Klacktråden - allt som rör klacken och publiken i övrigt
Re: Klacktråden - Järnkaminerna
Hallo, vet ej om detta är rätta tråd att ta upp frågan i, men undrar om Järnkaminerna har funderingar på att organisera någon fet bortasattsning som man hade 13/12 2008 mot brynäs?
Personligen skulle jag tycka det vore kul om man kunde fixa något liknande denna sässong!!
Modo 11/12, skulle detta kunna vara ett alternativ??
Personligen skulle jag tycka det vore kul om man kunde fixa något liknande denna sässong!!
Haha, okej. Trodde dock att näsan skulle se mer ut som ett gris tryne....Soulsic skrev:http://6174294261346002224-a-1802744773 ... edirects=0tomten skrev:Oavsett vilket lag vi möter hejar han alltid på motståndarna... hatar den kommentatorn.
Har aldrig sett en blid på honom men det kanske beror på att han ser ut som han gör... (Canal+ kanske ogärna visar en bild av honom). Någon som har en bild som kan länka, hittade ingen när jag sökte. Ser han verkligen ut som en gris?
Skulle vara kul men jag tycker vi borde satsa på derbyna istället. Och framförallt som vanligt första hemma matchen i januari, då det är jubileum (30år?). Och no offense, men det såg inte ut som någon FET bortasatsning, eller är det bara jag?Ludwig skrev:Hallo, vet ej om detta är rätta tråd att ta upp frågan i, men undrar om Järnkaminerna har funderingar på att organisera någon fet bortasattsning som man hade 13/12 2008 mot brynäs?
Nåväl, järnkaminerna och fabriken gör väl ett bra jobb, och jag vet inte, men det kanske inte kostar så mycket för järnkaminerna att dra ihop något sånt här, vad vet jag

Det är bara du... Det övre etaget är också fyllt med Djurgårdare, alltså sittplats. Det du ser i filmen är endast ståplats.
Ludwig skrev:Hallo, vet ej om detta är rätta tråd att ta upp frågan i, men undrar om Järnkaminerna har funderingar på att organisera någon fet bortasattsning som man hade 13/12 2008 mot brynäs?
Skulle vara kul men jag tycker Brynäs eller Linköping. Shit the same, en bortasatsning är ett måste!
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Mash skrev:Ludwig skrev:Hallo, vet ej om detta är rätta tråd att ta upp frågan i, men undrar om Järnkaminerna har funderingar på att organisera någon fet bortasattsning som man hade 13/12 2008 mot brynäs?
Skulle vara kul men jag tycker Brynäs eller Linköping. Shit the same, en bortasatsning är ett måste!
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Jag röstar ju brynäs! Jag möter upp från sälen
Timrå/Modo kan ju funka också..

Du är med oss överallt, Stefan.
Jag lägger min röst på örnsköldsvik eller gävle, helst örnsköldsvik, då kan vi visa dem hur ett äkta lussetåg, sambatåg ska se ut då vi redan visat gävle borna vad vi går för
!!

Jag tycker också det skulle vara roligt om vi kunde bli många uppe i Ö-vik. Brynäs och Linköping till exempel vet redan vad vi går för när vi mobiliserar oss. Dags att visa de andra lagen vilka som är bäst.
Linköping eller Färjestad vore två perfekta lag att ha ett stort bortafölje mot. Färjestad skulle nog dock inte kunna ge oss tillräckligt med biljetter, så på så sätt är Linköping ett bättre alternativ.
Där kan vi få sjunga för oss själva och håna Cloetta "man hör hur knappnålen faller" Centers värdelösa inramning.
Där kan vi få sjunga för oss själva och håna Cloetta "man hör hur knappnålen faller" Centers värdelösa inramning.
Ett par frågor. Finns det någon klackledare? Vad har hänt med den så fina sjungande klacken? Är ganska tyst på Hovet nu för tiden 

- mannge
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Kontakt:
Finns ingen utnämnd så vitt jag vet. Dock så tog Martin tag i taktpinnen idag igen. Det behövdes verkligen. Bra jobbat därefter...Hawk skrev:Ett par frågor. Finns det någon klackledare? Vad har hänt med den så fina sjungande klacken? Är ganska tyst på Hovet nu för tiden
Blue Brigade A11
- Daniel942
Martin behövs i alla 3 perioder. Det märktes idag.mannge skrev:Finns ingen utnämnd så vitt jag vet. Dock så tog Martin tag i taktpinnen idag igen. Det behövdes verkligen. Bra jobbat därefter...Hawk skrev:Ett par frågor. Finns det någon klackledare? Vad har hänt med den så fina sjungande klacken? Är ganska tyst på Hovet nu för tiden
DIF!
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Fast visst avgick han när killen bredvid honom började starta ramsor precis innan Martin skulle ta ton? Om jag fattade det rätt skulle han knuffat ner personen. Med Martin är vi överlägset bäst, utan Martin är vi bara snäppet bättre än övriga ES.Daniel942 skrev:Martin behövs i alla 3 perioder. Det märktes idag.mannge skrev:Finns ingen utnämnd så vitt jag vet. Dock så tog Martin tag i taktpinnen idag igen. Det behövdes verkligen. Bra jobbat därefter...Hawk skrev:Ett par frågor. Finns det någon klackledare? Vad har hänt med den så fina sjungande klacken? Är ganska tyst på Hovet nu för tiden
Lycka är att vara Djurgårdare.
- Daniel942
Killen brevid Martin - AVGÅ!Snazzi skrev: Fast visst avgick han när killen bredvid honom började starta ramsor precis innan Martin skulle ta ton? Om jag fattade det rätt skulle han knuffat ner personen. Med Martin är vi överlägset bäst, utan Martin är vi bara snäppet bättre än övriga ES.
DIF!