Hata aik

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Kentta
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Hata aik

Inlägg av Kentta »

Jävla MoDo!
Användarvisningsbild
Edin
Säsongskort: Ja

Inlägg av Edin »

Kentta skrev:Jävla MoDo!
DOMARSKANDAL! En modoit fick ju millenniets hakning som föranledde 4-3. FAN
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Användarvisningsbild
Kentta

Inlägg av Kentta »

Kom att tänka på en sak.. En väldigt viktig sak.. HEJA GEFLE! Herregud, om Gefle vinner så ser ju tabellen ÄNNU bättre ut!
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

Edin skrev:
Kentta skrev:Jävla MoDo!
DOMARSKANDAL! En modoit fick ju millenniets hakning som föranledde 4-3. FAN
Tänkte så också först, men då tittar vi liksom åt fel håll i tabellen.
Vinst mot frölunda på lördag samtidigt som modo torskar mot hv så är vi uppe så samma poäng som modo 14.

(Men visst, det skulle det varit en aik-utv. innan målet)
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Mash

Inlägg av Mash »

Äh va fan, skit sak! Nu kommer dom inte längre..

Det man skrattar åt är deras publiksiffra som sjunker för varje match, 3626 i denna :lol:
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

Mash skrev:Äh va fan, skit sak! Nu kommer dom inte längre..

Det man skrattar åt är deras publiksiffra som sjunker för varje match, 3626 :lol:
Stämningen sen var ju det enda som var ännu sämre än siffran :lol: Så här kassa trodde jag faktiskt inte att de skulle vara om de kom tillbaka. Undrar om de fattar själva att de i nuläget är på samma nivå som klubbar såsom lhc, brynäs och ssk?
100% DJURGÅRDSJ***L
Mash

Inlägg av Mash »

Jockmaniac skrev:

Det man skrattar åt är deras publiksiffra som sjunker för varje match, 3626 :lol:
Stämningen sen var ju det enda som var ännu sämre än siffran :lol: Så här kassa trodde jag faktiskt inte att de skulle vara om de kom tillbaka. Undrar om de fattar själva att de i nuläget är på samma nivå som klubbar såsom lhc, brynäs och ssk?

Vadå är det stämning när ajk spelar?

LHC är rätt bra faktiskt, så jag skulle säga, Frölunda, Brynäs och SSK. Jag tänkte mig att de skulle komma extremt sugna på att vinna men det har ju inte visat sig ännu :)
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

Mash skrev:
Jockmaniac skrev:

Vadå är det stämning när ajk spelar?

LHC är rätt bra faktiskt, så jag skulle säga, Frölunda, Brynäs och SSK. Jag tänkte mig att de skulle komma extremt sugna på att vinna men det har ju inte visat sig ännu :)
Lhc bra? Om du tänder på mora träsk, bam bams och småpojkar som påstår sig vara Sveriges största klubb, och tro det eller ej, stad. Helt ärligt så är det enda som är bra med publiken i chokladkakan är att inte har någon trumma. Annars är det bara feta gubbar, finniga snorungar , fula fjortisbrudar och gamla ladugårdskärringar med på tok för små matchtröjor!
100% DJURGÅRDSJ***L
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Mash skrev: LHC är rätt bra faktiskt

Mash, är ni klara?

- Jajjamensan fattas bara!
DIF!
Användarvisningsbild
Edin

Inlägg av Edin »

Jockmaniac skrev: Lhc bra? Om du tänder på mora träsk, bam bams och småpojkar som påstår sig vara Sveriges största klubb, och tro det eller ej, stad. Helt ärligt så är det enda som är bra med publiken i chokladkakan är att inte har någon trumma. Annars är det bara feta gubbar, finniga snorungar , fula fjortisbrudar och gamla ladugårdskärringar med på tok för små matchtröjor!
Nu tycker jag att du är lite väl hård.

Mot Mora Träsk.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Användarvisningsbild
Elajtaren

Inlägg av Elajtaren »

Dock har ni ju glömt den bästa
1,2,3 - LHC!
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

Edin skrev:
Jockmaniac skrev: Lhc bra? Om du tänder på mora träsk, bam bams och småpojkar som påstår sig vara Sveriges största klubb, och tro det eller ej, stad. Helt ärligt så är det enda som är bra med publiken i chokladkakan är att inte har någon trumma. Annars är det bara feta gubbar, finniga snorungar , fula fjortisbrudar och gamla ladugårdskärringar med på tok för små matchtröjor!
Nu tycker jag att du är lite väl hård.

Mot Mora Träsk.
Jag har inget emot Mora Träsk :) Älskade dem när jag var liten och de är ju så kult som det bara kan bli. Men på en hockeymatch?

Jag tycker ändå att ramsan de har med "Stora Stolta linköping" är den mest patetiska. Vad gör dem stora? Vad är de stolta över?
100% DJURGÅRDSJ***L
Användarvisningsbild
Salas

Inlägg av Salas »

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/f ... 7964429.ab

Mannen, myten, legenden gör det igen! Vilken kille han är, Dulee Johnson!
Mash

Inlägg av Mash »

Jockmaniac skrev:
Lhc bra? Om du tänder på mora träsk, bam bams och småpojkar som påstår sig vara Sveriges största klubb, och tro det eller ej, stad. Helt ärligt så är det enda som är bra med publiken i chokladkakan är att inte har någon trumma. Annars är det bara feta gubbar, finniga snorungar , fula fjortisbrudar och gamla ladugårdskärringar med på tok för små matchtröjor!

Haha ledsen, misstolkade dig ;) Självklart menade jag laget LHC :mrgreen:
Användarvisningsbild
Juristen

Inlägg av Juristen »

Sämsta hemmafansen måste ändå vara Frölunda. Deras jävla evenemangsarena är skit, dem kan vara 12.000 och ändå låta som 3.000st haha. Göteborg är ett jävla skämt, det är bara en massa knegare som jobbar på volvo. Det är ju knappast en hockeystad det är ju fan knappt en stad(bor på baksidan)
Djurgårdens IF - Stockholms Stolthet!
Skriv svar