Härligt att se laget på isen igen! Pigga, glada och förhoppningsvis riktigt taggade. Ska bli riktigt kul att se målvaktsspelet den här säsongen.
Och vilka snygga träningströjor sen...
Hörde att DIF köpt loss ett gäng bättre begagnade lila tröjor från Karlstad - men det ryktet kom från en AIK-are så det kanske inte är värt så mycket..
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher regard those who think alike than those who think differently.
/Friedrich Nietzsche
Kagen skrev:Hörde att DIF köpt loss ett gäng bättre begagnade lila tröjor från Karlstad - men det ryktet kom från en AIK-are så det kanske inte är värt så mycket..
Det är väl snarare så att FBK fått ärva tröjor från Ganget och Bajen!!
Tipset om DIF är att det kommer nya tröjor, lagen brukar byta stuk på tröjorna efter två år.
Senast redigerad av Don_T den 2006-07-31 14:48:44, redigerad totalt 1 gånger.
Den där DIF-tröjan måste jag ha lyckats förtränga - när var det där!?
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher regard those who think alike than those who think differently.
/Friedrich Nietzsche
Don_T du har rubbat min tro i sina grundvalar nu.. Tack.. eller jag vet inte jag
Det där såg verkligen förskräckligt illa ut eller förskräckligt lila ut..
/Friedrich Nietzsche