Lika bra/dåliga som aik solna skulle jag säga.BOMBOM BOUCHARD skrev:Inte så oväntat.
Märkligast hittills är Luleås klack. Låter bara när de buar eller nu när de gjorde mål. Kanske t.o.m. sämre än Brynäs klack.
Luleå HF - Djurgårdens IF 23/11 2010
Re: Luleå HF - Djurgårdens IF 23/11 2010
Stör mig som fan på det här. TV-bilden laggar som fan och kommentatorerna på SR bryter på en sådan norrländska att jag får paltsmak i munnen.
Om vi lyckas vinna med de här stela och trögtänkta backarna som vi har i laget idag är det minst sagt en sensation.
Och hur svårt kan det vara, SKJUT!
Och hur svårt kan det vara, SKJUT!
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Dom forecheckar som fan, väldigt få av våra backar som kan hantera det hyfsat.
Megaplus till Ekman efter första måste jag säga!!
Megaplus till Ekman efter första måste jag säga!!
Expert.
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Enbom>> Sag du mitt klipp langst ner pa forra sidan? Vad tittar du genom...IPTV Canaldigital eller web-tv eller vad?Enbom skrev:Stör mig som fan på det här. TV-bilden laggar som fan och kommentatorerna på SR bryter på en sådan norrländska att jag får paltsmak i munnen.
Lika bra/dåliga som aik solna skulle jag säga.BOMBOM BOUCHARD skrev:Inte så oväntat.
Märkligast hittills är Luleås klack. Låter bara när de buar eller nu när de gjorde mål. Kanske t.o.m. sämre än Brynäs klack.
- DIF_Soldier
Stundtals bra anfallspel och bra avvägningar av backarna blandas med idiotbeslut och megaslarv. Riddarn har varit bra, även kedjan med Ekman-Norman-Cehlin då de får chansen.
Säg den glädje som varar
Sarkasm och ironi är jättesvårt att tolka över internet. Förtydliga för oss som inte ser matchen, har han faktiskt varit bra eller är du bara på skojhumör?SirDIFalot skrev: Megaplus till Ekman efter första måste jag säga!!

För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- Datsyuk_13
Haha, snacka om att det råder begravningsstämning i COOP Arena i kväll... 

Senast redigerad av Datsyuk_13 den 2010-11-23 19:32:33, redigerad totalt 1 gånger.
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Haha jag tycker han varit bra i alla fall. Någon annan som håller med?Edin skrev:Sarkasm och ironi är jättesvårt att tolka över internet. Förtydliga för oss som inte ser matchen, har han faktiskt varit bra eller är du bara på skojhumör?SirDIFalot skrev: Megaplus till Ekman efter första måste jag säga!!
Expert.
Laggar inget på csports iallafall.. Ekman spelar faktiskt bra.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Det han gjort har varit helt okey. Kämpar mer än tidigare och har faktiskt slagit några bra pass.Edin skrev:Sarkasm och ironi är jättesvårt att tolka över internet. Förtydliga för oss som inte ser matchen, har han faktiskt varit bra eller är du bara på skojhumör?SirDIFalot skrev: Megaplus till Ekman efter första måste jag säga!!
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- diftobbe89
Bra Nisse bäst på plan efter 1 period
Honken,Boumedienne.. Hur i helvete mår ni egentligen? skärpning i egen zon nu
Spela fult
Ser lovande ut för Ekman hittils iaf. Bombom och Lill-honk har allvarliga problem med att föra upp pucken, skärpning
Not a shred of evidence exists in favor of the idea that life is serious.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Haha du har e´n viss poäng, men där kan jag ändå inte hålla med, även hur mycket jag än ogillar AIK så älskar jag derbystämningen.Enbom skrev:Stör mig som fan på det här. TV-bilden laggar som fan och kommentatorerna på SR bryter på en sådan norrländska att jag får paltsmak i munnen.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Anfallet ser faktiskt ganska bra ut så här långt. Däremot är vi oheligt långsamma och otympliga i egen zon/backarna då. Vi hinner inte med snabba forwards över huvudtaget. Där ligger vårt problem just denna säsong, kanske?!
Nu ska det grindas genom 40minuter till! K Ä M P A!
Nu ska det grindas genom 40minuter till! K Ä M P A!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Hur tycker du det går för Printzen ikväll?diftobbe89 skrev:Bra Nisse bäst på plan efter 1 period