Jag håller med kotten om Widing. Fast det kanske fungerar även på laget? Alla tippar på Luleå vinst och dom vinner, så kanske bra att vara negativ? I vilket fall som helst så kommer denna match ge mig en hjärtattack..
1. Sätt 200kr på 0-8 och stabil DIF-vinst.
2. ???
3. Profit!
On a more serious note: Det blir en jävligt svår bortamatch, klarar vi 1-1 är jag nöjd. Tror Luleå är taggade att få igång sitt spel igen och kommer gå för full maskin, hoppas Riddan vaknat på rätt sida annars kan det rinna till lite! Kämpa Djurgården!
Det är i sådana här matcher, när vi är som mest uträknade, som vi har störst chans att skrälla. Tror helt ärligt på 3 pinnar i en målsnål historia. Men gäller att hela jävla gänget krigar, annars blir det en storförlust.
ja men jag menar ju de... Det är en stor del till att jag har listat ut saker å tippat rätt så jävla många gånger... för jag går oftast emot strömmen.. så det är EN bidragande sak vrf jag tippar så bra... och så som matchen spelades å att vi vann.. allt uträknat... när dom gjorde mål å allt... forstätt snacka om konstiga situationer å värvningar å mål å matcher så blir jag glad.. ju mer saker desto bättre kan jag lista ut matchen xD och och för några dagar sen fick jag en känsla inför nästa match mot Aik men säger inget som vanligt;)
lefflan skrev:ja men jag menar ju de... Det är en stor del till att jag har listat ut saker å tippat rätt så jävla många gånger... för jag går oftast emot strömmen.. så det är EN bidragande sak vrf jag tippar så bra... och så som matchen spelades å att vi vann.. allt uträknat... när dom gjorde mål å allt... forstätt snacka om konstiga situationer å värvningar å mål å matcher så blir jag glad.. ju mer saker desto bättre kan jag lista ut matchen xD och och för några dagar sen fick jag en känsla inför nästa match mot Aik men säger inget som vanligt;)
android skrev:Kul att många (däribland jag själv) alltid tippar Widing som målskytt.
Tror Ekman gör två.
Det är bara för att vi alla så jävla gärna vill att det skall lossna för Widing (och Ekman också, förövrigt). KOM IGEN NU DÅ WIDING, ha lite flyt för en gångs skull! Han ser verkligen inte ut att vara vän med pucken...blir otroligt stressad så fort det börjar osa målchans. Sen missar han målet med 5 meter och drar klubban i plexit i ren frustration!
hahah jo skulle jag kunna göra å har tänkt skriva allt några dagar innan å några timmar innan.. Det där är olika.. rätt vad det är när jag gör något så får jag bara upp en bild i skallen antingen av spelet eller resultat. Men har aldrig riktigt vågat skriva något för gillar inte att få skit tillbaka om jag har fel. Och det jag är rädd för är att börjar jag avslöja vad jag får upp i skallen så kanske det ändras å går åt helvete ist. Men tanken är god. Ska nog börja satsa pengar som mäklarn kanske. mina odds är ju endå ganska goda.. jaja nog om detta:)
lefflan skrev:hahah jo skulle jag kunna göra å har tänkt skriva allt några dagar innan å några timmar innan.. Det där är olika.. rätt vad det är när jag gör något så får jag bara upp en bild i skallen antingen av spelet eller resultat. Men har aldrig riktigt vågat skriva något för gillar inte att få skit tillbaka om jag har fel. Och det jag är rädd för är att börjar jag avslöja vad jag får upp i skallen så kanske det ändras å går åt helvete ist. Men tanken är god. Ska nog börja satsa pengar som mäklarn kanske. mina odds är ju endå ganska goda.. jaja nog om detta:)
Starta en tråd , den kommer nog följas.. Iallafall av mig!
Ekman är stekhet och dominerar som bara han kan göra, och gör 2+1. Widing "kämpar på bra" men missar mål med tre meter och avslutar kvällen genom att i frustration bryta av klubban. Ridderwall gör sitt livs match och har en räddningsprocent på 96.74%. Printz är stabil som berget själv och delar ut ett antal fina proppar och skickar Chris Abott till sjukhuset med en hjärnskakning.
Kronwalll gör en uppåkning från egen zon och snurrar bort hela Luleåförsvaret upp på läktaren och avslutar med att sprätta upp pucken i nättaket. Hardy blir så glad att han dansar hambo i båset.
Tips: 1-4 till Djurgården.
Eller så blir det ju 6-0 i den här jäkla matchen, man vet ju aldrig hur det går med det här laget..
lefflan skrev:ja men jag menar ju de... Det är en stor del till att jag har listat ut saker å tippat rätt så jävla många gånger... för jag går oftast emot strömmen.. så det är EN bidragande sak vrf jag tippar så bra... och så som matchen spelades å att vi vann.. allt uträknat... när dom gjorde mål å allt... forstätt snacka om konstiga situationer å värvningar å mål å matcher så blir jag glad.. ju mer saker desto bättre kan jag lista ut matchen xD och och för några dagar sen fick jag en känsla inför nästa match mot Aik men säger inget som vanligt;)
+
= lefflan.
Nu höjjer vi nivån här inne och fokuserar på Djurgården Hockey istället för vem som är bäst på att tippa.
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF 1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
"I lördags saknade Luleå Cam Abbott, Pierre Johnsson, Sebastian Meijer och Niklas Olausson. Dessutom tvingades både Karl Fabricius och Jan Sandström att bryta matchen på grund av skador. Minst tre av de här sex spelarna kommer nu alltså att missa tisdagsmatchen mot Djurgården.
– Cam Abbott, Fabricius och Johnsson spelar inte mot Djurgården. Men jag tror att det är stor chans att både Meijer och Sandström spelar. Olausson är också ett frågetecken, Niklas var med på dagens träning, men det är osäkert om han kan vara med mot DIF. Hur som helst väntar vi med att formera laget tills på tisdag.