DIFTV - frågor och önskemål
- DIFHockey4ever
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: DIFTV - frågor och önskemål
Läser ens DIF-TV inläggen här?
Tar man inte åt sig av den hårda, men välbefogade, kritiken?
- Varför fortsätter man med den här jävla dyngan?
- Varför förklarar sig inte ansvariga om detta jävla bottennapp?
Den enda sekvens i denna tredje bajsdel som var sevärd var intervjun med sekretariatet, den gav en pytteliten behållning, om än näst intill obefintlig. Resten av inslaget är så jävla dåligt att man mår illa. Det är så in i helvete patetiskt, oseriöst och flamsigt. Pajasen Westerlund är så urbota kass att man vill kräkas. Hur fan kan denne klåpare ha fått epitetet "komiker"? Obegripligt. Lika obegripligt som hur denna vedervärdiga smörja kommit till över huvudtaget.
Tar man inte åt sig av den hårda, men välbefogade, kritiken?
- Varför fortsätter man med den här jävla dyngan?
- Varför förklarar sig inte ansvariga om detta jävla bottennapp?
Den enda sekvens i denna tredje bajsdel som var sevärd var intervjun med sekretariatet, den gav en pytteliten behållning, om än näst intill obefintlig. Resten av inslaget är så jävla dåligt att man mår illa. Det är så in i helvete patetiskt, oseriöst och flamsigt. Pajasen Westerlund är så urbota kass att man vill kräkas. Hur fan kan denne klåpare ha fått epitetet "komiker"? Obegripligt. Lika obegripligt som hur denna vedervärdiga smörja kommit till över huvudtaget.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det här är ju det roligaste jag någonsin skådat... ja, alltså knappast själva inslagen i sig som är så förbannat pinsamt usla (har inte orkat se del 3 ännu, men har svårt att se att den kommer innebära någon förbättring) så jag inte finner några ord. Det som dock är stor komik är all sågning av inslagen. Riktigt rolig läsning. Keep it up!
På något sätt blir allt det här roligt ändå för man vet med sig hur 25000 DIF-fans skäms hatten av sig. Men man bör nog försöka rikta in sig på lite mer kvalité om man skall göra humor, för allt det här andas "MITT-FÖRSTA-TVKLIPP-I-SKOLAN". Usel dialog, improviserade "skämt" som är riktigt jävla värdelösa, pinsamt låg dagis-nivå på hela arrangemanget.
På något sätt blir allt det här roligt ändå för man vet med sig hur 25000 DIF-fans skäms hatten av sig. Men man bör nog försöka rikta in sig på lite mer kvalité om man skall göra humor, för allt det här andas "MITT-FÖRSTA-TVKLIPP-I-SKOLAN". Usel dialog, improviserade "skämt" som är riktigt jävla värdelösa, pinsamt låg dagis-nivå på hela arrangemanget.
- DIFHockey4ever
Jajamen, jag tänker ånga på - och hoppas fler gör det! Vi måste stå på oss mot den här jävla dyngspridningen.
Men tyvärr verkar det som om de ansvariga vägrar yttra sig. I stället för att stå upp med en förklaring (ursäkt?!) och bränna allt vad detta skit heter så gömmer man sig. Jag trodde syftet med där här forumet var att föreslå förbättringar och nå ansvariga utgivare. Men icke! Antagligen sitter man omvärldsfrånvänd i nån isolerad källare och garvar ikapp åt hur jävla roliga och välgjorda man tycker dessa förbannade missfoster till TV-inslag är.
Än mer alarmerande är att det första bajsavsnittet har 55 st "Gilla"-markeringar på Facebook. Helt otroligt! Jag kan inte finna nån annan förklaring än att man klickat "Gilla" av rent misstag i frustration över hur ändlöst pinsamt det här dravlet är för hela föreningen. Alternativt är det 55 Gnaget-råttor som bara njuter av hur mycket DIF gör bort sig med den här jumbofloppen. Mest troligt är det dock att det är de ansvariga själva som sitter och "Gillar" och klappar varandra på axeln och prisar sitt vanskapta, outhärdliga och genomruttna bajsalster till TV-inslag.
