Han glömde mössan.Magnutz skrev:Joråsåatte... Det var så jag menade.Daniel942 skrev:Jag tror nog att Magnutz menar "vem vill ha Widing?".Lugnet skrev: Lite småkul kommentar. Linkan är ju inte den som skjuter i första taget men har ett hyfsat drag och handledsskott dessutom är han en fenomenal passningsspelare.
Widing har inget av detta, killen kan knappt hålla i pucken samtidigt som han åker. Den glider från klubban stup i kvarten.
Widing må vara en het pudding på beachen men på isen är han kall.
Namnlista: Fredrik Bremberg ska tillbaks till Djurgården!
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Namnlista: Fredrik Bremberg ska tillbaks till Djurgården
DIF!
Tack, det har du rätt i.Daniel942 skrev:Jag tror nog att Magnutz menar "vem vill ha Widing?".Lugnet skrev: Lite småkul kommentar. Linkan är ju inte den som skjuter i första taget men har ett hyfsat drag och handledsskott dessutom är han en fenomenal passningsspelare.
Widing har inget av detta, killen kan knappt hålla i pucken samtidigt som han åker. Den glider från klubban stup i kvarten.
Är så jäkla förbaskad på Järlefelt. Nu känner man inte till snacket bakom kulisserna men jag är säker på att Linkan hade gjort stordåd igen. Å andra sidan så är det alltid lätt med facit i hand. Men Linkan är alltid Linkan en djurgårdare som är omtyckt bland de flesta fans och han hade också känts som ett säkrare kort.
Man skall inte hänga allt på Widing men visst hade man förhoppning på att han kanske skulle ha gjort 10 mål på 20 matcher. Linkan är ju som vi alla vet en spelare som kan få fart på sina medspelare medan Widing är beroende av en sådan som Linkan. Därför menar jag att Linkan hade varit mer betydelsefull för laget.
Äh vafan.. parkera Widing framför motståndarmålet och skjut tills nån puckjävel trillar in. Linkan känns inte allt för aktuell nu eller?
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Blir svårt...Widing skulle bli än mer offside än vad han redan är...Magnutz skrev:Äh vafan.. parkera Widing framför motståndarmålet och skjut tills nån puckjävel trillar in. Linkan känns inte allt för aktuell nu eller?
Kanske han kunde få styra in nån puck eller så?! För att bygga på självförtroendet lite...Lugnet skrev:Blir svårt...Widing skulle bli än mer offside än vad han redan är...Magnutz skrev:Äh vafan.. parkera Widing framför motståndarmålet och skjut tills nån puckjävel trillar in. Linkan känns inte allt för aktuell nu eller?
- SkönaDjurgårn
Jasa, hur kunde han fa typ minst istid fast att han lirade i forstakedjan?! Inget PP alls eller vad?kaminor skrev:SkönaDjurgårn skrev:Idag petas Thornberg i HVs forstakedja for att Linkan ska fa lira med Davidsson och Vouttilainen. Ska bli spannande att se vad han kan gora i den omgivningen. Tyvarr ar man ju lite tudelad har. Alskar Linkan over alla granser och vill se honom spela bra, men vafan, INTE I HV!!!
Ca 13 minuters istid, 8:e mest av HV:s forwards idag. Så det hjälpte ju inte direkt det där...
Kan vi inte bara byta Widing mot Linkan raktav?
Ja, det bytet drommer jag vata drommar om varje natt.
Bremberg tillför inte ett skit i Hv just nu och jag skulle inte ha nånting emot ett byte Bremberg-Widing tror det hade vart bäst för alla parter!
http://www.jnytt.se/nyhet/36562/fredrik ... ommentarer
Det här känns väl inte som en helt oväntat utveckling. Linkan är en väldigt speciell spelare och en speciell person. Han måste även hanteras därefter (tillkallar inte någon specialbehandling eller så) och mycket av att hans spel verkar också hänga på hur han trivs utanför planen.
Här nere i Jönköping verkar han inte trivas och hv har inte "tålamodet" att hantera hans karaktär. Nu är väl frågan om Linkan skulle tillföra något i dagens DIF, och om öht Hardy vill ha honom här.
I mina ögon är han alltid välkommen tillbaka till Mesta Mästarna
Det här känns väl inte som en helt oväntat utveckling. Linkan är en väldigt speciell spelare och en speciell person. Han måste även hanteras därefter (tillkallar inte någon specialbehandling eller så) och mycket av att hans spel verkar också hänga på hur han trivs utanför planen.
Här nere i Jönköping verkar han inte trivas och hv har inte "tålamodet" att hantera hans karaktär. Nu är väl frågan om Linkan skulle tillföra något i dagens DIF, och om öht Hardy vill ha honom här.
I mina ögon är han alltid välkommen tillbaka till Mesta Mästarna

Jag skulle byta Linkan mot Widing any day. Till skillnad från Linkan har ju han faktiskt fått chansen att visa upp sig. Nej den mannen är slut i mina ögon.
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
- SkönaDjurgårn
Snälla, kom hem Linkan...
Widings chans mot team kaffe där han endast hade att sprätta upp pucken över en liggande Sarlac!! .. den brände han också. Skapligt oskarp kille.
Föredrar Widing alla dagar i veckan.
Sen är det lite komiskt att det är liknande, fast värre, situation för Linkan i hv som Widing upplever här. Med tiden får vi se vem som lyckas lösa sin respektive situation på bäst sätt.
Sen är det lite komiskt att det är liknande, fast värre, situation för Linkan i hv som Widing upplever här. Med tiden får vi se vem som lyckas lösa sin respektive situation på bäst sätt.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Bara att byta om det skulle fungera.
Dock får Bremberg nog accpetera något lägre lön, men det borde han gå med på.
Dock får Bremberg nog accpetera något lägre lön, men det borde han gå med på.
- Lee Harvey Oswald
Förutom att herr Bremberg skulle producera en del i PP så är jag 100% säker på att Widing skulle börja ösa in mål i hv, bara känns så
DIF har stora problem i alla lagdelar för tillfället ( + en väldigt passiv coachning).
Så om Widing styr mot Jerusalem & Bremberg vänder hem igen, tror jag gör varken till eller från.
DIF har stora problem i alla lagdelar för tillfället ( + en väldigt passiv coachning).
Så om Widing styr mot Jerusalem & Bremberg vänder hem igen, tror jag gör varken till eller från.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- DIF_Soldier
Jag håller med. Ganska typiskt att det börjas gapas efter spelare vid motgång, trots att vi ligger sjua.Lee Harvey Oswald skrev:Förutom att herr Bremberg skulle producera en del i PP så är jag 100% säker på att Widing skulle börja ösa in mål i hv, bara känns så
Tänk om ledningen hade lyssnat på allt vad fans sa... Ujuj.
Säg den glädje som varar