Hata aik
Re: Hata aik
Aik har vunnit 2 matcher under ordinarietid av 10... Då har man ändå fördelen av att kunna överaska, bli underskattade och köra på adrenalin.
Mycket roligt uttalande av Salomonson på Hallman; "Ingen av oss är förvånad". Jaha, ni visste att ni skulle ha vunnit 20% efter 10 omgångar.
Tycker det är rimligt facit av aik 35-40 poäng tror jag att dom tar, alltså lite mer än sitt nuvarande snitt. (matematiken blir lite felaktig, men ni fattar)
Mycket roligt uttalande av Salomonson på Hallman; "Ingen av oss är förvånad". Jaha, ni visste att ni skulle ha vunnit 20% efter 10 omgångar.
Tycker det är rimligt facit av aik 35-40 poäng tror jag att dom tar, alltså lite mer än sitt nuvarande snitt. (matematiken blir lite felaktig, men ni fattar)
Född till sportchef.
- Lee Harvey Oswald
Njaa, 3 matcher om vi ska vara noggranna.android skrev:Aik har vunnit 2 matcher under ordinarietid av 10... Då har man ändå fördelen av att kunna överaska, bli underskattade och köra på adrenalin.
(DIF har 4:a 3-poängare, ooooh!!!)
Mycket möjligt att du får rätt till sist, allt annat vore en sensation.
Men det jag menar när jag sa att både ssk & frölunda är sämre så var det först & främst spelmässigt & inte bara tagna poäng hittills.
aik har förvisso ett enkelt primitivt spel, lite chansartat "gå på rus".
Men till skillnad mot övriga bottenlag vet aik sin begränsning & spelar därefter, tror därför man kan bli mer seglivade än alla experter nånsin trott.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Aik's framgång beror väldigt mycket på Victor Fasth. Detta befäster bara grejen att målvakten är så sanslöst viktig så det finns inte ord för saken...
Tveksam att han kommer hålla, och dessutom hålla en lika hög nivå som hittils under 55 omgångar.
Tveksam att han kommer hålla, och dessutom hålla en lika hög nivå som hittils under 55 omgångar.
Pucken studsar AIKs väg, det är mest tur det hänger inom deras spel, ser man ofta i deras matcher. Fasth kommer skada sig av ansträngning senare i säsongen, han kan omöjligt hålla en lika hög standard som nu, hela vägen igenom.
Jag hoppas de kollapsar och inte orkar spela, de möter HV71 på Måndag och då åker dom dit tror jag
Jag hoppas de kollapsar och inte orkar spela, de möter HV71 på Måndag och då åker dom dit tror jag

- SirDIFalot
Kom igen, dags att tagga till igen nu Linkan, horungarna som står på andra sidan ikväll...
Expert.
Hååvvee åker ur i år, 1-0 till gnhet..
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
De har ju fått lira pp de 6 första minuterna av perioden...Kentta skrev:Hååvvee åker ur i år, 1-0 till gnhet..
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Frågan är ju hur Solna-Lärking kan döma matchen?
Vad.. tyst det blev på Hovet.. 

- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Noterade samma sak.Kentta skrev:Vad.. tyst det blev på Hovet..

Fick ett sms vid 1-0.
Jag svarade vid 1-2, "Norra Europas största klack var det va? Nu HORA KÖR VI!"
Lycka är att vara Djurgårdare.
ajk:arna verkar ikväll vara överallt - utom på Hovet. 

Tre mål på 8minuter. Ja dom är sämre än Bajen, sämre än Bajen, ja dom är sämre än Bajen!
HV BLÅ, HV BLÅ, HV BLÅ, HV BLÅ
HV BLÅ, HV BLÅ, HV BLÅ, HV BLÅ

Ojdå, där kom fyran.. 

Underbart
Undra hur tomma läktarna blir till tredje?