diftobbe89 skrev:Leker med tanken nu, ligger under med 1-4 i andra perioden, ser jag inte minsta tendens till aggresivt spel eller att någon har kastat handskarna i ren frustration och markerat som man jämt gör i världens bästa liga ''jag vet att man bli avstängd i svensk hockey'' men det skiter jag i, så kommer jag inte offra mer pengar för dif hockey på ett tag...För vi är som sämst när vi tro att vi är några jävla super stjärnor och inte spelar som vi borde, dvs aggresiv ishockey,enkelt spel, och gubbar på mål, mycket skott !!!
Det handlar inte om att man inte är Djurgårdare, det handlar inte om att man är någon medgångsupporter, det handlar om lidandet man går igenom när man ser viljan/inställningen hos spelare i vårt lag, det får en att må dåligt!
SÅ KOM FÖR I HELVETE IGEN NU DJURGÅRN
Du säger ju emot dig själv om du säger att du inte ska gå på matcherna om det går dåligt?
Jag ska inte gå på någon match om inställningen fortsätter va som den är sa jag, det har inte med vinst eller förlust att göra, eller att kalla någon för medgångsupporter. Jag vill inte se detta gänget spela sån loj jävla ishockey att man bli spyfärdig, oavsett resultat
Imorgon ska det vara krig i 60 minuter, annars jävlar brister de totalt
Kör så här Hardy så blir det iallafall lite intressant, och glöm inte köra på 3 första kedjorna så fort det saknas gnista och vi måste kicka igång lite fighting-spirit:
Jimmie - Otto - Cehlin
Kempe - Fimpen - Tjärnqvist
Brodin - Krüger - Tim
Widing - Ekman - Nilson
Jag skulle latt skriva under pa den dar laguppstallningen, Capcash. Tror ingen annan har gor det nastan, men jag tror det skulle bli bra energi idag med den uppstallningen!
Tyvarr kommer val Hardy lunka pa med samma gamla vanliga, skittrakigt och inget som funkat speciellt bra pa 20 matcher. Vaga andra EN match?
VILJA BLÖDA FÖR DIF IDAG! de spelare som inte visar hjärta idag ska fan få sitta nästa match och junisar ska ta deras plats. kan ju fan inte gå sämre än vad det gjort än så länge och kanske kan det få dem att öppna ögonen lite extra om de blir petade av junisar.
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
Capcash skrev:Kör så här Hardy så blir det iallafall lite intressant, och glöm inte köra på 3 första kedjorna så fort det saknas gnista och vi måste kicka igång lite fighting-spirit:
Jimmie - Otto - Cehlin
Brodin - Krüger - Tim
Widing - Ekman - Nilson
Varför ska vi sätta vår överlägset bästa forward i 4:e kedjan?
Capcash skrev:Kör så här Hardy så blir det iallafall lite intressant, och glöm inte köra på 3 första kedjorna så fort det saknas gnista och vi måste kicka igång lite fighting-spirit:
Jimmie - Otto - Cehlin
Brodin - Krüger - Tim
Widing - Ekman - Nilson
Varför ska vi sätta vår överlägset bästa forward i 4:e kedjan?
För han har varit sjuk osv, vill gärna testa av folk i en match elr ett gäng byten iallafall innan de går in i toppkedjorna... är han taggad och på g så flytta upp!
Har varit inne på samma tankebanor, Mackan och Nisse lirade väl tillsammans större delen av lockouten? Har för mig att Mackan spelade center då dessutom?
Om Falk lirar vill jag dock se honom centra i fjärde.