Biljettråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
pulverapa
Säsongskort: Ja

Re: Biljettråden

Inlägg av pulverapa »

Är det slut på biljetter till derbyt eller? Om inte, var får man tag i dem?
Användarvisningsbild
4sure

Inlägg av 4sure »

Byter gärna en plåt, har på sektion B, byter gärna med någon som har på A!
Hör av dig snabbt
lök

Inlägg av lök »

Säljer biljetter till torsdagsmatcherna för 100 kr st då jag har säsongskort i klacken men inte kan gå på torsdagar. Har även några polare som är i samma sits, kan alltså fixa 3-4 st biljetter om det skulle behövas. PMa vid intresse.
Användarvisningsbild
dutti
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av dutti »

Är det någon som har koll på hur man får tag på biljetter till bortamatchen mot Södertälje på torsdag?

Det enda vettiga jag hittar är något i stil med "Biljetter till bortasektion säljs genom respektive klubbs officiella supporterförening, eventuella kvarstående lösbiljetter säljs i arena vid entré".
Inte lyckats hitta något på jarnkaminerna.se heller.. Är det bara att åka dit i vettig tid och hoppas på det bästa eller?
Du är med oss överallt, Stefan.
Användarvisningsbild
4sure

Inlägg av 4sure »

Hej söker en biljett till Derbyt i höstlovet.
Pma mig eller smsa mig på 0700371629.
Tack hej !
degen

Inlägg av degen »

Till matchen på lördag mot fisklunda, borde man kunna köpa biljett till klacken på plats va?
Djurgården
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

degen skrev:Till matchen på lördag mot fisklunda, borde man kunna köpa biljett till klacken på plats va?
Japp, men använd http://difhockey.se/biljetter helst. Du förlorar inget på det.
DIF!
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

För övrigt kan vi väl göra det till en regel att man INTE får sälja biljetter här för dyrare än inköpspriset?

Jag tror det flesta håller med mig?
Expert.
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

SirDIFalot skrev:För övrigt kan vi väl göra det till en regel att man INTE får sälja biljetter här för dyrare än inköpspriset?

Absolut. Man tjänar inte pengar på andra DIFare.
DIF!
Användarvisningsbild
mannge
Medlem: Ja, ständig medlem
Kontakt:

Inlägg av mannge »

Daniel942 skrev:
SirDIFalot skrev:För övrigt kan vi väl göra det till en regel att man INTE får sälja biljetter här för dyrare än inköpspriset?

Absolut. Man tjänar inte pengar på andra DIFare.
Håller helt klart med.

jag har fortfarande en biljett övers till på lördag (är på konferens). Så länge den som köper den står upp och sjunger i klacken kan han få den för 50 pix (om han hämtar upp den själv).

PM:a vid intresse
Blue Brigade A11
Forza DIF

Inlägg av Forza DIF »

Har en biljett till salu mellan DIF-frölunda imorgon Lördag.

Det är en klackbiljett och du får den för 100kr. PM:a vid intresse!
bespoke80

söker 2st bijetter till derbyt 4 nov

Inlägg av bespoke80 »

Jag är intresserad av att köpa 2st sittplatsbiljetter till derbyt 4 nov, som är slutsåld. Varsomhelst på etage 4 eller 5 funkar bra, ej klack dock eftersom pappa är lite till åren och föredrar att sitta (han har dock ett stort djurgårdshjärta!). Någon som har 2st plåtar till salu?

/Johan
Mash

Re: söker 2st bijetter till derbyt 4 nov

Inlägg av Mash »

bespoke80 skrev:Jag är intresserad av att köpa 2st sittplatsbiljetter till derbyt 4 nov, som är slutsåld. Varsomhelst på etage 4 eller 5 funkar bra, ej klack dock eftersom pappa är lite till åren och föredrar att sitta (han har dock ett stort djurgårdshjärta!). Någon som har 2st plåtar till salu?

/Johan
Tror det blir svårt, om ni nu hemskt gärna vill gå så kan ni ju gå och fråga araberna som står utanför Globen som försöker sälja biljetter (om de nu lyckats fått tag på några).

Vette fan om det är något bra sätt, biljetten kan vara ogiltig, dom kostar säkert dubbla priset osv. Jag själv skulle inte göra detta men det skadar ju inte att gå dit och kolla lite.

Annars kan ni gå till shopen och se om det finns biljetter kvar som ingen hämtat ut.
Lycka till! :)
sensei
Kontakt:

Inlägg av sensei »

Dom gånger jag har köpt biljetter på andrahandsmarknaden har jag inte haft några som helst problem. Tror risken är rätt liten att bli blåst av dom som vanligtvis hänger runt området och säljer.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
bespoke80

Re: söker 2st bijetter till derbyt 4 nov

Inlägg av bespoke80 »

Mash skrev:
bespoke80 skrev:Jag är intresserad av att köpa 2st sittplatsbiljetter till derbyt 4 nov, som är slutsåld. Varsomhelst på etage 4 eller 5 funkar bra, ej klack dock eftersom pappa är lite till åren och föredrar att sitta (han har dock ett stort djurgårdshjärta!). Någon som har 2st plåtar till salu?

/Johan
Tror det blir svårt, om ni nu hemskt gärna vill gå så kan ni ju gå och fråga araberna som står utanför Globen som försöker sälja biljetter (om de nu lyckats fått tag på några).

Vette fan om det är något bra sätt, biljetten kan vara ogiltig, dom kostar säkert dubbla priset osv. Jag själv skulle inte göra detta men det skadar ju inte att gå dit och kolla lite.

Annars kan ni gå till shopen och se om det finns biljetter kvar som ingen hämtat ut.
Lycka till! :)
Tack för tips!

Var några år sen jag köpte av plakatförsäljarna utanför, då gick det bra. Men senast jag gjorde ett andrahandsköp via internet inför slutspelet var jag lite oförsiktig och blev tyvärr blåst på 1200 kr. Ska sikta på att kika i shopen, vore grymt kul att se matchen!
Skriv svar