Film- och bildtråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Mash

Re: Film- och bildtråden

Inlägg av Mash »

Kentta skrev:Bild
Måla? Blev sugen på att göra en till nu, dock vet jag inte riktigt hur lång den ska vara. Blir 4 meter för långt? Samt hur långa är räckena ovanför A18 ingången? :wink:
Grymt snygg! Sätt ''Kung Ragge'' över A18 och sedan denna på A13 eller vad det är till vänster :)
spocksbeard
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av spocksbeard »

Kentta borde få dekorera hela hovet.Min röst på Kentta:)
Buzz

Inlägg av Buzz »

Amadeus skrev:
Paerka skrev:Jag satt och skämdes över det nya introt måste jag säga, helt jävla vansinnigt dåligt.
Det var så fruktansvärt dåligt. Aldrig sett ett sämre intro. Vart tog det andra vägen som de haft hittills? Det var ju i alla fall häftigt då man fick se det bästa från förra säsongen.
Har inte hört nån som gillat det nya.

Förra årets into är ju oslagbart. Aldrig sett nåt roligare.
Det är ingen här som fått tag på det andra introt då? Man får en riktig kick av den!
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

http://www.youtube.com/watch?v=qBcqQhpvXQM

Bortsett från att man slås av att det har förbannat fula tröjor i Schweiz så är det jävligt svårt att förstå att det är samma Daniel Widing vi har här i Djurgården i år.
Expert.
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

SirDIFalot skrev:http://www.youtube.com/watch?v=qBcqQhpvXQM

Bortsett från att man slås av att det har förbannat fula tröjor i Schweiz så är det jävligt svårt att förstå att det är samma Daniel Widing vi har här i Djurgården i år.
Det stavas självförtroende. Så enkelt är det.
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

DIF_Soldier skrev:

Det stavas självförtroende. Så enkelt är det.
Skumt eftersom han gjorde 5 mål i European Trophy och fick ett tidigt mål i Elitserien. Men den där farten han visar i videon såg jag bara mot HV och Skellefteå i de första två hemmamatcherna. Inte sett en tillstymelse till det resten av säsongen.
Expert.
Mäklaren

Inlägg av Mäklaren »

Dessutom spelade han antagligen med någon som kunde ge honom de perfekta passningar, som man ser på videon. I DIF har vi inte den passningsläggaren som ger Widing de enkla målen. Där tror jag att förklaringen ligger.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
DIFnacka

Inlägg av DIFnacka »

Om vi fixar en "top scorer" tröja så kanske det lossnar?
Ridderwall: " Vi har större klack kvar 20 minuter efter matchen än de andra har under hela sina matcher"
DIFVästertorp

Inlägg av DIFVästertorp »

Mäklaren skrev:Dessutom spelade han antagligen med någon som kunde ge honom de perfekta passningar, som man ser på videon. I DIF har vi inte den passningsläggaren som ger Widing de enkla målen. Där tror jag att förklaringen ligger.
Hahhaahaha, ditt jävla Lasse Anrell snack börjar gå över styr. För jag antar att du bara e här för att provocera? Det roliga e att ditt Kruger snack lyckats lura med några till. Om du mot förmodan e allvarlig föreslår jag att du tittar på dvd från samtliga matcher(där Kruger deltagit) iår och sen tänker om. Widings självförtroende i avsluten e det enda som hindrat honom. Killen har säkert fått 20-30 lägen av Kruger där han iaf på hälften borde gjort mål
Djurgårdens IF
Användarvisningsbild
lajjnus

Inlägg av lajjnus »

DIFnacka skrev:Om vi fixar en "top scorer" tröja så kanske det lossnar?
Det måste vara den ultimata lösningen!
Mäklaren

Inlägg av Mäklaren »

DIFVästertorp skrev:
Mäklaren skrev:Dessutom spelade han antagligen med någon som kunde ge honom de perfekta passningar, som man ser på videon. I DIF har vi inte den passningsläggaren som ger Widing de enkla målen. Där tror jag att förklaringen ligger.
Hahhaahaha, ditt jävla Lasse Anrell snack börjar gå över styr. För jag antar att du bara e här för att provocera? Det roliga e att ditt Kruger snack lyckats lura med några till. Om du mot förmodan e allvarlig föreslår jag att du tittar på dvd från samtliga matcher(där Kruger deltagit) iår och sen tänker om. Widings självförtroende i avsluten e det enda som hindrat honom. Killen har säkert fått 20-30 lägen av Kruger där han iaf på hälften borde gjort mål
Det handlar snarare om okunskap att hävda att Kruger är en otroligt vass framspelare i Elitserien. Passningarna han får fram är allt för ofta studspuckar och passningar på backhand. Ibland får han dock till det väldigt bra. 20-30 lägen där det borde ha varit mål? Om du syftar på alla gånger som Krüger slagit en genomskärare som ''vobblat'' för mycket för att Widing ska kunna få träff på den, ja då är vi nog uppe i 20-30 gånger. Som sagt, Krüger har potential, men hans passningar är väldigt ofta inte bättre än att de bara kommer fram till spelaren, de landar mer sällan mitt på bladet.

Jämför med Linkan som under säsongen 06/07 lyfte upp en helt okänd brunkare till oanade höjder med sina helt otroliga passningar. Då satt verkligen ALLA passningar på Hörnqvist blad. Att en etablerad toppspelare och målskytt som Widing skulle missa 20-30 sådana lägen på Linkans passningar, ser jag som en utopi. Det är den stora skillnaden mellan Krüger och andra, mer etablerade passningsläggare i serien. Passningarna hamnar, utan att studsa, på bladet, till skillnad från Krügers som väldigt ofta fladdrar.

Krüger kommer dock att bli en av dessa.
DIFVästertorp

Inlägg av DIFVästertorp »

14 ass på 23 matcher i en kjedja där 1 spelare e totalt under isen e förstås uruselt
Djurgårdens IF
Mäklaren

Inlägg av Mäklaren »

DIFVästertorp skrev:14 ass på 23 matcher i en kjedja där 1 spelare e totalt under isen e förstås uruselt
Du kunde inte argumentera med något vettigt istället?
Användarvisningsbild
kotten

Inlägg av kotten »

Det där gör tusan nästan ont att se på.

V A K N A
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
Användarvisningsbild
Crashmash

Inlägg av Crashmash »

Bild
Skriv svar