Don_T skrev:Jojje:
Smaken är som baken - delad. Och tur är väl det!
Vad vill du ha för frågor i en intervju med tex Thomas Johansson som är en av de som är på tur?
Jag är inte så superintresserad av frågor som "vad tycker du om DIF" osv... Vad tror du han ska säga? Att det är rätt kasst?
Jag vill se lite mer personliga frågor. Vad gör de på fritiden, vad har de för ambitioner och mål efter hockeykarriären är slut. Är Challe alltid lika lustig?
Vem tar mest i bänk, vem är sämst på skridskor, vem står längst framför spegeln, har spelaren i fråga eller någon i laget några speciella ritualer? Några pracical jokes? Vem är bäst/sämst på poker (om det nu spelas)? osv osv.
Sånt vore kul att läsa lite om, inte standardfrågor som får standardsvar.
Don_T skrev:Lovar att tänka på dina funderingar nästa gång jag gör en intervju.
Det du söker är sådant som man tar i en andra intervju när man träffat personen i fråga ett par gånger.
Eller så har man lite personlighet och stake och så tar man det första gången.
Please, ta det lite piano. Jag vet inte vem du är arg på, men ditt gnäll är tröttsamt i längden (i alla trådar) . Det finns ingen anledning att bli oförskämd...
fd skuggan skrev:Please, ta det lite piano. Jag vet inte vem du är arg på, men ditt gnäll är tröttsamt i längden (i alla trådar) . Det finns ingen anledning att bli oförskämd...
Piano har aldrig varit min grej...
Vadå oförskämd, är det så svårt att fråga de frågor jag gav exempel på? Måste man gå på 3 dates med spelare först eller?
Pinsamt att skicka en kille som inte ens har modet att fråga några roliga frågor. Vad är det då för vits.
Känns skönt att vi tar upp sånna här djupa frågor. Det måste betyda att det inte finns nått annat att prata om = Allt kommer gå jävligt bra för DIF i år!
Jojje skrev:
Vem tar mest i bänk, vem är sämst på skridskor, vem står längst framför spegeln, har spelaren i fråga eller någon i laget några speciella ritualer? Några pracical jokes? Vem är bäst/sämst på poker (om det nu spelas)? osv osv.
Hur fan ska han veta detta? Han har varit i DIF några veckor.