Djurgårdens IF - Modo Hockey, 20/11 2010
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Djurgårdens IF - Modo Hockey, 20/11 2010
Ridderwall (Owuya)
Printz - Kronwall
Ölvestad - Ottosson - Nilson
Boumedienne - Eklund
Tjärnqvist - Krüger - Widing
Lassen - Holmqvist
Eriksson - Ekman - Kempe
Deilert
Brodin - Fimpen - Cehlin
Printz - Kronwall
Ölvestad - Ottosson - Nilson
Boumedienne - Eklund
Tjärnqvist - Krüger - Widing
Lassen - Holmqvist
Eriksson - Ekman - Kempe
Deilert
Brodin - Fimpen - Cehlin
100% DJURGÅRDSJ***L
Såja, nu bär det av.. mot TV-soffan och sändning! 
Ska spela in det också... hoppas på underhållning då!

Ska spela in det också... hoppas på underhållning då!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Så in i helvete dåligt att inte göra mål i 5 mot 3 i 2 min och sedan 5 mot 4 i 3 minuter....
Det är något allvarligt fel i dagens Djurgården...tomten skrev:Så in i helvete dåligt att inte göra mål i 5 mot 3 i 2 min och sedan 5 mot 4 i 3 minuter....
Samma visa mot FBK i pp.
Hur många målchanser behövs för att vi skall göra mål? Vad är problemet?
Är det Micke Johansson som är problemet? Är det Hardy? Spelarna?
Jag börjar tröttna rejält på det här nu.
- DIF_Soldier
Det är alldeles för långsamt. Tim bör få spela alla byten.
Säg den glädje som varar
Fan, vi skulle ha gjort minst 2 i det där PP:et vi fick. Det där kan vara matchavgörande. Vi får inte slarva bort varenda PP.
Vill hellre se Widing som back i PP istället för O.Eklund. Men men, det är bara vad jag vill..
Vill hellre se Widing som back i PP istället för O.Eklund. Men men, det är bara vad jag vill..
Ekman din sopa VAKNA NU FÖR HELVETE.
Not a shred of evidence exists in favor of the idea that life is serious.
Micke Johansson är värdelös PP-coach. Så otroligt förutsägbart och dåligt PP. Vi får aldrig boxen att röra sig eller få till en målvaktsförflyttning. 16% i PP är otroligt dåligt och en stor anledning varför vi ligger vart vi ligger. De flesta matcherna vinns inte i 5-5 utan i PP. Tack för allt du gjort som spelare Micke men ställ din plats till förfogande nu för det här håller inte...
Skapligt bra tempo idag ändå, på lite fler ben. Ekman är för mig en stor jävla gåta dock. Mållgan kanske han kan få heta. Han kommer alltid när man vill men inte när man behöver honom..
Och: Fyfan vilken otroligt ful armbågstackling Honken åkte på. Fulaste jag sett i ES på länge. Den snubben, Hedman?, ska sänkas i nästa match. Bara för att. Eller.. aja, hur som helst är han ett svin i klass med Thörnberg.
Nu stänker vi in 4 i 2a och sen blir det defilering i 3e.
Och: Fyfan vilken otroligt ful armbågstackling Honken åkte på. Fulaste jag sett i ES på länge. Den snubben, Hedman?, ska sänkas i nästa match. Bara för att. Eller.. aja, hur som helst är han ett svin i klass med Thörnberg.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Jag antar att du är på tränarna och kollar vad Micke gör och säger när de tränar PP när du säger sådär.Örebroarn skrev:Micke Johansson är värdelös PP-coach. Så otroligt förutsägbart och dåligt PP. Vi får aldrig boxen att röra sig eller få till en målvaktsförflyttning. 16% i PP är otroligt dåligt och en stor anledning varför vi ligger vart vi ligger. De flesta matcherna vinns inte i 5-5 utan i PP. Tack för allt du gjort som spelare Micke men ställ din plats till förfogande nu för det här håller inte...
Expert.
Räcker väl att se matcherna och läsa av statistiken?SirDIFalot skrev:Jag antar att du är på tränarna och kollar vad Micke gör och säger när de tränar PP när du säger sådär.Örebroarn skrev:Micke Johansson är värdelös PP-coach. Så otroligt förutsägbart och dåligt PP. Vi får aldrig boxen att röra sig eller få till en målvaktsförflyttning. 16% i PP är otroligt dåligt och en stor anledning varför vi ligger vart vi ligger. De flesta matcherna vinns inte i 5-5 utan i PP. Tack för allt du gjort som spelare Micke men ställ din plats till förfogande nu för det här håller inte...
Inse att detta inte håller!
Stannade hemma idag pga snökaos där jag bor. Men jag ör glad för det. Dagens Djurgården bär någon form av sjukdom, det är sanningen. Det här håller inte och de två största boarna är Hardy/Järlan. Dom är de som har det yttersta ansvaret, kvalitèn är så fruktansvärt överskattad bland tränarna/styrelsen/fans här inne. Vi är ett mediokert lag, såg dessutom att vi läg sist i 5 mot 5 i hela serien. Bra kämpat. Så vi är kanske inte så dåliga i PP som många härinne säger, snarare passningsskliga spelare vi inte har..
- DIF_Soldier
Smart drag av Klacken att köra "Matte Alba har ingen näsa" när Honken förmodligen brutit näsbenet.
Jävla nötter.
Jävla nötter.
Säg den glädje som varar
Är ju inte första gången denna säsong som den där Hedman är i farten.Magnutz skrev:Skapligt bra tempo idag ändå, på lite fler ben. Ekman är för mig en stor jävla gåta dock. Mållgan kanske han kan få heta. Han kommer alltid när man vill men inte när man behöver honom..
Han tacklade ju Richard Wallin så illa att han blev långtidsskadad.
Killen verkar ha dålig disciplin och respekt för andra ute på isen.
Bänka Krüger... man kan inte slå felpass efter felpass. Det är inte okej.