Mash skrev:Detta är rankningen av
bäst på läktaren Allsvenskan 2010. Jag tycker den är lite konstig, visst Malmös flagghav går inte att förneka att det var snyggt men det var första gången jag har hört deras röster ur högtalarna på tvn. Jag tycker ''våran'' text är felaktig, låter som att vi är medgångssupportrar.
Malmö-Det är ju så jävla lätt att prestera på läktarna när man ligger i toppen hela jävla säsongen, plus har en nybyggd arena med bättre akustik än Hovet.
Aik-Kommentarer överflödiga... Så jävla fel det kan bli? Har dem nått jävla sponsoravtal med aik att de ALLTID måste ha dem i topp tre på deras små listor som 3 pensionärer från Happaranda tar seriöst? Deras publiksnitt har minskat drastiskt, de har inte varit speciellt många på bortamatcher, de har delat ut gratisbiljetter. Ska vara längre ner.
IFK Göteborg-Är väl en rätt okej gissning. Presterar väl okej under matcherna. Kanske den mest jämna publiken.
Djurgårdens IF- Våra toppar på hemmaplan och bortaplan(BP,Kalmar, Gais) ska vara topp två, men våra dalar är en av de sämsta.
Förövrigt så undrar jag hur Afton"bladet" gör denna lista? Är det herr Sjögren som besöker arenorna hela tiden? Eller är det så att han går på en match för varje lag och bedömmer därifrån?
Ger ett av mina öronsnibbar på att han gick på ajks hemmapremiär. Sedan gick han på DIF-Elfsborg. Sedan bedömde han guldmatchen för Malmö. IFK Göteborg-Gais. Helsingborgs guldmatch. Sedan gjorde han listan därifrån. Efter det läser han deras egna "statistik" från matcherna.
Hela tidningen är ett skämt. Fuck off!
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.