Men tyvärr verkar det som om de ansvariga vägrar yttra sig. I stället för att stå upp med en förklaring (ursäkt?!) och bränna allt vad detta skit heter så gömmer man sig. Jag trodde syftet med där här forumet var att föreslå förbättringar och nå ansvariga utgivare. Men icke! Antagligen sitter man omvärldsfrånvänd i nån isolerad källare och garvar ikapp åt hur jävla roliga och välgjorda man tycker dessa förbannade missfoster till TV-inslag är.
Än mer alarmerande är att det första bajsavsnittet har 55 st "Gilla"-markeringar på Facebook. Helt otroligt! Jag kan inte finna nån annan förklaring än att man klickat "Gilla" av rent misstag i frustration över hur ändlöst pinsamt det här dravlet är för hela föreningen. Alternativt är det 55 Gnaget-råttor som bara njuter av hur mycket DIF gör bort sig med den här jumbofloppen. Mest troligt är det dock att det är de ansvariga själva som sitter och "Gillar" och klappar varandra på axeln och prisar sitt vanskapta, outhärdliga och genomruttna bajsalster till TV-inslag.
- SkönaDjurgårn
Var basta tid ar nu? Nej skulle inte tro det. Var samsta programide' ar nu, daremot. Snalla, lagg ner skiten. Ar redan sjukt less pa den dar sangen och vill verkligen inte hora klacken sjunga den.
Varfor inte gora ett seriost "bakom kulisserna program" istallet (som foreslas har i traden)? Hade varit saaa mycket roligare och mer intressant an detta pajasprogram.
Varfor inte gora ett seriost "bakom kulisserna program" istallet (som foreslas har i traden)? Hade varit saaa mycket roligare och mer intressant an detta pajasprogram.
Ta bort den där jävla skiten " Vår bästa tid är nu", sånt kan dom hålla på med ute i landet. Vem är ansvarig för detta fiasko, vet dom vad vi Djurgårdare tycker om detta trams?
- SirDIFalot
VAFAN LÄGG NER DÅ!
Hur jävla många avsnitt är det? Finns ju inte en enda vettig supporter eller medlem i DIF som kan tycka om det här?
Hur jävla många avsnitt är det? Finns ju inte en enda vettig supporter eller medlem i DIF som kan tycka om det här?
Expert.
- DIF_Soldier
Nej, det kan det verkligen inte. Vem som än kom på idén borde se detta och skämma ögonen ur sig och sedan i en presskonferens be alla Djurgårdare om ursäkt och kanske också göra en så kallad "Budd Dwyer". Det här är tamejfan det sämsta jag har sett här på hemsidan och jag trodde att Wille Bäckström var Djurgårdare nog att fatta att det här är bonnigt (och tro mig, det finns inget mer bonnigare än detta - jag bor mitt i smeten).
Det tragiska är också att det verkar som att man gjort samtliga inslag under en och samma dag, vilket delvis förklarar den oerhört obefintliga närvaron av regi. För att något av det här ens ska funka krävs
1. En ROLIG KOMIKER
2. Manus
3. Inslagsproducent
4. Regissör
...och inget av detta verkar finnas över huvud taget. Jag som är från Finspång (!) känner vämjelse över detta för att det är så jävla bonnigt. Då kan ni verkligen förstå situationens allvar.
Det blev lite intressant med intervjun i sekretariatet, men i övrigt kan ni skicka hem den här feta kåtbocken som förmodligen tar en fet jävla slant för ingenting.
Martin Soneby, var är du?
Det tragiska är också att det verkar som att man gjort samtliga inslag under en och samma dag, vilket delvis förklarar den oerhört obefintliga närvaron av regi. För att något av det här ens ska funka krävs
1. En ROLIG KOMIKER
2. Manus
3. Inslagsproducent
4. Regissör
...och inget av detta verkar finnas över huvud taget. Jag som är från Finspång (!) känner vämjelse över detta för att det är så jävla bonnigt. Då kan ni verkligen förstå situationens allvar.
Det blev lite intressant med intervjun i sekretariatet, men i övrigt kan ni skicka hem den här feta kåtbocken som förmodligen tar en fet jävla slant för ingenting.
Martin Soneby, var är du?
