Biljettråden
Re: Biljettråden
Är det slut på biljetter till derbyt eller? Om inte, var får man tag i dem?
Byter gärna en plåt, har på sektion B, byter gärna med någon som har på A!
Hör av dig snabbt
Hör av dig snabbt
Säljer biljetter till torsdagsmatcherna för 100 kr st då jag har säsongskort i klacken men inte kan gå på torsdagar. Har även några polare som är i samma sits, kan alltså fixa 3-4 st biljetter om det skulle behövas. PMa vid intresse.
Är det någon som har koll på hur man får tag på biljetter till bortamatchen mot Södertälje på torsdag?
Det enda vettiga jag hittar är något i stil med "Biljetter till bortasektion säljs genom respektive klubbs officiella supporterförening, eventuella kvarstående lösbiljetter säljs i arena vid entré".
Inte lyckats hitta något på jarnkaminerna.se heller.. Är det bara att åka dit i vettig tid och hoppas på det bästa eller?
Det enda vettiga jag hittar är något i stil med "Biljetter till bortasektion säljs genom respektive klubbs officiella supporterförening, eventuella kvarstående lösbiljetter säljs i arena vid entré".
Inte lyckats hitta något på jarnkaminerna.se heller.. Är det bara att åka dit i vettig tid och hoppas på det bästa eller?
Du är med oss överallt, Stefan.
Hej söker en biljett till Derbyt i höstlovet.
Pma mig eller smsa mig på 0700371629.
Tack hej !
Pma mig eller smsa mig på 0700371629.
Tack hej !
Till matchen på lördag mot fisklunda, borde man kunna köpa biljett till klacken på plats va?
Djurgården
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Japp, men använd http://difhockey.se/biljetter helst. Du förlorar inget på det.degen skrev:Till matchen på lördag mot fisklunda, borde man kunna köpa biljett till klacken på plats va?
DIF!
- SirDIFalot
För övrigt kan vi väl göra det till en regel att man INTE får sälja biljetter här för dyrare än inköpspriset?
Jag tror det flesta håller med mig?
Expert.
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Absolut. Man tjänar inte pengar på andra DIFare.SirDIFalot skrev:För övrigt kan vi väl göra det till en regel att man INTE får sälja biljetter här för dyrare än inköpspriset?
DIF!
- mannge
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Kontakt:
Håller helt klart med.Daniel942 skrev:Absolut. Man tjänar inte pengar på andra DIFare.SirDIFalot skrev:För övrigt kan vi väl göra det till en regel att man INTE får sälja biljetter här för dyrare än inköpspriset?
jag har fortfarande en biljett övers till på lördag (är på konferens). Så länge den som köper den står upp och sjunger i klacken kan han få den för 50 pix (om han hämtar upp den själv).
PM:a vid intresse
Blue Brigade A11
Har en biljett till salu mellan DIF-frölunda imorgon Lördag.
Det är en klackbiljett och du får den för 100kr. PM:a vid intresse!
Det är en klackbiljett och du får den för 100kr. PM:a vid intresse!
söker 2st bijetter till derbyt 4 nov
Jag är intresserad av att köpa 2st sittplatsbiljetter till derbyt 4 nov, som är slutsåld. Varsomhelst på etage 4 eller 5 funkar bra, ej klack dock eftersom pappa är lite till åren och föredrar att sitta (han har dock ett stort djurgårdshjärta!). Någon som har 2st plåtar till salu?
/Johan
/Johan
Re: söker 2st bijetter till derbyt 4 nov
Tror det blir svårt, om ni nu hemskt gärna vill gå så kan ni ju gå och fråga araberna som står utanför Globen som försöker sälja biljetter (om de nu lyckats fått tag på några).bespoke80 skrev:Jag är intresserad av att köpa 2st sittplatsbiljetter till derbyt 4 nov, som är slutsåld. Varsomhelst på etage 4 eller 5 funkar bra, ej klack dock eftersom pappa är lite till åren och föredrar att sitta (han har dock ett stort djurgårdshjärta!). Någon som har 2st plåtar till salu?
/Johan
Vette fan om det är något bra sätt, biljetten kan vara ogiltig, dom kostar säkert dubbla priset osv. Jag själv skulle inte göra detta men det skadar ju inte att gå dit och kolla lite.
Annars kan ni gå till shopen och se om det finns biljetter kvar som ingen hämtat ut.
Lycka till!
Dom gånger jag har köpt biljetter på andrahandsmarknaden har jag inte haft några som helst problem. Tror risken är rätt liten att bli blåst av dom som vanligtvis hänger runt området och säljer.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Re: söker 2st bijetter till derbyt 4 nov
Tack för tips!Mash skrev:Tror det blir svårt, om ni nu hemskt gärna vill gå så kan ni ju gå och fråga araberna som står utanför Globen som försöker sälja biljetter (om de nu lyckats fått tag på några).bespoke80 skrev:Jag är intresserad av att köpa 2st sittplatsbiljetter till derbyt 4 nov, som är slutsåld. Varsomhelst på etage 4 eller 5 funkar bra, ej klack dock eftersom pappa är lite till åren och föredrar att sitta (han har dock ett stort djurgårdshjärta!). Någon som har 2st plåtar till salu?
/Johan
Vette fan om det är något bra sätt, biljetten kan vara ogiltig, dom kostar säkert dubbla priset osv. Jag själv skulle inte göra detta men det skadar ju inte att gå dit och kolla lite.
Annars kan ni gå till shopen och se om det finns biljetter kvar som ingen hämtat ut.
Lycka till!
Var några år sen jag köpte av plakatförsäljarna utanför, då gick det bra. Men senast jag gjorde ett andrahandsköp via internet inför slutspelet var jag lite oförsiktig och blev tyvärr blåst på 1200 kr. Ska sikta på att kika i shopen, vore grymt kul att se matchen!