Haha, där kom femman! Blir nog en åtta ett idagMash skrev:UnderbartUndra hur tomma läktarna blir till tredje?
Hata aik
Re: Hata aik
Verkar vara svängdörrar bakåt för gnihet nu.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
1-6! Ojojoj.Edin skrev:Verkar vara svängdörrar bakåt för gnihet nu.
Målvaktsbytet gav effekt direkt!Kentta skrev:1-6! Ojojoj.Edin skrev:Verkar vara svängdörrar bakåt för gnihet nu.
Skriv inga fler inlägg tack! (ang din väldigt fina siffra för totala inläggEdin skrev:Målvaktsbytet gav effekt direkt!Kentta skrev:1-6! Ojojoj.Edin skrev:Verkar vara svängdörrar bakåt för gnihet nu.
Om det fortsätter så här kan det nog rusa upp mot 1-9 eller liknande. Fan vad skönt det skulle vara
Vafalls?! Vad fan har hänt med Elitseriens bästa målvaktspar...?
Jag har aldrig skrattat så mycket som jag gör nu
Kan inte se matchen vilket är väldigt tråkigt, vill se råttslakten...
Det är bara 1891 som betyder någotKentta skrev: Skriv inga fler inlägg tack! (ang din väldigt fina siffra för totala inlägg)
Dom sparar bara på krutet inför SM-finalen.Wayne skrev:Vafalls?! Vad fan har hänt med Elitseriens bästa målvaktspar...?
Så talar en äkta DjurgårdareEdin skrev:Det är bara 1891 som betyder något
Undrar hur ''stor'' publiksiffra det är. Tror dom allvarligt spelar inför tomma läktare (undantaget HV klacken som står och njuter) inför tredje perioden
Vad som blir mer intressant är ju sorkarnas publiksiffra i nästa match...Mash skrev:Så talar en äkta DjurgårdareEdin skrev:Det är bara 1891 som betyder något
Undrar hur ''stor'' publiksiffra det är. Tror dom allvarligt spelar inför tomma läktare (undantaget HV klacken som står och njuter) inför tredje perioden
Edin skrev:Vad som blir mer intressant är ju sorkarnas publiksiffra i nästa match...Mash skrev:Så talar en äkta DjurgårdareEdin skrev:Det är bara 1891 som betyder något
Sant, gissar på 400. Endast bortaklack.
Dom är råttor, inga sorkar
Kul att de spelar "Always look on the bright side of life" på Hovet i periodpausen...
Vid ett tillfälle som detta så måste man vara lite snäll mot dom.Mash skrev: Dom är råttor, inga sorkar
Lär ju dock vara ett sjukt bra drag på Harrys i Jönköping nu.
Visst, andra periodpausen bestod nog av att tanka traktorerna för att kunna burna runt i jnkp hela natten!Edin skrev:Vid ett tillfälle som detta så måste man vara lite snäll mot dom.Mash skrev: Dom är råttor, inga sorkar
Haha, jo okej för den här gången.Edin skrev:Vid ett tillfälle som detta så måste man vara lite snäll mot dom.Mash skrev: Dom är råttor, inga sorkar
Sjukt drag för att vara Jönköping. Nu blir det mötet med HV på Torsdag genast läskigt och nervöst när dom fått tillbaka förtroendet...