Wikegård=resultat av sprucken kondom
Wikegård=resultat av sprucken kondom
http://www.sr.se/cgi-bin/P1/program/art ... kel=869957
För alla som inte lyssnade på sommarprogrammet (vilket kanske iof inte är så vanligt kl 13.05) kan lyssna på det nu på hemsidan där.
Kan säga att det är intressant att höra på Wiken! Saknar honom!!!!!
För alla som inte lyssnade på sommarprogrammet (vilket kanske iof inte är så vanligt kl 13.05) kan lyssna på det nu på hemsidan där.
Kan säga att det är intressant att höra på Wiken! Saknar honom!!!!!
Saknar Kung Wikegård!
-
Wikegård är en självgod förvuxen bebis.
Ingen använder såna omogna uttalanden som han gör. Minns i OS-finalen mellan Sverige-Finland där han efter att Lidström mycket snyggt sprättat upp den i taket sa något i stil med: "...och där sa det smackibonk och pucken satt..."
Otroligt moget av en vuxen man att yttra de orden.
Dessutom är han en sämre tränare än vad Tommy Boustedt är/var...
Att ni saknar honom bevisar bara vilken nivå ni föredrar att ligga på.
Ingen använder såna omogna uttalanden som han gör. Minns i OS-finalen mellan Sverige-Finland där han efter att Lidström mycket snyggt sprättat upp den i taket sa något i stil med: "...och där sa det smackibonk och pucken satt..."

-
Det kallas spontanitet och är i mitt tycke att föredra framför någon krystad viktigpetter. Dessutom har karln hjärta o klubbkänsla men det visste ju inte du vad det va...Eau Rouge skrev:Wikegård är en självgod förvuxen bebis.

Div. 2 Djurgår´n ändå!
Om det kallas spontanitet att häva ur sig ord som smackibonk, så måste du ha en väldigt annorlunda syn på spontanitet.DJ The real one.. skrev:Det kallas spontanitet och är i mitt tycke att föredra framför någon krystad viktigpetter. Dessutom har karln hjärta o klubbkänsla men det visste ju inte du vad det va...
Det finns många andra kommentatorer som bidrar med väldigt mycket mognare spontanitet än den överhypade Wikegård i alla fall...
Eau Rouge...jag förstår inte..vad har du mot Wikegård? Snart kommer du o säger att han är sveriges sämsta tränare osv..!
Alla sk sofistikerade kommentatorer som du vill kalla dem, hur lika är de inte varandra då? Så fort någon sticker ut, som wiken, är han dum i huvudet?
Att han får kommentera en OS-final visar vilken nivå han ligger på också. Men om du har en så fruktansvärt mycket högre nivå än oss här får du väl helt enkelt bara acceptera det!
Alla sk sofistikerade kommentatorer som du vill kalla dem, hur lika är de inte varandra då? Så fort någon sticker ut, som wiken, är han dum i huvudet?
Att han får kommentera en OS-final visar vilken nivå han ligger på också. Men om du har en så fruktansvärt mycket högre nivå än oss här får du väl helt enkelt bara acceptera det!
Saknar Kung Wikegård!
Nu drar du visst lite förhastade slutsatser.Boråsaren skrev:Eau Rouge...jag förstår inte..vad har du mot Wikegård? Snart kommer du o säger att han är sveriges sämsta tränare osv..!
Jag har mig veterligen inte kallat någon kommentator sofistikerad. Vad jag däremot oponerade mig mot var Wikegårds naiva kommentarer som t. ex. smackibonk. Kommentatorerna får gärna sticka ut, men det får finnas gränser, man behöver inte använda egenkomponerade ord som inte ens barnen på dagis använder. Det var nästan så man skämdes när Wikegård yttrade de orden...

Det förvånar mig faktiskt fortfarande att SVT tillät Wikegård att kommentera OS. De måste haft en väldigt dålig ekonomi vid det tillfället..