Hur kan du säga att vi fick stryk på läktaren när vi var klart bättre i två perioder? Detta trots att laget spelade som de gjorde. Normalt sett brukar klacken, vars lag leder, dominera. Så var inte fallet i två perioder igår. Sen vek vi visserligen ner oss fullständigt i tredje.janne08 skrev: De e många här inne som skriver att dom mår jävligt dåligt och en del hade tydligen sömnproblem också. De tycker jag var tråkigt att höra.
Och ett antal var så upprörda att dom begav sig till fredags träningen på hovet för att få utlopp för sin frustration.
Men min fråga är var tog klacken vägen efter 2-4 målet, det var ju trotts allt 20 minuter kvar av matchen. Och vad var vitsen att håna Mark, var det för att han skulle spela bättre eller för att hjälpa AIK att göra flera mål ??
Jag blev helt paff när klacken gav upp så tidigt och gick ner i brygga. Att vårat hockeylag kan och kommer få stryk några matcher det har jag räknat med, men att hemmaklacken skulle få stryk av gnagarklacken det kunde jag aldrig föreställa mig.
Som jag ser det så fanns det två förlorare i Globen igår. Något att tänka på till nästa match.
Är vi där för att titta ja titta då, men är vi där för att stötta ja då stöttar vi.
Livet går vidare
Men i båda derbyna som gått så har vårt lag inte förtjänat något stöd alls. Det är en total jävla ovilja bland många spelare, och jag tror inte riktigt att de förstår exakt hur mycket det här betyder för oss. Vilket de antagligen har fått reda på idag. Många här planerar sina liv efter DIFs matcher, och vad är tacken för det? Många spelare måste verkligen se över sin insats.
T.ex, slå sönder plexit? Vad fan är det för jävla skit? Ta ut det på en råtta. Tänd laget, gör något!
Det handlar inte om att vi förlorar, det är sättet vi förlorar på!