Mäklaren... positiv(Litegrann i alla fall)? Inte en chans.Mäklaren skrev:DIF-familjen fortsätter att ställa upp och visar att den är landets i särklass bästa. Dags för spelarna att någon jävla gång betala tillbaka?
Djurgårdens IF - Luleå HF, 7/12 2010
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Djurgårdens IF - Luleå HF, 7/12 2010
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
- diftobbe89
Tycker allt snack om tröjor är sjukt barnsligt, vem bry sig? Ingenting man borde ha i tanken som spelare, tycker och har alltid tyckt vi ska spela i blått, mer Dif, så hoppas det är de som gäller från och med Tisdag.
Spela fult
Haha, händer det så ger jag Lassen hans lön från egen plånbokkotten skrev:5-0 DIF. Lassen gör hat-trick och vi får två kompensationsmål från HV-matchen.

Jag vill tro att det kan bli vinst imorgon, det var trots allt nära uppe i Luleå förra gången. Kanske är detta matchen allt vänder?
Har ändrat mitt 0-4-tips. Tror vi tar det till sudden, där vi självklart torskar.
2-3
Jimmie
Mackan
2-3
Jimmie
Mackan
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Det kanske är dags att vi gjorde i fotbollen förra året. Vi går inte ut och sjunger förrän efter 10 minuter. Det kanske väcker en del bekväma spelare.
- Daniel942
Så säger hockeyligan efter varje vinst vi har tagit denna säsong.Mash skrev:Haha, händer det så ger jag Lassen hans lön från egen plånbokkotten skrev:5-0 DIF. Lassen gör hat-trick och vi får två kompensationsmål från HV-matchen.![]()
Jag vill tro att det kan bli vinst imorgon, det var trots allt nära uppe i Luleå förra gången. Kanske är detta matchen allt vänder?

DIF!
- Blå Helgonet
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Kontakt:
6 500 pers på Hovet....-daniel- skrev:Ja, det är onekligen imponerande att lyckas locka minst 6500 till Hovet en sketen tisdag efter 5 raka förluster (eller vad de nu blir).Mäklaren skrev:DIF-familjen fortsätter att ställa upp och visar att den är landets i särklass bästa. Dags för spelarna att någon jävla gång betala tillbaka?
Dags att käka taggtråd nu DIF och köra över skoterraggarna.
Jag undrar hur länge folk orkar se eländet nere på isen?
Det kanske vänder idag, har någon sett Jesus knalla på vattnet mellan Gröna Lund och Slussen?

Blue Saints...
- -daniel-
Lite för tunn is just för stunden ser det ut som, men Linkan kan ju gå på vatten så why not?Blå Helgonet skrev: Det kanske vänder idag, har någon sett Jesus knalla på vattnet mellan Gröna Lund och Slussen?
Imorrn vänder det, mina herrar. Helt övertygad om det. 11 baljor av Widing.
Om klacken är lika fantastiska som senast så struntar jag i vilka som spelar på isen. Jag kommer för att se och stödja klacken då detta är en minst lika underbar resa som att se Djurgårn vinna på isen 

Jag är inte arg, och inte besviken.
-
Så mycket ointressant snack nu. Om vi börjar med att sälja ut Hovet och piska upp stämingen så ska de här nog gå vägen.
Glöm inte lägga en sedel i hinken imorn! Ett krav för samtliga! Det är upp till oss om vi ska skapa tifohistoria eller inte.
Glöm inte lägga en sedel i hinken imorn! Ett krav för samtliga! Det är upp till oss om vi ska skapa tifohistoria eller inte.
Vi såg ju hur det gick senastBäst-i-stan skrev:Så mycket ointressant snack nu. Om vi börjar med att sälja ut Hovet och piska upp stämingen så ska de här nog gå vägen.

- SirDIFalot
Verkar som Mr Hitman får fortsätta imorgon också. Därav är Tjärnqvist fortfarande skadad.
Expert.
Kul att Hitman får lira, synd att Tjärna är under isen. Hoppas han kommer igen snart och att Hitman tar en ordinarie plats trots det.SirDIFalot skrev:Verkar som Mr Hitman får fortsätta imorgon också. Därav är Tjärnqvist fortfarande skadad.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Någon som vet varför Tjärna har varit borta så "länge" ?SirDIFalot skrev:Verkar som Mr Hitman får fortsätta imorgon också. Därav är Tjärnqvist fortfarande skadad.
Måste tillägga att jag inte sett särskilt mycket av Mitman de matcher han fått spela. Visserligen snittar han väl inte många minuter men fortfarande.
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
- Daniel942
Första matchen mot HV smällde det som bara den, men sen har jag inte sett han så mycket.kotten skrev:Någon som vet varför Tjärna har varit borta så "länge" ?SirDIFalot skrev:Verkar som Mr Hitman får fortsätta imorgon också. Därav är Tjärnqvist fortfarande skadad.
Måste tillägga att jag inte sett särskilt mycket av Mitman de matcher han fått spela. Visserligen snittar han väl inte många minuter men fortfarande.
DIF!