Tippningstävling 2010/2011-diskussionstråden
Re: Tippningstävling 2010/2011-diskussionstråden
Har jag missat något eller blir det inget idag?
Det blir ingenting idag, nej. Lilleman skrev det på förra sidan.crike skrev:Har jag missat något eller blir det inget idag?
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
fan att man ska behöva läsa igenom tidigare inlägg innan man skriver saker.Edin skrev:Det blir ingenting idag, nej. Lilleman skrev det på förra sidan.crike skrev:Har jag missat något eller blir det inget idag?
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Kommer inte frågorna upp snart kan jag inte vara med idag.lilleman skrev:Yes! Med tanke på att det inte är vilken bortamatch som helst på Lördag så kör vi då!
Tack för din åtanke angående bilen Snazzi

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Samma här, JK-bussen går ju snart...BOMBOM BOUCHARD skrev:Kommer inte frågorna upp snart kan jag inte vara med idag.lilleman skrev:Yes! Med tanke på att det inte är vilken bortamatch som helst på Lördag så kör vi då!
Tack för din åtanke angående bilen Snazzi

Edit: Helvete, jag måste dra nu. Jag får helt enkelt förutse frågorna:
1. Vilka vinner?
DIF, givetvis.
2. Blir fler eller färre än 4.5 mål i matchen?
Fler.
Vem gör Djurgårdens sista mål?
Daniel Widing (vem annars?)
Bortabonus!
Hur många gånger kommer Edin att skandera "fitta!"?
7 gånger.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Säsongskort: Ja
Tycker vi helt enkelt skippar frågorna idag. Känns inte rättvist mot de som faktiskt tar tummen ur röven och åker upp och inte kan delta. 

Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Sorry grabbar. Idag har jag dock en ursäkt:
Det har varit ett major strömavbrott i området jag bor i Frankrike sedan 21.00 igår kväll fram tills nu. Självklart skippar vi frågorna idag och vi kommer tillbaka nästa omgång.
Krossa Brynäs!
Det har varit ett major strömavbrott i området jag bor i Frankrike sedan 21.00 igår kväll fram tills nu. Självklart skippar vi frågorna idag och vi kommer tillbaka nästa omgång.
Krossa Brynäs!
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
Frågorna till Hv matchen uppdaterade!
Hela fem stycken som åker ut om de inte är med i denna omgången!
Vi välkomnar också en ny tippare in i tävlingen: Kamala!
Lycka till!
Hela fem stycken som åker ut om de inte är med i denna omgången!
Vi välkomnar också en ny tippare in i tävlingen: Kamala!
Lycka till!
- Daniel942
Är fråga ett baserad på hur tabellen ser ut innan dagens matcher är färdigspelade?
DIF!
Japp!Daniel942 skrev:Är fråga ett baserad på hur tabellen ser ut innan dagens matcher är färdigspelade?
- -daniel-
... så du menar alltså när DIF låg på 8:e plats och inte 9:e som nu? Frågeställningen blir något flummig om du frågar mig.lilleman skrev:Japp!Daniel942 skrev:Är fråga ett baserad på hur tabellen ser ut innan dagens matcher är färdigspelade?
Ja, det hela blev lite rörigt helt plötsligt med hopp upp och ner osv!-daniel- skrev:... så du menar alltså när DIF låg på 8:e plats och inte 9:e som nu? Frågeställningen blir något flummig om du frågar mig.lilleman skrev:Japp!Daniel942 skrev:Är fråga ett baserad på hur tabellen ser ut innan dagens matcher är färdigspelade?
Ja. DIF låg 8! Visste inte om att det vår matcher ikväll förrens runt 19.30 tiden och då kunde jag ju inte ändra! Sorry gubbar.-daniel- skrev:... så du menar alltså när DIF låg på 8:e plats och inte 9:e som nu? Frågeställningen blir något flummig om du frågar mig.lilleman skrev:Japp!Daniel942 skrev:Är fråga ett baserad på hur tabellen ser ut innan dagens matcher är färdigspelade?
Det var ett jävla lyft jag gjorde då! Från runt 30:e plats till nionde, känner mig förbannat stolt
Det är bara att hoppas att det håller i sig nu, en winningstreak för både mig och laget!

Det är bara att hoppas att det håller i sig nu, en winningstreak för både mig och laget!

Edit: Det var inget, jag är trött.