Frågetråden
Re: Frågetråden
Håller helt med! Råkar man säga ett litet fel så suger hon upp de och påpekar de direkt! Skittrist!
Vart är Mr. Shopper när vi behöver dem?
Vart är Mr. Shopper när vi behöver dem?
För övrigt anser jag att Solna ska förgöras.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Vet inte vad ni gör för att behandlas som skit. De har alltid varit trevliga mot mig, och jag hoppas det förblir så. Jag brukar i och för sig inte vara där så mycket, kan hända att jag har kommit vid rätt tidpunkter.
Men om ni känner er felbehandlade och att de agerar drygt mot er, varför säger ni inte till dem på plats? Det undrar jag faktiskt.
Men om ni känner er felbehandlade och att de agerar drygt mot er, varför säger ni inte till dem på plats? Det undrar jag faktiskt.
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Vet att det är en jävligt dum fråga ,men är det alkoholtest innan man går in på matchen den 4 november ?
Nej. Dock lär man överväga att inte släppa in en alldeles för full person, så, drick med måtta!Sebbaan skrev:Vet att det är en jävligt dum fråga ,men är det alkoholtest innan man går in på matchen den 4 november ?
DIF
Okej tack för svaretfern skrev:Nej. Dock lär man överväga att inte släppa in en alldeles för full person, så, drick med måtta!Sebbaan skrev:Vet att det är en jävligt dum fråga ,men är det alkoholtest innan man går in på matchen den 4 november ?

- mannge
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Vill bara kolla lite snabbt om Entré 17 fortfarande gäller för oss säsongare?
(alltid varit med icke-säsongare hittills denna säsongen och gått in med dem.)
(alltid varit med icke-säsongare hittills denna säsongen och gått in med dem.)
Blue Brigade A11
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
För att vi svenskar i regel är konflikträdda fega as utan ryggrad.Snazzi skrev: Men om ni känner er felbehandlade och att de agerar drygt mot er, varför säger ni inte till dem på plats? Det undrar jag faktiskt.
Säg den glädje som varar
Hejsan, tänkte kolla om det finns nån här på forumet som vet vad det är för låt som brukar spelas i periodpauserna.
Det är en kille som sjunger på franska och det är blandat med techno ljud.
Det är inte Stromae - Alors on danse, men en liknande.
Tack på förhand.
Tack på förhand.
"Vem vet vad riktig kärlek är innan man varit på Stadion/Hovet?"
Stromae - House´llelujahTjoppo skrev:Hejsan, tänkte kolla om det finns nån här på forumet som vet vad det är för låt som brukar spelas i periodpauserna.
Tack på förhand.
?
Det var det! Tack så mycket!Kentta skrev:Stromae - House´llelujahTjoppo skrev:Hejsan, tänkte kolla om det finns nån här på forumet som vet vad det är för låt som brukar spelas i periodpauserna.
Tack på förhand.
?
"Vem vet vad riktig kärlek är innan man varit på Stadion/Hovet?"
Näe. Frölunda måste vända sin trend nån gång och då passar ett virrigt och ineffektivt DIF som handen i handsken. 3-0.Daniel942 skrev:Vinner DIF nästa match?
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
tja alla järnkaminer, jag å polarna ska boka biljetter nu till nästa derby den 11 januari och vi undrar vart dif klacken ska stå? ska klacken ska stå på samma ställe som förra derbyt? FORZA DIF!!!
Klacken står alltid på samma sida vid Derby mot AIKSebbaan skrev:tja alla järnkaminer, jag å polarna ska boka biljetter nu till nästa derby den 11 januari och vi undrar vart dif klacken ska stå? ska klacken ska stå på samma ställe som förra derbyt? FORZA DIF!!!
Tack,riccos skrev:Klacken står alltid på samma sida vid Derby mot AIKSebbaan skrev:tja alla järnkaminer, jag å polarna ska boka biljetter nu till nästa derby den 11 januari och vi undrar vart dif klacken ska stå? ska klacken ska stå på samma ställe som förra derbyt? FORZA DIF!!!