Skellefteå - Djurgårdens IF, 6/11 2010
Re: Skellefteå - Djurgårdens IF, 6/11 2010
Fan vad jag älskar Jimmie när han trampar. Stundtals fruktansvärt bra spel den här perioden alltså, synd bara att vi inte kan vara lite mer effektiva.
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
3-3 är ju helt klart godkänt!
HAHA, Edin, är det möjligen du som postade detta på liverapporteringen?
''Edin: Vilket lag blir först med att skaffa tjejer i små dräkter som skopar isen under powerbreaksen som i NHL? Jag gissar på Linköping.''
Kan inte sluta garva
HAHA, Edin, är det möjligen du som postade detta på liverapporteringen?
''Edin: Vilket lag blir först med att skaffa tjejer i små dräkter som skopar isen under powerbreaksen som i NHL? Jag gissar på Linköping.''
Kan inte sluta garva

- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Som jag sa, Tim är reservkeeper av en anledning.
Cirkusen fortsätter. DIF blandar och ger som ett spastiskt baltluder.
Cirkusen fortsätter. DIF blandar och ger som ett spastiskt baltluder.
Säg den glädje som varar
Jo men han är ju inte sämre än Owuya. Bara på samma nivåDIF_Soldier skrev:Som jag sa, Tim är reservkeeper av en anledning.

Tycker ledningen gör rätt om det är som Henkos säger. Låt oss se hur Ridderwall fungerar fram till jul och går det inte måste vi ha in en ny...
Jimmie är fortfarande ingen första line spelare, jag är inte som dig och vänder efter vinden. Glad för Jimmies skull, men han hör inte hemma nån annanstans än 3:e formation. Det kanske sticker i dina ögon när jag säger det? Oäkting
Problemet är kanske att jag spelat hockey själv på hög nivå och ser saker som inte du ser.
Andra perioden är dock en bra period, en utav de bästa i år, första gången vi får långa anfall. Kronwall spelar i en division för sig också, han är för bra för detta. Kanske dags att låta han spela sina 25-30min / match och inte Bom Bom?
Problemet är kanske att jag spelat hockey själv på hög nivå och ser saker som inte du ser.
Andra perioden är dock en bra period, en utav de bästa i år, första gången vi får långa anfall. Kronwall spelar i en division för sig också, han är för bra för detta. Kanske dags att låta han spela sina 25-30min / match och inte Bom Bom?
När resten av laget gör det bra är Sandberg sämst på plan. Han bara måste något av målen...
Tycker Deilert och Lassen under omständigheterna varit riktigt bra! Och jag håller med om att Jimmie gör det bra men att han för den sakens skull inte ska spela i förstakedjan match efter match.
Tycker Deilert och Lassen under omständigheterna varit riktigt bra! Och jag håller med om att Jimmie gör det bra men att han för den sakens skull inte ska spela i förstakedjan match efter match.
Senast redigerad av Fricke den 2010-11-06 17:30:37, redigerad totalt 1 gånger.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Jag tycker vi står upp riktigt bra på bortaplan mot seriens bästa lag. Trots 2 skitmål (ska inte få gå in de 2 första) så är vi med. Bra fart och en bra inställning. Sedan att vi inte spelar bättre är inget jag orkar kommentera längre. Vi är inte bättre just nu.
Men jag trodde vi skulle bli totalt överkörda med det spel vi hade mot råttorna.
Skulle sitta jävligt skönt om Widing får stänka dit den avgörande pucken.
(men just nu är jag mest glad att vi sluppit en till förnedring)
Men jag trodde vi skulle bli totalt överkörda med det spel vi hade mot råttorna.
Skulle sitta jävligt skönt om Widing får stänka dit den avgörande pucken.
(men just nu är jag mest glad att vi sluppit en till förnedring)
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
-
Målvaktsfrågan måste lösas. Tim har verkligen inte varit kass men han håller i nuläget inte om vi ska vinna matcher. Staffan Kronwall är kung i offensiv zon idag. Måste få fortsätta lira powerplay med Josef. Dessvärre är hans försvarsspel katastrofalt stundtals och han slarvar på tok för mycket. Kul att se förstakedjan så kör på riktigt bra. Främst Ölvestad som ser revanschsugen ut! Även Brodin-Falk-Cehlin köttar stenhårt. Håll kvar Fimpen på bänken nu i sista.
Sen har firma Eriksson-Norman-Kempe haft stora problem hittils. Vart är snurret? Spenderar ju all speltid i försvarszon. Skärpning!
Sen har firma Eriksson-Norman-Kempe haft stora problem hittils. Vart är snurret? Spenderar ju all speltid i försvarszon. Skärpning!
100% DJURGÅRDSJ***L
Haha ja, det var jag! Bara en tanke som slog mig...Mash skrev:HAHA, Edin, är det möjligen du som postade detta på liverapporteringen?
Kan inte sluta garva
HÄRLIGA DIF! Nu vänder vi den här jävla skiten.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Word! Två insläppta hade jag tyckt va ok, men tre är bedrövligt.Fricke skrev:När resten av laget gör det bra är Sandberg sämst på plan. Han bara måste något av målen...
Tycker Deilert och Lassen under omständigheterna varit riktigt bra!
Hoppas Ridderwall fick en riktigt bra kanon i huvet så han möjligtvis träffa nån nerv som gör att han blir bra...... För detta är ju pinsamt, vi har 3 lika bra (mindre bra) målvakter, och ingen är varken bättre eller sämre en den andra..
Bara jag som tycker det ser ut som om Widing borde vara vänsterskytt istället för högerskytt? Ser ut som om han nyss bytt från vänster till höger typ.
Not a shred of evidence exists in favor of the idea that life is serious.
också tänkt på det... varför gör inte forwards fler mål? :/Edin skrev:Bra Bom-Bom!
Jag är dock jävligt orolig över att ALLA våra mål kommer ifrån backskott ifrån blå...
Det är väldigt sällan han har kontroll på pucken överhuvudtaget. Nästa period ska jag försöka räkna sekunderna han håller pucken.Rirre skrev:Bara jag som tycker det ser ut som om Widing borde vara vänsterskytt istället för högerskytt? Ser ut som om han nyss bytt från vänster till höger typ.
Är fan mer oroad över AIKs framfart än våran kräftgång. Börjar lukta Djurgården 2009/2010. 

Dom kommer droppa efter uppehållet.henka83 skrev:Är fan mer oroad över AIKs framfart än våran kräftgång. Börjar lukta Djurgården 2009/2010.