Kan faktiskt vara hans bihålor som krånglar igen, är ofta ett återkommande problem. Dessutom har han väl inte åkt så mycket skridskor eftersom Hardy envist fortsätter nöta på gott om folk. Klart som fan killen blir kall på bänken...
stefan1891 skrev:Nån som vet redan nu om nisse och nilson är med under derbyveckan?
Mackan borde vara tillbaka med tanke på att det endast var en förkylning.
Efter det som hände med Nisse känns det inte direkt troligt att han är tillbaka redan.
Lycka är att vara Djurgårdare. Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
stefan1891 skrev:Nån som vet redan nu om nisse och nilson är med under derbyveckan?
Mackan borde vara tillbaka med tanke på att det endast var en förkylning.
Efter det som hände med Nisse känns det inte direkt troligt att han är tillbaka redan.
Detta börjar ju bli ganska frustrerande. Visserligen har varken Nilson eller Ekman bidragit särskilt mycket, men det vore skönt ifall åtminstone en av dem kunde spela mot gnaget.
kotten skrev:Detta börjar ju bli ganska frustrerande. Visserligen har varken Nilson eller Ekman bidragit särskilt mycket, men det vore skönt ifall åtminstone en av dem kunde spela mot gnaget.
Håller helt med om Ekman. Men Nilson har varit bra, även om han har en bit kvar till högstanivån.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Nilson har halsfluss, det kan bli riktigt jobbigt och man är tvungen att pausa från alla fysiska aktiviteter. Jag har en kompis som har halsfluss just nu, han ligger på sjukhus med syrgas.
Jag vet inte hur det är med Nilson men man hoppas att han är med på derbyt.
"Marcus Nilsson är tillbaka i kvällens match mot Södertälje på Hovet."
Men tränar istället för att spela ikväll säger Montén till Sportbladet... Hur ska ni ha det?
På förstasidan:
Marcus Nilson var på is under måndagens träning och är tillbaka från sin förkylning.
- Nilson är på is och kör. Han har varit borta från spel i sju-åtta dagar, berättar Montén och ger klartecken för att Nilson finns med i truppen mot Södertälje.
Inget nytt men vi kan nog helt räkna bort Ragge från derbyt. Hade en liten känsla av att han kanske skulle försöka sig på spel den matchen (bara för att Ragge liksom är Ragge...) men det verkar hopplöst.
Inget nytt men vi kan nog helt räkna bort Ragge från derbyt. Hade en liten känsla av att han kanske skulle försöka sig på spel den matchen (bara för att Ragge liksom är Ragge...) men det verkar hopplöst.
Snälla Ragge, för ditt eget bästa, ge upp nu. Bara han kan leva normalt efter hockeylivet är jag nöjd. KUNG RAGGE!