Djurgårdens IF - Solna Aik IF, 4/11 2010
Re: Djurgårdens IF - Solna Aik IF, 4/11 2010
Är det verkligen öppen träning imorgon? Hittar inte information om det någonstans..
Eh jag är av den uppfattningen att man har rätt att visa sitt missnöje även mot Djurgården när de inte kämpar eller bryr sig om klubbmärket på tröjan.
Förstår mig inte på alla moraltanter som inte tycker det är okej att bua. På något sätt måste man få uttrycka sitt missnöje. Eller skall vi alla sätta oss i en ring, dricka saft, äta bullar och sjunga visor?
Nä någon jävla måtta får det vara!
Sen är det inte okej med kvartssamtal och liknande!
Förstår mig inte på alla moraltanter som inte tycker det är okej att bua. På något sätt måste man få uttrycka sitt missnöje. Eller skall vi alla sätta oss i en ring, dricka saft, äta bullar och sjunga visor?
Nä någon jävla måtta får det vara!
Sen är det inte okej med kvartssamtal och liknande!
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Precis, så svårt är det faktiskt inte.SirDIFalot skrev:Ignorera bara råttorna som kommer?
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
- Daniel942
Kentta skrev:Är det verkligen öppen träning imorgon? Hittar inte information om det någonstans..
Välkommen på öppen träning!
Fredag den 5 november är det öppen träning på Hovet mellan 10:30 och 12:00. Du går in på Hovet via entré 18, som ligger på långsidan mitt emot Globen.
Efter träningen kommer spelarna snabbt att byta om och göra sig redo för autografskrivning.
Välkomna!
DIF!
Hittar fan inte artikeln någonstans?!Daniel942 skrev:Kentta skrev:Är det verkligen öppen träning imorgon? Hittar inte information om det någonstans..Välkommen på öppen träning!
Fredag den 5 november är det öppen träning på Hovet mellan 10:30 och 12:00. Du går in på Hovet via entré 18, som ligger på långsidan mitt emot Globen.
Efter träningen kommer spelarna snabbt att byta om och göra sig redo för autografskrivning.
Välkomna!
Edit: Hittade nu

Senast redigerad av Kentta den 2010-11-04 23:51:52, redigerad totalt 1 gånger.
-
Äckliga medgångare i DIF-klacken idag! Hur fan kan ni gå innan matchen är slut. Ni är en skam för er själva. Börja heja på solna hybris IF istället!
Appropå fnask-ungen(ajkaren) som skrivit härinne så undrar jag om han tappat nappflaskan någonstans och letar efter den här på våran sida. Återkom när du lärt dig det svenska språket lille vän!
Appropå fnask-ungen(ajkaren) som skrivit härinne så undrar jag om han tappat nappflaskan någonstans och letar efter den här på våran sida. Återkom när du lärt dig det svenska språket lille vän!
100% DJURGÅRDSJ***L
Autografskrivning?
Hm jag skulle nog ställa in den där öppna träningen om jag var dem...
Har en känsla av att ledningen för DIF hockey kommer besöka träningen imorgon. Det skulle jag göra om jag var med i ledningen...
Har en känsla av att ledningen för DIF hockey kommer besöka träningen imorgon. Det skulle jag göra om jag var med i ledningen...
Tom på ord. Hur får det gå till såhär? Spelarna kan inte slå en passning rakt, visar varken heder eller hjärta, en målvakt som skämmer ut sig, vi är totalt värdelösa på läktaren, en tränarstab som gillar att stå med armarna i korsa och vänta på bättre tider. Ett jävla glidargäng som pissar på allt som har med Djurgårdens IF att göra. Vi är fan sämre än gnaget. Sex ord räcker för att beskriva hur jävla kassa vi är just nu.
Hoppas att många tar sig till morgondagens träning och kan få spelarna att inse att det här är mer än en sport.
Hoppas att många tar sig till morgondagens träning och kan få spelarna att inse att det här är mer än en sport.
- Daniel942
Jag hoppas du gör det!lajjnus skrev: Hoppas att många tar sig till morgondagens träning och kan få spelarna att inse att det här är mer än en sport.
DIF!
Var det inte du som gnällde på Linkan så förbannat för nått år sedan. Frågan man kan ställa sig är om det är mindre illa än att gå när DIF Hockey inte spelat?Jockmaniac skrev:Äckliga medgångare i DIF-klacken idag! Hur fan kan ni gå innan matchen är slut. Ni är en skam för er själva. Börja heja på solna hybris IF istället!
Undra vem i laget som blev arg och krossade plexit. Ironiskt om det var Bombom.... eller vänta, han var ju inne på alla målen.
Not a shred of evidence exists in favor of the idea that life is serious.
Kan tyvärr inte.Daniel942 skrev:Jag hoppas du gör det!lajjnus skrev: Hoppas att många tar sig till morgondagens träning och kan få spelarna att inse att det här är mer än en sport.
Känns som att Falk eller Eklund är den engagerade!Rirre skrev:Undra vem i laget som blev arg och krossade plexit. Ironiskt om det var Bombom.... eller vänta, han var ju inne på alla målen.
Mja, vore väl snarare mer rimligt om vi supportrar ställde upp oss på ett led så fick Widing & Co ta våra autografer, vi som betalar deras löner.V-sign skrev:Autografskrivning?