Örebroarn skrev:Micke Johansson är värdelös PP-coach. Så otroligt förutsägbart och dåligt PP. Vi får aldrig boxen att röra sig eller få till en målvaktsförflyttning. 16% i PP är otroligt dåligt och en stor anledning varför vi ligger vart vi ligger. De flesta matcherna vinns inte i 5-5 utan i PP. Tack för allt du gjort som spelare Micke men ställ din plats till förfogande nu för det här håller inte...
Jag antar att du är på tränarna och kollar vad Micke gör och säger när de tränar PP när du säger sådär.
Ska bli kul att se grabbarna som försvarar detta dåliga lag när dom kommer hem från matchen. Vi har mött två lag med snuskigt dålig form hemma nu i två matcher, ska vara 6 poäng, vi kanske inte får någon.
Kanske dags för Hardy och company att inte matcha de som matchats så förbannat mycket lika mycket. Men Ölvestad och Ottosson är ju i ärlighetens namn slut som artister, de som säger något annat är ju bara för mycket. Vi har alldeles för dåliga spetsspelare, Marcus Nilsson rör sig som en 70-åring. Hur dåligt tränad får man vara?
henka83 skrev:Logiskt 1-0 mål, vi är fruktansvärt ineffektivt i anfallszon, vi har inte kvalitè thats it.
Är inget fel på kvaliten. På papperet är laget topp i serien.
Det är tränarna och framförallt spelarna som inte levererar.
Ok, du gillar vårat passningsspel? Du tycker alltså vi har kvalitè? Säg gärna vilka du anser vara av kvalitè i laget? Säg någon i våran första lina som spelar i någon annan första line i elitserien, förutom Nilsson i form? Det är bedrövligt för mig, men du kanske anser att vi har spetsen i laget.
Jag ser gärna att någon av våra såkallade stjärnor tar en fight med någon av deras för att visa lite frustration. Grabbarna väntar på lönechecken........
henka83 skrev:Logiskt 1-0 mål, vi är fruktansvärt ineffektivt i anfallszon, vi har inte kvalitè thats it.
Är inget fel på kvaliten. På papperet är laget topp i serien.
Det är tränarna och framförallt spelarna som inte levererar.
Ok, du gillar vårat passningsspel? Du tycker alltså vi har kvalitè? Säg gärna vilka du anser vara av kvalitè i laget? Säg någon i våran första lina som spelar i någon annan första line i elitserien, förutom Nilsson i form? Det är bedrövligt för mig, men du kanske anser att vi har spetsen i laget.
"För dåliga spetsspelare"? Ekman, Widing, Nilson, Tjärnqvist, Krüger.
Dom har inte presterat men kvalité (inte "kvalitä") saknas inte.