Tippningstävling 2010/2011-diskussionstråden
Re: Tippningstävling 2010/2011-diskussionstråden
Lilleman är tabellen uppdaterad med förra omgångens resultat? Tycker att den ser likadan ut nu som innan.... 

2014-04-07, vad hände?
Inga frågor till kvällens match? 

Jepe: Nej, den är inte uppdaterad. Uppdaterar den alltid samtidigt som jag gör frågorna till nästa hemmamatch.
Lajjnus: Läs inlägget typ sju före ditt.
Lajjnus: Läs inlägget typ sju före ditt.
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
Frågorna till DIF-tälje och ställningen uppdaterad i första inlägget i andra tråden.
Lycka till!
Lycka till!
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Grymt!
När DIF får tillbaka lite av sin form på isen så börjar även min hjärna att vakna. Snart är jag topp 1 igen! Framåt Jag!
När DIF får tillbaka lite av sin form på isen så börjar även min hjärna att vakna. Snart är jag topp 1 igen! Framåt Jag!
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Hyffsad kväll.
Vinst över tälje och full pott för mig i lillemantävlingen. Uppe på 25p både jag och laget och slutspelsplatsen tryggare för oss båda.
Nu laddar man för nästa match. Och vilken match det ska bli sedan.
Vinst över tälje och full pott för mig i lillemantävlingen. Uppe på 25p både jag och laget och slutspelsplatsen tryggare för oss båda.

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Samma här!BOMBOM BOUCHARD skrev:Hyffsad kväll.
Vinst över tälje och full pott för mig i lillemantävlingen. Uppe på 25p både jag och laget och slutspelsplatsen tryggare för oss båda.![]()
Jag har sagt det förut och säger det igen, jag håller samma form som laget!
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Ja, du håller stilen ärade tipsmästare. I år ska jag försöka att inte vika ned mig i slutspelet som jag gjorde i våras. Snudd på pinsam insats från mig. Ut med buller och brak.Snazzi skrev:Samma här!BOMBOM BOUCHARD skrev:Hyffsad kväll.
Vinst över tälje och full pott för mig i lillemantävlingen. Uppe på 25p både jag och laget och slutspelsplatsen tryggare för oss båda.![]()
Jag har sagt det förut och säger det igen, jag håller samma form som laget!

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Trots att jag inte ens trodde att jag skulle kunna medverka i tipstävlingen så glider man in och spikar full pott.
Härliga Edin!
Härliga Edin!
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Tänk om lilleman skulle ta och göra om slutspelet i år. Den som vinner får välja bland de 5 "sämsta" och tvåan väljer av de som är kvar. Sedan möts "man mot man" i en kvart- semi och senare final. Ungefär samma upplägg som Elitserien har.
Tänk vilka rafflande möten:
Jockmaniac - Caveman, skulle kunna gå till 7 matcher och avgöras på en fråga kring vem som gör mest mål av Kempe och Tim. Tyvärr är inte Jockmaniac med i tävlingen, men om han vore, vilket möte.
Edin-Snazzi, kan liknas med David mot Goliat, men här finns en skrällvarning. Risken är dock att Edin somnar in i viktiga lägen och aldrig vaknar innan det är över. Utgångstips: 4-1 till Snazzi. Edin vinner första men orkar inte hålla sig vaken resten av serien.
Frasse-Kall-El, tungviktsmöte mellan 2 giganter på forumet. Här gäller det att lilleman är med på noterna när det ska rättas. Tips: 4-3 till Frasse eftersom han har guden Eriksson som forumbild.
Jaja, vi får se hur det blir. Som redan skrivits men tål att upprepas. Lillemans vägar äro outgrundliga.
Jockmaniac - Caveman, skulle kunna gå till 7 matcher och avgöras på en fråga kring vem som gör mest mål av Kempe och Tim. Tyvärr är inte Jockmaniac med i tävlingen, men om han vore, vilket möte.
Edin-Snazzi, kan liknas med David mot Goliat, men här finns en skrällvarning. Risken är dock att Edin somnar in i viktiga lägen och aldrig vaknar innan det är över. Utgångstips: 4-1 till Snazzi. Edin vinner första men orkar inte hålla sig vaken resten av serien.
Frasse-Kall-El, tungviktsmöte mellan 2 giganter på forumet. Här gäller det att lilleman är med på noterna när det ska rättas. Tips: 4-3 till Frasse eftersom han har guden Eriksson som forumbild.
Jaja, vi får se hur det blir. Som redan skrivits men tål att upprepas. Lillemans vägar äro outgrundliga.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
BOMBOM BOUCHARD skrev:Tänk om lilleman skulle ta och göra om slutspelet i år. Den som vinner får välja bland de 5 "sämsta" och tvåan väljer av de som är kvar. Sedan möts "man mot man" i en kvart- semi och senare final. Ungefär samma upplägg som Elitserien har.

BOMBOM BOUCHARD: Ahh, you complete me! Grym idé! Om folk ticker det låter bra så kör vi på den. Vad säger ni andra? Förövrigt så kommer frågorna till derbyt upp ikväll. Det kommer ta ett tag att rätta SSK matchen, så jag gör det samtidgt som jag rättar gnaget matchen
Jag tycker att det låter som en skitbra idé! Kör på det!lilleman skrev:BOMBOM BOUCHARD: Ahh, you complete me! Grym idé! Om folk ticker det låter bra så kör vi på den. Vad säger ni andra? Förövrigt så kommer frågorna till derbyt upp ikväll. Det kommer ta ett tag att rätta SSK matchen, så jag gör det samtidgt som jag rättar gnaget matchen

- SirDIFalot
Hahah, så kör vi lottningen via Skype och studio centralt i Stockholm.
Programledare: Edin, vilka väljer du i slutspelet?"
Edin *politiska korrekta svaret*: Det spelar faktiskt ingen roll, så jag har lottat själv, då blev det Snazzi...
Fan va skoj.
Men skämt åsido, lite frågor då.
Vad händer om Knirre hamnar utanför tävlingen och vi blir ett ojämnt antal till slutspel? Blir det en tre stycken som slåss en om plats till semi på något ställe då?
Och vad händer om det ser ut som nu kring slutspelsstrecket? Att några hamnar på samma poäng...
Edit: Skulle kolla förra året tävling av nostalgiska skäl och du (lilleman) hade ganska onödigt raderat hela tabellen och det? Hade varit kul att se tillbaka på. Minns inte ens vart jag åkte ur..
Programledare: Edin, vilka väljer du i slutspelet?"
Edin *politiska korrekta svaret*: Det spelar faktiskt ingen roll, så jag har lottat själv, då blev det Snazzi...
Fan va skoj.
Men skämt åsido, lite frågor då.
Vad händer om Knirre hamnar utanför tävlingen och vi blir ett ojämnt antal till slutspel? Blir det en tre stycken som slåss en om plats till semi på något ställe då?
Och vad händer om det ser ut som nu kring slutspelsstrecket? Att några hamnar på samma poäng...
Edit: Skulle kolla förra året tävling av nostalgiska skäl och du (lilleman) hade ganska onödigt raderat hela tabellen och det? Hade varit kul att se tillbaka på. Minns inte ens vart jag åkte ur..
Expert.
- Daniel942
SirDIFalot: Då jag är radioprogramledare så skulle jag faktiskt kunna styra upp något sådant 

DIF!