Djurgårdens IF - Södertälje SK, 2/11 2010
Djurgårdens IF - Södertälje SK, 2/11 2010
BILJETTER
För biljetter till matchen,vår biljettsida.
MATCHINFORMATION
Hittar du [url=hhttp://www.difhockey.se/matchinformation.php?id=2434]här[/url]
LIVERAPPORTERING
http://www.difhockey.se/liverapportering
SYNPUNKTER PÅ ARRANGEMANGET?
Här kan du lämna dina synpunkter
MATCHENS SOUVENIR
V-ringad t-shirt ljusblå, 100 kr (ord. 249 kr)
LAGUPPSTÄLLNING
Jimmie Ölvestad - Kristofer Ottosson - Patrick Cehlin
David Printz - Staffan Kronwall
Mathias Tjärnqvist - Marcus Krüger - Daniel Widing
Josef Boumedienne - Oscar Eklund
Tim Eriksson - John Norman - Mario Kempe
Stefan Lassen - Andreas Holmqvist
Christian Eklund - Nichlas Falk - Daniel Brodin
Stefan Söder - Alexander Deilert
Mark Owuya
Tim Sandberg
För biljetter till matchen,vår biljettsida.
MATCHINFORMATION
Hittar du [url=hhttp://www.difhockey.se/matchinformation.php?id=2434]här[/url]
LIVERAPPORTERING
http://www.difhockey.se/liverapportering
SYNPUNKTER PÅ ARRANGEMANGET?
Här kan du lämna dina synpunkter
MATCHENS SOUVENIR
V-ringad t-shirt ljusblå, 100 kr (ord. 249 kr)
LAGUPPSTÄLLNING
Jimmie Ölvestad - Kristofer Ottosson - Patrick Cehlin
David Printz - Staffan Kronwall
Mathias Tjärnqvist - Marcus Krüger - Daniel Widing
Josef Boumedienne - Oscar Eklund
Tim Eriksson - John Norman - Mario Kempe
Stefan Lassen - Andreas Holmqvist
Christian Eklund - Nichlas Falk - Daniel Brodin
Stefan Söder - Alexander Deilert
Mark Owuya
Tim Sandberg
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Djurgårdens IF - Södertälje SK, 2/11 2010
Hoppas folk förstår hur viktig den här drabbningen blir. Tappar vi den gnutta till BRA spel man såg tendenser till i senaste matchen och går ner oss som förut tror jag vi får en helvetes-vecka... Tror den här matchen, läskigt nog, kan bli hyfsat avgörande för utgången av den här säsongen. Varken spelarna eller fansen orkar med några fler plattmatcher mot skitlagen i serien där vi visar upp noll engagemang och vilja... käka taggtråd, för helvete, och kriga! Vi börjar vandringen på tisdag och fortsätter mot råttorna på torsdag.
- BlueBrigade
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Kontakt:
Kan bara instämma, väldigt viktig match detta. Full taggning på läktaren genom hela matchen nu!-daniel- skrev:Hoppas folk förstår hur viktig den här drabbningen blir. Tappar vi den gnutta till BRA spel man såg tendenser till i senaste matchen och går ner oss som förut tror jag vi får en helvetes-vecka... Tror den här matchen, läskigt nog, kan bli hyfsat avgörande för utgången av den här säsongen. Varken spelarna eller fansen orkar med några fler plattmatcher mot skitlagen i serien där vi visar upp noll engagemang och vilja... käka taggtråd, för helvete, och kriga! Vi börjar vandringen på tisdag och fortsätter mot råttorna på torsdag.
Viktig match detta! Måste vinna och spelet måste sitta, jag ser detta som ett litet genrep. Få ihop spelet imorgon och lira ut råttorna på Torsdag.
FORZA!
FORZA!
Snabb fråga nu bara. Fortsätter vi med de röda tröjorna? Eller blir det blåa igen nu i november?
Finns ingen anledning att byta enligt mig då vi har vunnit med röda tröjor på hemmaplan.Glory skrev:Snabb fråga nu bara. Fortsätter vi med de röda tröjorna? Eller blir det blåa igen nu i november?
Krossa Tälje, krossa Gnaget!
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
Jag tänkte likadant när jag insåg att vi hade blå i bakrunden. Röd skall det vara!Glory skrev:Snabb fråga nu bara. Fortsätter vi med de röda tröjorna? Eller blir det blåa igen nu i november?

Även jag hoppas på röda!
KROSS!
KROSS!
-
Skulle tippa att det blir blått tyvärr! Att de ändrat här på hemsidan pekar ju en del på det också. Synd med tanke på att tröjorna både är fulare och sen så var det jävlar i mig ett bra tag sedan man fick se dem spela riktigt bra i blått. Torskar vi mot ssk i blått så kräver jag rött i derbyt mot hybris på torsdag.Glory skrev:Snabb fråga nu bara. Fortsätter vi med de röda tröjorna? Eller blir det blåa igen nu i november?
EDIT: Mindre snygga kanske man ska säga istället för fulare

100% DJURGÅRDSJ***L
Vi har väl haft blått på forumet men lirat i rött förut? Har för mig det i alla fall!Jockmaniac skrev:Skulle tippa att det blir blått tyvärr! Att de ändrat här på hemsidan pekar ju en del på det också. Synd med tanke på att tröjorna både är fulare och sen så var det jävlar i mig ett bra tag sedan man fick se dem spela riktigt bra i blått. Torskar vi mot ssk i blått så kräver jag rött i derbyt mot hybris på torsdag.Glory skrev:Snabb fråga nu bara. Fortsätter vi med de röda tröjorna? Eller blir det blåa igen nu i november?
EDIT: Mindre snygga kanske man ska säga istället för fulareEn Djurgårdströja är aldrig ful!
Inte vad jag kan minnas, eller det har väl varit under någon gruppspelsmatch i så fall. I vilket fall som helst så vill jag se de röda tröjorna! Dom är snyggare, det verkar bli bättre spel. Fast, det blev vinst i premiären med BLÅA tröjor...Kentta skrev:Vi har väl haft blått på forumet men lirat i rött förut? Har för mig det i alla fall!Jockmaniac skrev:Skulle tippa att det blir blått tyvärr! Att de ändrat här på hemsidan pekar ju en del på det också. Synd med tanke på att tröjorna både är fulare och sen så var det jävlar i mig ett bra tag sedan man fick se dem spela riktigt bra i blått. Torskar vi mot ssk i blått så kräver jag rött i derbyt mot hybris på torsdag.Glory skrev:Snabb fråga nu bara. Fortsätter vi med de röda tröjorna? Eller blir det blåa igen nu i november?
EDIT: Mindre snygga kanske man ska säga istället för fulareEn Djurgårdströja är aldrig ful!
- -daniel-
Tror man, trots ändringen på sidan, väljer att spela i röda tröjorna.
Det känns lite som om att den här matchen kommit lite i skymundan inför matchen på torsdag, hoppas bara att spelarna inte tänker samma sak...
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- Daniel942
Jag kommer självklart vara där och sjunga fram DIF till en seger. Ska vi tippa 0-6 till SSK?
DIF!
Med tanke på hur lätt de tog på förra derbyt (ingen vilja att kämpa och dålig inställning) tror jag inte det finns någon risk att de tänker för mycket på torsdagsmatchen...Edin skrev:Det känns lite som om att den här matchen kommit lite i skymundan inför matchen på torsdag, hoppas bara att spelarna inte tänker samma sak...