Djurgårdens IF - Södertälje SK, 2/11 2010
Re: Djurgårdens IF - Södertälje SK, 2/11 2010
Mycket bra första period. Det enda som oroar är att vi inte gör fler mål. Det kan straffa sig.
Hoppas vi fortsätter så här och även får in lite fler puckar i fortsättningen!
Men farten på DIF i senaste matchen och även här i första är den farten man känner igen från förra säsongen! Härligt!
Men farten på DIF i senaste matchen och även här i första är den farten man känner igen från förra säsongen! Härligt!
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jag tycker snarare just den här kommentatorn är den bästa av Säsongskorts-kommentatorerna. Mycket bättre och finurligare än resten av allt drägg.Henkos skrev:Är det bara jag som stör mig på kommentatorn något enormt. Tex hacket på Widing när Tjärna lägger passet helt fel.
Jag tycker verkligen att Printz utvecklat sitt passningspel - det är inte bra, men det är bättre.
Lassen kör sarg ut utan att kladda.
Tim Eriksson-Norman-Kempe och Widing-Krüger-Tjärnqvist är två klockrena kedjor och bör inte påverkas av Nilsons och Ekmans återkomst tycker jag. Spela in dem rejält nu.
Säg den glädje som varar
Jag tycker att det är väldigt oroande att de inte får in fler puckar. Spelövertag håller sällan i sig en hel match så det gäller att passa på att sätta dit dem när man spelar som bäst.V-sign skrev:Mycket bra första period. Det enda som oroar är att vi inte gör fler mål. Det kan straffa sig.
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ankan om DIF-matchen: "-En relativt jamn period."
LOL, har han inte sett matchen behover han f-n inte latsas som att han gjort det och kommentera den. Det ar ju tva olika divisioner som motts ute pa Hovets is idag.
LOL, har han inte sett matchen behover han f-n inte latsas som att han gjort det och kommentera den. Det ar ju tva olika divisioner som motts ute pa Hovets is idag.
Och som vanligt sover vi direkt efter att vi gjort mål. Sjukt onödigt!
Lassen agerar klumpigt... :/
Skönt att det börjar lossna lite för Otto, han har ju varit helt under isen större delen av den här säsongen.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Vårt pp måste bli mycket bättre! Måste skjuta mer. Och Cehlin måste lära sig träffa mål när han skjuter....
Ganska lustigt hur det kan vara nästan jämnt i utvisningsminuter trots att vi dominerar matchen totalt.
Ännu en sjukt onödig utvisning dock.
Ännu en sjukt onödig utvisning dock.
Hmm det här känns inte alls så säkert som det borde. Kämpa DIF
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
HELVETE! Nu blir det nervöst...
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Så här går det när laget liksom slappnar av... kolla tek-stat... inget vidare - KÄMPA!!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Men OWUYA! Där kommer hans miss....
jag blir tokig. Man blir ju så jävla trött på den killen!
Varför bjuder vi in dem i matchen? Och nu är det total PANIK i DIF. Ölvestad lägger ut den rakt ut i vår zon! Blir fan galen
Varför bjuder vi in dem i matchen? Och nu är det total PANIK i DIF. Ölvestad lägger ut den rakt ut i vår zon! Blir fan galen
Nja, inte Idol-marks fel.. Det är för jävla taffligt backspel och illa tekningar som bäddar för SSKs 1a...V-sign skrev:Men OWUYA! Där kommer hans miss....
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.