nu får vi ta nya tag mot helsingfors då..tips inför matchen dåå??? jag tror att vi kan nå ett X i den matchen...3-3 tror jag om vi kan spela bättre än igår mot Tappara
okej men larsson gjorde väll ett bra försök i alla fall igår...men lassila borde nog stå idag och det kommer han göra tror jag....jävlar du tror på seger med 1-2 hehe varför tror du vi vinner idag?
Kall-El skrev:Blir nog väldigt tufft ikväll. Har för mig att Helsingfors är betydligt bättre än Tappara.
Tja, läste på HIFK:s hemsida att de hade redan i detta läget 8st skadade spelare. Har dock inte kollat upp hur starka seplare det är frågan om. Tydligen har det haft träningsläger på Åland. HIFK har ny transatlantisk tränare så deras spelsystem lär oxå vara ganska långt ifrån "färdigt".
KG skrev:Tja, läste på HIFK:s hemsida att de hade redan i detta läget 8st skadade spelare. Har dock inte kollat upp hur starka seplare det är frågan om. Tydligen har det haft träningsläger på Åland. HIFK har ny transatlantisk tränare så deras spelsystem lär oxå vara ganska långt ifrån "färdigt".
Sweet! Då kanske vi kan göra 2 mål och bara släppa in 4-5 st.