4147 enligt hockeyligan.seMash skrev:AIK - Luleå 0-1
Ska bli intressant att se publiksiffran idag
Hata aik
Re: Hata aik
2014-04-07, vad hände?
Gnaget ligger sist
Något jag gläds åt idag.
NI ÄR SÄMST I STAN GNAGET

Jag har svårt att glädja mig över att vi ligger före saik i Elitserien. Det om något känns ju ganska väntat på förhand...Mash skrev:Gnaget ligger sistNågot jag gläds åt idag.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Vad tror vi att det blir för publiksiffra på Hovet idag då?
Gissar på en 3500, ser riktigt glest ut.
Edit: Och Michael Holmqvist gör en snygg styrning som blir 1-0 gnhet.. Ehh?? Vilken pajas..

Gissar på en 3500, ser riktigt glest ut.
Edit: Och Michael Holmqvist gör en snygg styrning som blir 1-0 gnhet.. Ehh?? Vilken pajas..
MäCtig publiksiffra idag!
Hela 3153 på en lördagsmatch! Tyvärr så verkar aik ta tre poäng dock.
Hela 3153 på en lördagsmatch! Tyvärr så verkar aik ta tre poäng dock.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Orka bry sig egentligen att dom vann. Dom kommer ändå komma sist så det spelar ingen roll.SirDIFalot skrev:FAN!
Men vi har anledning att fira att gnhiet slog rekord idag. Sämsta publiksiffran säsongen 2010/2011, och det kan väl bara bli sämre med tanke på att detta var en lördagsmatch där aik på sistone har spelat bra.
Jag sa inför säsongen att aikarna orkar 15 omgångar, sen tröttnar alla. Det börjar bli ett faktum nu.
Så sant, dom vann, dom ligger fortfarande på nerflyttningsplats så för mig gör det absolut ingenting att dom vann. Dock så tycker jag det är lite märkligt att de vann över LHCSalas skrev:Orka bry sig egentligen att dom vann. Dom kommer ändå komma sist så det spelar ingen roll.SirDIFalot skrev:FAN!
Men vi har anledning att fira att gnhiet slog rekord idag. Sämsta publiksiffran säsongen 2010/2011, och det kan väl bara bli sämre med tanke på att detta var en lördagsmatch där aik på sistone har spelat bra.
Jag sa inför säsongen att aikarna orkar 15 omgångar, sen tröttnar alla. Det börjar bli ett faktum nu.

Jag hoppas (vet) att det kommer bli fullt i deras klack på Torsdag så vi kan visa hur det ska sjungas med full motståndar ''klack'' det mäktigaste vore om sektionerna var fyllda med Djurgårdare och vi drog igång ''Ole ole ola'', ett hoppande Globen vore inte fel, fan vad mäktigt det skulle se ut

Någon som hört om något ev tifo?
Ja ett riktigt trevligt tifo vore på sin plats, man vill ju ha lite valuta för alla tjugor man har lagt i hinkenMash skrev: Någon som hört om något ev tifo?

Eftersom alla var pessimistiska inför den här dagen (inklusive jag) så tycker jag att vi är det inför nästa vecka också!

Ja precis, man har lagt ett par kronor där varje hemmamatch så nu är det väl dags för ett riktigt fint tifoKentta skrev:Ja ett riktigt trevligt tifo vore på sin plats, man vill ju ha lite valuta för alla tjugor man har lagt i hinkenMash skrev: Någon som hört om något ev tifo?![]()
Eftersom alla var pessimistiska inför den här dagen (inklusive jag) så tycker jag att vi är det inför nästa vecka också!Det verkar ju funka..

Haha, jag tänkte att vi skulle åka på 5/6-0 idag. Eller så skriver fortsätter vi skriva så negativa saker på forumet, det verkar också fungera

-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ajk e fan en skam för Elitserien. 3000 pers mot lhc helt seriöst
I klass med ssk nu för guds skull! Känns som en fröjd att fastslå trycket på samtliga lagens hemmamatcher:
Djurgården
Timrå
Luleå
Skellefteå
Färjestad
HV71
Modo
Frölunda
Linköping
Södertälje
Aik IF
Brynäs
Någon sånt kanske

Djurgården
Timrå
Luleå
Skellefteå
Färjestad
HV71
Modo
Frölunda
Linköping
Södertälje
Aik IF
Brynäs
Någon sånt kanske

100% DJURGÅRDSJ***L
KOM IGEN ELFSBORG!
Det är idag allt avgörs, om inte Elfsborg vinner, då jävlar.. DOM SKA UR!
Det är idag allt avgörs, om inte Elfsborg vinner, då jävlar.. DOM SKA UR!
Hur denna Söndag än slutar så kommer ajk ligga ovanför strecket, tabellen ser ut som denna.
AJK -9 31
----------
Åtvidaberg -18 28
----------
Gefle -13 27
BP -19 25
Gefle vinner = 30p
AJK vinner = 34p
Råttorna måste förlora idag, DIF måste lägga sig och låta Gefle vinna så avgörs allting i sista omgången. Om Åtvidaberg vinner över Mjällby den 1/11 och går upp på 31p. Allting kan bli bra om Gefle samt Åtvidaberg vinner sina återstående matcher (sista matchen för Åtvidaberg är mot ajk) och ajk förlorar sina återstående så flyttas de ner på nerflyttningsplats. Vi får hoppas och be att lagen kämpar för att ohyran ska ut ur Allsvenskan!
AJK -9 31
----------
Åtvidaberg -18 28
----------
Gefle -13 27
BP -19 25
Gefle vinner = 30p
AJK vinner = 34p
Råttorna måste förlora idag, DIF måste lägga sig och låta Gefle vinna så avgörs allting i sista omgången. Om Åtvidaberg vinner över Mjällby den 1/11 och går upp på 31p. Allting kan bli bra om Gefle samt Åtvidaberg vinner sina återstående matcher (sista matchen för Åtvidaberg är mot ajk) och ajk förlorar sina återstående så flyttas de ner på nerflyttningsplats. Vi får hoppas och be att lagen kämpar för att ohyran ska ut ur Allsvenskan!
Fan också.
Youssef gör 1-0 i åttonde minuten.
KOM IGEN NU GEFLE!
Youssef gör 1-0 i åttonde minuten.
KOM IGEN NU GEFLE!