DIFTV - frågor och önskemål
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: DIFTV - frågor och önskemål
Så om man sympatiserar med fel parti får man inte vara Djurgårdare?
Vad är det här för jävla smörja? Är ni totalt jävla *ADF*AS*F*AS!?
Sluta visa skiten, radera allt ni gjort. Fyfan, jag skäms.
Vad är det här för jävla smörja? Är ni totalt jävla *ADF*AS*F*AS!?
Sluta visa skiten, radera allt ni gjort. Fyfan, jag skäms.
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
"Vår bästa tid är nu" är bland det mer pinsamma jag sett. Det hade inte ens gjort saken bättre om vi fått betalt för att visa det. Det finns saker man inte vill förknippas med.
- SirDIFalot
Expert.
Eftersom allting spelades in redan innan säsongen startade så tror jag att det är god chans att vi tvingas se alla dessa genomruttna avsnitt släppas.
Jag skäms.
Jag skäms.
Wille Bäckström är INTE ansvarig för inslagen. Det tål att upprepas så ingen får för sig något annat.DIFHockey4ever skrev:Exakt!
Nån jävel måste ju vara ansvarig och enligt hemsidan är DIFTV Willes ansvar.
Om detta är synonymt med "Ansvarig Utgivare" framgår inte; möjligen är detta Dammbro.
Vem det än är:
- Ta ert ansvar!
- Ge oss en förklaring och ursäkt till denna skit!
- Plocka bort skiten från hemsidan direkt!
- Stoppa all vidare spridning av dyngan och bränn kvarvarande spyor till avsnitt !
-
Snälla, snälla, snälla, snälla, snälla plocka bort och radera "Vår bästa tid är nu" från alla kanaler där det kommit ut och lägg inte upp fler avsnitt. Bedrövligt pinsamt.
Det är så långt ifrån djurgårdsbegreppet 'Stil och klass' man kan komma.
Ta bort. Snälla.
Det är så långt ifrån djurgårdsbegreppet 'Stil och klass' man kan komma.
Ta bort. Snälla.
”Suffering is permanent, obscure and dark, And shares the nature of infinity.”
William Wordsworth visste vad det innebär att vara supporter.
William Wordsworth visste vad det innebär att vara supporter.
Den här prestationslönen som har diskuterats... Är det läge?
Du är med oss överallt, Stefan.
-
Nu kommer jag säkert att få flera ilskna kommentarer här, men är det verkligen SÅ jävla farligt? Jag håller med om att det inte är speciellt roligt, men det är ju ärligt talat inte någon speciellt stor grej. Ge fan i att kolla på det då istället så att ni slipper gå bärsärkagång framför datorn. Tror alla skulle må bättre av det.
Du kanske inte förstod att det var ett skämt?Snazzi skrev:Så om man sympatiserar med fel parti får man inte vara Djurgårdare?
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Med tanke på humorn i resten av inslagen, nej.Sidney Crosby skrev:Du kanske inte förstod att det var ett skämt?Snazzi skrev:Så om man sympatiserar med fel parti får man inte vara Djurgårdare?
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi har diskuterat debatten kring "Vår bästa tid är nu" internt och kommit fram till följande:
1) Politiska skämt och leda klacken-skämt är ingen bärande del av de här inslagen. Janne Westerlund (eller Djurgården Hockey) har inte någon avsikt att provocera med de här inslagen, och därför kommer detta inte att vara en del av serien framöver.
2) Det är jag som är närmast ansvarig för den här serien och kan besvara frågor kring Djurgården Hockeys syn på hemsidan och vad den innehåller. Kortfattat kan man säga att vi vill förbehålla oss rätten att publicera vissa inslag där Djurgården Hockey inte står bakom innehållet, t.ex. "Veckans femma" och "Vår bästa tid är nu". Detta ställningstagande kommer att tydliggöras genom en liknande disclaimer som "Veckans femma" har i början av varje "Vår bästa tid är nu"-klipp. Det innebär också att det är mig man ska kontakta om man har synpunkter på att serien över huvud taget visas på difhockey.se. Ni når mig på jerker.dammbro@difhockey.se.
3) Om ni har synpunkter på innehållet i serien, så är det Janne Westerlund som ansvarar för det. Han kommer att finnas på plats utanför JK:s bås imorgon mellan 18:00 och 18:15 för att besvara frågor om serien, hur han tänker kring den och hur han vill utveckla den i framtiden.
1) Politiska skämt och leda klacken-skämt är ingen bärande del av de här inslagen. Janne Westerlund (eller Djurgården Hockey) har inte någon avsikt att provocera med de här inslagen, och därför kommer detta inte att vara en del av serien framöver.
2) Det är jag som är närmast ansvarig för den här serien och kan besvara frågor kring Djurgården Hockeys syn på hemsidan och vad den innehåller. Kortfattat kan man säga att vi vill förbehålla oss rätten att publicera vissa inslag där Djurgården Hockey inte står bakom innehållet, t.ex. "Veckans femma" och "Vår bästa tid är nu". Detta ställningstagande kommer att tydliggöras genom en liknande disclaimer som "Veckans femma" har i början av varje "Vår bästa tid är nu"-klipp. Det innebär också att det är mig man ska kontakta om man har synpunkter på att serien över huvud taget visas på difhockey.se. Ni når mig på jerker.dammbro@difhockey.se.
3) Om ni har synpunkter på innehållet i serien, så är det Janne Westerlund som ansvarar för det. Han kommer att finnas på plats utanför JK:s bås imorgon mellan 18:00 och 18:15 för att besvara frågor om serien, hur han tänker kring den och hur han vill utveckla den i framtiden.
Det är faktiskt tråkigt att programmet är så dåligt då jag alltid velat ha ett skönt DIF-program. Så de får gärna försöka igen men ändra konceptet. Kanske köra ett mer seriöst program?
Ang. Ohly-frågan så blir jag förbannad. Jag hatar Ohlys politiska åsikt men när han sitter/står på läktaren tillhör han Djurgårdsfamiljen precis som alla andra. Folk får absolut tycka att han inte "får" vara DIF men publicera fan inte det på youtube.
Nazist eller kommunist? Sosse eller Moderat? Sverigedemokrat eller miljöpartist? Ni är lika välkommna allihop så länge ni håller era politiska åsikter utanför DIF.
Ang. Ohly-frågan så blir jag förbannad. Jag hatar Ohlys politiska åsikt men när han sitter/står på läktaren tillhör han Djurgårdsfamiljen precis som alla andra. Folk får absolut tycka att han inte "får" vara DIF men publicera fan inte det på youtube.
Nazist eller kommunist? Sosse eller Moderat? Sverigedemokrat eller miljöpartist? Ni är lika välkommna allihop så länge ni håller era politiska åsikter utanför DIF.
We can be Heroes http://www.youtube.com/watch?v=PTEj-uuLUw0