jag vek mig av skratt när kameran zoomade in kurvan, och de två personerna som satt där, i slutsekunderna.

För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.