12.000 och låta som 3.000 är väl ändå bättre än 3.600 och låta som 200?Juristen skrev:Sämsta hemmafansen måste ändå vara Frölunda. Deras jävla evenemangsarena är skit, dem kan vara 12.000 och ändå låta som 3.000st haha. Göteborg är ett jävla skämt, det är bara en massa knegare som jobbar på volvo. Det är ju knappast en hockeystad det är ju fan knappt en stad(bor på baksidan)
Hata aik
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Hata aik
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Men dem brukar vara 12.000 inte 3.000! bättre med DIF som är 8000 och låter som 12.000Snazzi skrev:12.000 och låta som 3.000 är väl ändå bättre än 3.600 och låta som 200?Juristen skrev:Sämsta hemmafansen måste ändå vara Frölunda. Deras jävla evenemangsarena är skit, dem kan vara 12.000 och ändå låta som 3.000st haha. Göteborg är ett jävla skämt, det är bara en massa knegare som jobbar på volvo. Det är ju knappast en hockeystad det är ju fan knappt en stad(bor på baksidan)

Djurgårdens IF - Stockholms Stolthet!
Det som åsyftas är nog mäCktiga gnagets än mer mäCktiga publik.Juristen skrev:Men dem brukar vara 12.000 inte 3.000! bättre med DIF som är 8000 och låter som 12.000Snazzi skrev:12.000 och låta som 3.000 är väl ändå bättre än 3.600 och låta som 200?Juristen skrev:Sämsta hemmafansen måste ändå vara Frölunda. Deras jävla evenemangsarena är skit, dem kan vara 12.000 och ändå låta som 3.000st haha. Göteborg är ett jävla skämt, det är bara en massa knegare som jobbar på volvo. Det är ju knappast en hockeystad det är ju fan knappt en stad(bor på baksidan)
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Hur är det möjligt att missförstå min kommentar?Juristen skrev:Men dem brukar vara 12.000 inte 3.000! bättre med DIF som är 8000 och låter som 12.000Snazzi skrev:12.000 och låta som 3.000 är väl ändå bättre än 3.600 och låta som 200?Juristen skrev:Sämsta hemmafansen måste ändå vara Frölunda. Deras jävla evenemangsarena är skit, dem kan vara 12.000 och ändå låta som 3.000st haha. Göteborg är ett jävla skämt, det är bara en massa knegare som jobbar på volvo. Det är ju knappast en hockeystad det är ju fan knappt en stad(bor på baksidan)
Enda förklaringen - troll.
Lycka är att vara Djurgårdare.
Jag har postat bilden i bildtråden också, men det kanske platsar bättre här.
Vilket fall som helst, skön bild från senaste derbyt:

Vilket fall som helst, skön bild från senaste derbyt:

Jag finner inga ord för hur komiskt det inlägget är.aikniclas skrev:
De får bara inte hända att vi förlorar imorgon för då är de kört. En utav Europas kanske femtonde största klubb ska inte åka ur någon serie!
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
För att Solna AIK är ett jävla skämt! Solna AIK fotbol riskerar åka ur, damerna har åkt ur, Bandy blir dem överkörda, i hockey så går det la sådär.
HATA AIK!
HATA AIK!
Djurgårdens IF - Stockholms Stolthet!
Älska Dembo! Vilken skön jäkel som hyschar norra ett antal gånger

Vem avgör dagens match?!
MICKE DAHLBERG (KLAPP KLAPP KLAPP)
MICKE DAHLBERG (KLAPP KLAPP KLAPP)!
Om han bryter sin måltorka idag så ska jag behandla honom som en gud! KOM IGEN NU DAHLBERG!
MICKE DAHLBERG (KLAPP KLAPP KLAPP)
MICKE DAHLBERG (KLAPP KLAPP KLAPP)!
Om han bryter sin måltorka idag så ska jag behandla honom som en gud! KOM IGEN NU DAHLBERG!
Fy i helvete, vad hände
? Timrå måste spelat riktigt illa idag... Längtar tills derbyt, då blir råttorna ner tryckta i kloakerna och där ska dom banne mig stanna!
Kanske inte rätt att ta upp matchen men var bara tvungen att skriva av mig

Kanske inte rätt att ta upp matchen men var bara tvungen att skriva av mig

Jävla Medelpad.Daniel942 skrev:Vad fan hände?
Ni hör ju, det låter ju påhittat. "Medelpad".
Usch.
- Lee Harvey Oswald
Har varit inne på det tidigare i denna sågningstråd, tyvärr blir det mer & mer tydligt för varje spelad omgång.
Det finns 2 lag som är klart sämre än aik i ES
(Glenn-HC & Beirut-Icebreakers)
Var 100% säker innan serien drog igång att aik skulle komma toksist, klart mer osäker nu...
Det finns 2 lag som är klart sämre än aik i ES
(Glenn-HC & Beirut-Icebreakers)
Var 100% säker innan serien drog igång att aik skulle komma toksist, klart mer osäker nu...

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
-
Dom har en bra tränare som brukar få ihop ett lag som spelar för varandra .Är mycket vunnet på det.