Kentta skrev:Inga frågor till imorgon? Skulle ju vara grymt om man kunde fortsätta klättra lite i tabellen..
Ska på klassresa en vecka till London. Jag lägger upp frågorna till imorgon nu. Dock så räknar jag INTE hop förra omgången utan gör det när jag är tillbaka. Detta innebär att det inte blir några frågor till måndagsmatchen!
Fast det är ju inte logiskt eftersom jag redan har min plats garanterad i slutspelet. Du kan ju fortfarande missa det (om din dator helt plötsligt går sönder samt att någon länsar ditt kreditkort så att du inte har råd att köpa en ny och på så sätt inte få fler poäng i tävlingen...), så jag skulle snarare påstå att det är jag och Knirre som är kungarna av tippningstävlingen. Vi kan ju röka på som bara den och glömma tippningstävlingen, men det kan inte du, HA!
Fast det är ju inte logiskt eftersom jag redan har min plats garanterad i slutspelet. Du kan ju fortfarande missa det (om din dator helt plötsligt går sönder samt att någon länsar ditt kreditkort så att du inte har råd att köpa en ny och på så sätt inte få fler poäng i tävlingen...), så jag skulle snarare påstå att det är jag och Knirre som är kungarna av tippningstävlingen. Vi kan ju röka på som bara den och glömma tippningstävlingen, men det kan inte du, HA!
Men åååå...Edin har inget kreditkort.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Klar för slutspel? Nej... Immun från att åka ur tävlingen fram tills slutspelet? Jà...........