Sandberg i kassen idag. Och för alla som ropar efter ny målvakt så kan det mycket väl hända efter jul. Nu ska dock Ridderwall få chansen efter uppehållet en tid först sen ska styrelsen ta upp ämnet. Allt detta enligt en god vän med bra insyn. Dagens målvaktsbyte är en protest mot Owuyas katastrofala målvaktsspel och ett hopp på tändvätska.
Ska även tilläggas att dom själva vet vad som är fel i laget i år, så tror inte vi behöver vara särskilt oroade över en kvalserie. Lagmoralen är katastrofal och det bara pga ett par enstaka spelare, som förstör en hel del i glädjen. Jag tror jag vet vilka det är, sen om det är lika påtagligt som det lät, låter jag vara osagt.
henka83 skrev:Sandberg i kassen idag. Och för alla som ropar efter ny målvakt så kan det mycket väl hända efter jul. Nu ska dock Ridderwall få chansen efter uppehållet en tid först sen ska styrelsen ta upp ämnet. Allt detta enligt en god vän med bra insyn. Dagens målvaktsbyte är en protest mot Owuyas katastrofala målvaktsspel och ett hopp på tändvätska.
Ska även tilläggas att dom själva vet vad som är fel i laget i år, så tror inte vi behöver vara särskilt oroade över en kvalserie. Lagmoralen är katastrofal och det bara pga ett par enstaka spelare, som förstör en hel del i glädjen. Jag tror jag vet vilka det är, sen om det är lika påtagligt som det lät, låter jag vara osagt.
Låter ju både bra och dåligt.
Bra att det ser felen och kanske ska se över dem.
Det dåliga är att vet de vilka spelare det är som drar ner glädjen och stämningen i laget och fördärvar för alla runt omkring, Så kan det vara svårt att komma till rätta med ett sådant problem.
Eftersom jag själv tror att det inte hjälper att säga till vederbörande och att han sen ska ändra sig och sin inställning i ett nafs.
Men vi får väl se efter jul vad som händer isåfall...
Jag fick en stund för mig själv idag så jag satte mig i solen på min balkong med en bira i handen och tänkte lite.
Mitt i alla målvaktstavlor, dåligt spel, sargat självförtroende och två mycket, mycket smärtsamma förluster mot vår nemesis ifrån banjobältet Solna så kunde jag inte låta bli att le för mig själv där på balkongen.
Jag menar, just nu känns det som om allt går åt helvete, marken försvinner under fötterna och man vill bara se världen brinna. Men vad spelar det för jävla roll? Jag älskar DIF och det är jag jävligt, jävligt glad över.