Ja, tack. Då kör viKentta skrev:Du kan få en glass.lilleman skrev:Finns inte en fitta i världen att jag rättar detta ikväll.
Tippningstävling 2010/2011-diskussionstråden
Re: Tippningstävling 2010/2011-diskussionstråden
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Varsågod...lilleman skrev:Ja, tack. Då kör viKentta skrev:Du kan få en glass.lilleman skrev:Finns inte en fitta i världen att jag rättar detta ikväll.

DIF!
Kul att den där glassen har mindre kulor än vad Mark släppte in mål...
- DIF_Soldier
Ja, det är ju en kulglass.lilleman skrev:Kul att den där glassen har mindre kulor än vad Mark släppte in mål...
Säg den glädje som varar
- Daniel942
Och man har ju kul med kulglassar?.....DIF_Soldier skrev:Ja, det är ju en kulglass.lilleman skrev:Kul att den där glassen har mindre kulor än vad Mark släppte in mål...
DIF!
Eyyyy, shut up, du är diskvalificerad ur tävlingenDIF_Soldier skrev:Ja, det är ju en kulglass.lilleman skrev:Kul att den där glassen har mindre kulor än vad Mark släppte in mål...

Daniel: Ja, sånt kan verkligen roa en kväll som denna.
- Daniel942
Ja, jag tänkte det..lilleman skrev:Eyyyy, shut up, du är diskvalificerad ur tävlingenDIF_Soldier skrev:Ja, det är ju en kulglass.lilleman skrev:Kul att den där glassen har mindre kulor än vad Mark släppte in mål...![]()
Daniel: Ja, sånt kan verkligen roa en kväll som denna.
DIF!
En liten tröst en kväll som denna är att jag är immun ifrån att åka ur tävlingen tack vare mitt LEET-tips! 
Forza 13:37!

Icke sa Nicke då Bombom Bouchard tippade 12.00!Salas skrev:En liten tröst en kväll som denna är att jag är immun ifrån att åka ur tävlingen tack vare mitt LEET-tips!
Förövrigt:
Efter två timmars räkning så är nu ställningen uppdaterad i första inlägget i andra tråden. Då vi nu har två hemmamatcher i rad så får ni frågorna till båda matcherna på samma gång. De är nu också uppdaterade. Sen räknar jag ihop båda omgångarna efteråt.
Nu är Bombom Bouchard och *Knirre imuna från att åka ur tävlingen!
Inför nästa omgång så riskerar en person att åka ut, det är Mutation, om du inte ställer upp i nästa omgång diskas du.
Jag välkommnar också våra nya deltagare, Tibbe och jjonas. Välkommna!
Lycka till alla!
Nu har du räknat fel lillemanlilleman skrev:Icke sa Nicke då Bombom Bouchard tippade 12.00!

Jag tippade 13:37
Bombom Bouchard tippade 12:00
Målet gjordes 12:54 in i tredje perioden.
Det vill säga tidsmarginalen mellan respektive tips är:
12:54-13:37 = 43 sekunder
12:00-12:54 = 54 sekunder
Gör om, gör rätt

Visst fan är det så. Jag rättade det sist av allt och tröttheten slog till, och jag såg fel och trodde målet gjordes 12.53.Salas skrev:Nu har du räknat fel lillemanlilleman skrev:Icke sa Nicke då Bombom Bouchard tippade 12.00!![]()
Gör om, gör rätt
Grattis Salas!

- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Klart Salas ska ha den. Jag var långt ifrån. Jag behöver ingen i immunitet.lilleman skrev:Visst fan är det så. Jag rättade det sist av allt och tröttheten slog till, och jag såg fel och trodde målet gjordes 12.53.Salas skrev:Nu har du räknat fel lillemanlilleman skrev:Icke sa Nicke då Bombom Bouchard tippade 12.00!![]()
Gör om, gör rätt
Grattis Salas!
Ja ä då in´t bitter.....

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Tackar!lilleman skrev:Grattis Salas!

Jag ska dock fortsätta att vara aktiv så ofta jag kommer ihåg det, man vill ju kunna bevisa att man förtjänar platsen också. Man vill ju inte bli som aik som enbart överlever på tur

Du ligger fint till i ställningen i alla fall så du ska nog som sagt klara dig medBOMBOM BOUCHARD skrev:Klart Salas ska ha den. Jag var långt ifrån. Jag behöver ingen i immunitet.
Ja ä då in´t bitter.....

Många här som kör oddset powerplay?
Funderingar på att starta ny tråd med detta där man kan ge tips och ideer. Tror folk om detta? någon som brukar oddsa?
Funderingar på att starta ny tråd med detta där man kan ge tips och ideer. Tror folk om detta? någon som brukar oddsa?
Helt sjukt hur oväntad detta inlägg är.KapZ skrev:Många här som kör oddset powerplay?