Säg den glädje som varar
- antti-pekka
Wille har inget mer med dessa inslag att göra än att han har haft den otacksamma uppgiften att filma. Han har inget med innehållet och redigeringen att göra utan är bara med som kameraman. Han skall därför komma undan utan kritik.DIF_Soldier skrev:Nej, det kan det verkligen inte. Vem som än kom på idén borde se detta och skämma ögonen ur sig och sedan i en presskonferens be alla Djurgårdare om ursäkt och kanske också göra en så kallad "Budd Dwyer". Det här är tamejfan det sämsta jag har sett här på hemsidan och jag trodde att Wille Bäckström var Djurgårdare nog att fatta att det här är bonnigt (och tro mig, det finns inget mer bonnigare än detta - jag bor mitt i smeten).
- DIF_Soldier
Han var ändå närvarande när inslagen filmades och skulle ändå kunna tala om för vem det nu var som hade ansvaret att detta är asdåligt.antti-pekka skrev:Wille har inget mer med dessa inslag att göra än att han har haft den otacksamma uppgiften att filma. Han har inget med innehållet och redigeringen att göra utan är bara med som kameraman. Han skall därför komma undan utan kritik.DIF_Soldier skrev:Nej, det kan det verkligen inte. Vem som än kom på idén borde se detta och skämma ögonen ur sig och sedan i en presskonferens be alla Djurgårdare om ursäkt och kanske också göra en så kallad "Budd Dwyer". Det här är tamejfan det sämsta jag har sett här på hemsidan och jag trodde att Wille Bäckström var Djurgårdare nog att fatta att det här är bonnigt (och tro mig, det finns inget mer bonnigare än detta - jag bor mitt i smeten).
Säg den glädje som varar
- DIFHockey4ever
Exakt!
Nån jävel måste ju vara ansvarig och enligt hemsidan är DIFTV Willes ansvar.
Om detta är synonymt med "Ansvarig Utgivare" framgår inte; möjligen är detta Dammbro.
Vem det än är:
- Ta ert ansvar!
- Ge oss en förklaring och ursäkt till denna skit!
- Plocka bort skiten från hemsidan direkt!
- Stoppa all vidare spridning av dyngan och bränn kvarvarande spyor till avsnitt !
Nån jävel måste ju vara ansvarig och enligt hemsidan är DIFTV Willes ansvar.
Om detta är synonymt med "Ansvarig Utgivare" framgår inte; möjligen är detta Dammbro.
Vem det än är:
- Ta ert ansvar!
- Ge oss en förklaring och ursäkt till denna skit!
- Plocka bort skiten från hemsidan direkt!
- Stoppa all vidare spridning av dyngan och bränn kvarvarande spyor till avsnitt !
- SkönaDjurgårn
De har förmodligen spelat in alla avsnitt för längesen och kör nu bara på och blundar för kritiken.
- DIFHockey4ever
Förstå om Gnaget spelar upp nåt av dessa bajsavsnitt på jumbotronen på deras nästa hemmamatch... Ännu värre på nästa derby de har som hemmamatch och styr infot.
Ve och helvete vilken mardröm !!
Ve och helvete vilken mardröm !!
- antti-pekka
Han har filmat. Någon annan har redigerat. Det är sällan kameramannens fel att en film är dålig.DIF_Soldier skrev:Han var ändå närvarande när inslagen filmades och skulle ändå kunna tala om för vem det nu var som hade ansvaret att detta är asdåligt.antti-pekka skrev:Wille har inget mer med dessa inslag att göra än att han har haft den otacksamma uppgiften att filma. Han har inget med innehållet och redigeringen att göra utan är bara med som kameraman. Han skall därför komma undan utan kritik.DIF_Soldier skrev:Nej, det kan det verkligen inte. Vem som än kom på idén borde se detta och skämma ögonen ur sig och sedan i en presskonferens be alla Djurgårdare om ursäkt och kanske också göra en så kallad "Budd Dwyer". Det här är tamejfan det sämsta jag har sett här på hemsidan och jag trodde att Wille Bäckström var Djurgårdare nog att fatta att det här är bonnigt (och tro mig, det finns inget mer bonnigare än detta - jag bor mitt i smeten).
Detta är allvarligt nu, skiten måste bort från vår fina hemsida! Jag är helt säker på att Jerker med flera läser den här tråden och de borde förstå att det finns ett stort missnöje. Den här ogenomtänkta smörjan skitar ner hela föreningen.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
-
Herregud. Den där smörjan är det absolut pinsammaste försök till att vara roligt som jag sett. Ingenting går hem. Allt känns helt ogenomtänkt. Att göra ett humorreportage helt utan manus går uppenbarligen inte.
Lägg ner skiten.
Lägg ner skiten.