Jepe skrev:
Här har -daniel- rätt, DIF var rätt så tydliga när de tog in Kronwall att han INTE var en ersättare för Ragnarsson.
Jo de var precis som ni säger tydliga. Men vi har inte hur mycket pengar som helst, jag kan inte se att vi värvar mer bara. Jag vill inte bli tvångsnedflyttad.
Därför anser jag att Kronwall ska vara ersättare.
Okej, hörni. Daniel här har tydligen bestämt att Kronwall är ersättaren. Jag tror vi får gå på det, även om ALLA ANDRA säger annorlunda. Kronwall är ersättaren, kom ihåg det - Daniel har bestämt det. Ingen ersättare behövs, för Kronwall är redan det. Nej, det är inte Järlan eller Engström som har sagt det - det är Daniel. Daniel.
Men seriöst nu, utan Ragge är vi F%#!&@ in the A@#. Förstärkning är ett måste.
Jepe skrev:
Här har -daniel- rätt, DIF var rätt så tydliga när de tog in Kronwall att han INTE var en ersättare för Ragnarsson.
Jo de var precis som ni säger tydliga. Men vi har inte hur mycket pengar som helst, jag kan inte se att vi värvar mer bara. Jag vill inte bli tvångsnedflyttad.
Därför anser jag att Kronwall ska vara ersättare.
Okej, hörni. Daniel här har tydligen bestämt att Kronwall är ersättaren. Jag tror vi får gå på det, även om ALLA ANDRA säger annorlunda. Kronwall är ersättaren, kom ihåg det - Daniel har bestämt det. Ingen ersättare behövs, för Kronwall är redan det. Nej, det är inte Järlan eller Engström som har sagt det - det är Daniel. Daniel.
Men seriöst nu, utan Ragge är vi F%#!&@ in the A@#. Förstärkning är ett måste.
Word. Lyssna på Daniel. Han verkar vara på humör ikväll.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
BOMBOM BOUCHARD skrev:
Först insåg jag inte att det tydligen finns fler som heter Daniel på det här forumet vilket fick mig tämligen förbryllad. Jag tycker jag och Daniel94592395 får lotta om vem som måste byta Nick.
BOMBOM BOUCHARD skrev:
Först insåg jag inte att det tydligen finns fler som heter Daniel på det här forumet vilket fick mig tämligen förbryllad. Jag tycker jag och Daniel94592395 får lotta om vem som måste byta Nick.
Störst går först?
Lycka är att vara Djurgårdare. Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
BOMBOM BOUCHARD skrev:
Det var helt riktigt "Danielmedsiffror" jag syftade på. Jag kunde varit tydligare där. Tänkte att det skulle framgå i och med citaten.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
BOMBOM BOUCHARD skrev:
Det var helt riktigt "Danielmedsiffror" jag syftade på. Jag kunde varit tydligare där. Tänkte att det skulle framgå i och med citaten.
Jag förstod det iofs men var osäker på vad jag egentligen hade skrivit innan.......
BOMBOM BOUCHARD skrev:
Vi kanske får ha ett öråd helt enkelt?
Eller ännu bättre, vi tävlar i hockeystraffar! LHO står i mål.. Eller varför inte Soldaten?
Vi älskar dig Ragge. YOU'RE SIMPLY THE BEST - KUNGEN AV HOVET. Det finns ingen back, ingen forward och framförallt ingen kapten som är bättre än du. Att vid 39 års ålder bara sopa banan med varenda jävel tyder på storhet. Kung Salomo, Alexander och Xerxes släng er i väggen - Ragge är härskaren!
Daniel942 skrev:
Eller ännu bättre, vi tävlar i hockeystraffar! LHO står i mål.. Eller varför inte Soldaten?
Nej, för helvete! Jag är för farlig. Bör ej vistas mer än 5m utanför mitt sovrum egentligen. Dessutom är en målvaktsklubba ett livsfarligt vapen.
"Djurgårdens läkare Bengt Gustavsson [...] berättade att det mest troligt inte är värre än att det rör sig om en blödning som förhoppningsvis läker inom en vecka. Tur i oturen där."
Från Marie Hallmans blogg om Ekman. Bara att hoppas på det bästa.
Ragge visar som vanligt upp en järnvilja men jag vet inte hur pass smart det här är...dels för hans eget bästa inför framtiden, men även för laget. Rädd att det blir en "Foppa-grej" av det hela.
Tycker han skall bestämma sig inom kort. Antingen fungerar det eller så fungerar det inte, och tyvärr så får vi nog alla ställa in oss på att det inte kommer gå..
Angående Nisse så låter det ju positivt initialt, får väl se dock vad som hittas under läkarundersökningen.