Djurgårdens IF - Timrå IK, 5/10 2010
- Lee Harvey Oswald
Re: Djurgårdens IF - Timrå IK, 5/10 2010
Störts flopp hittills av nyförvärven är helt klart Josef.
Kommer han att lyfta sig nån gång, har han det i sig liksom?
Trögt speluppfattning, långsam på rören, dåliga avvägningar,0 fysiskt spel
(förutom mot Bremberg då, när spelet var avblåst).
Riktigt besviken på den mannen.
Kempe spelar med huvudet under armen, gjorde sin "derbyfint" i mittzon igår 2 gånger med livsfarliga spelvändningar som följd.
Men med lite bättre självförtroende & om hela DIF börjar gå bättre tror jag han kan lyfta sig.
Widing har trots en usel start nåt genuint "DIF" i sig, en jobbig jävel ute på isen helt enkelt.
Lite dålig tajming hittills men jag tror det kommer
Kommer han att lyfta sig nån gång, har han det i sig liksom?
Trögt speluppfattning, långsam på rören, dåliga avvägningar,0 fysiskt spel
(förutom mot Bremberg då, när spelet var avblåst).
Riktigt besviken på den mannen.
Kempe spelar med huvudet under armen, gjorde sin "derbyfint" i mittzon igår 2 gånger med livsfarliga spelvändningar som följd.
Men med lite bättre självförtroende & om hela DIF börjar gå bättre tror jag han kan lyfta sig.
Widing har trots en usel start nåt genuint "DIF" i sig, en jobbig jävel ute på isen helt enkelt.
Lite dålig tajming hittills men jag tror det kommer
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Mäklaren skrev:Rös till lite idag när Widing, i sann DIF-anda, backcheckade som en dåre, smällde på Timrå-spelaren, tog pucken och drog upp ett anfall i väldig fart. Den killen visar verkligen att han bryr sig. Så länge han arbetar så här hårt för laget så är jag inte ett dugg orolig. Hans målskytte kommer att lossna även det.
Och tattare som Boork får säga precis vad de vill. Det är inte Widings fel att han blir erbjuden en fet lön.
Håller med till 100%!
Widing har fått mycket skit, ganska oförtjänt och onyanserat också. Riktigt bra idag och jävligt skönt att se han stå upp för juniorerna!
Lassen som jag inte hade några som helst förväntningar på va riktigt bra! Ganska lik Ossi i spelstilen och skridskoåkningen. Bra tajming och ett vårdat spel med puck! Kul också att Eklund fick göra en pytts, han behövde det för att få lite självförtroende. Man behöver ju uppenbarligen inte skjuta hårt för att göra mål...
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Frasse/Crashmash: Upp med södertäljetråden nu!
Krossa beirut!

DIF!
Kan inte hålla med dig om Widing. Tycker han underpreseterar hela tiden! Han tappar puck, skjuter mitt på målvakten, visar sig inte i några luckor! Han måste blir bättre på allt helt klart!Mäklaren skrev:Rös till lite idag när Widing, i sann DIF-anda, backcheckade som en dåre, smällde på Timrå-spelaren, tog pucken och drog upp ett anfall i väldig fart. Den killen visar verkligen att han bryr sig. Så länge han arbetar så här hårt för laget så är jag inte ett dugg orolig. Hans målskytte kommer att lossna även det.
Och tattare som Boork får säga precis vad de vill. Det är inte Widings fel att han blir erbjuden en fet lön.
Cehlin och Brodin borde få hans lön!
Djurgårdare blir man inte, det föds man som!
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Tycker Widing verkligen, för första gången, krigade igår. Han har insett att man när det går tungt poängmässigt måste kämpa & slita för att nå framgång. Det kommer lossna inom kort om han lägger ner samma energi. Kanske redan mot Tälje på torsdag?
Längtar redan, vet inte varför men tycker alltid det är lika trevligt att åka till Scaniarinken. Gillar den arenan (totalt i motpol till vad alla andra tycker...och speciellt spelarna i ES uttalar sig om att "Den luktar skit!" och allt vad det är...
).
Längtar redan, vet inte varför men tycker alltid det är lika trevligt att åka till Scaniarinken. Gillar den arenan (totalt i motpol till vad alla andra tycker...och speciellt spelarna i ES uttalar sig om att "Den luktar skit!" och allt vad det är...

Ja, det kan verkligen. Vi måste bli bättre bakåt, det håller inte. Vi att vi ska kunna bli ännu bättre framåt måste vi hålla tätt bakåt. Holmqvist och Boumedienne var riktigt dåliga igår!Remy Lebeau skrev:Vi besegrar Timrå med 5-2, Lassen spelar bra, Nilson klar för fyra år och aik förlorar.
Kan det bli bättre?
Spelar så invecklat! Se på Lassen, enkelt och rakt! Han imponerade med fart och sitt enkla spel, + att han vågade stå upp på blålinjen!
Fler Lassen tack!
Vet inte om någon skrivit det tidigare? Men varför var inte Nisse med igår?
Dom nämnde inget på matchen igår...
sunne skrev:Vet inte om någon skrivit det tidigare? Men varför var inte Nisse med igår?
Sjuk!
OK, tack för info!Don66-2 skrev:sunne skrev:Vet inte om någon skrivit det tidigare? Men varför var inte Nisse med igår?
Sjuk!
Ååh, är så lycklig över gårdagen. Äntligen en vinst och Mackan 4-års kontrakt. Nu vänder det! Behåll de röda tröjorna tack, hehe!
Mot toppen!
Mot toppen!

Varför spelade inte Nils Ekman igår ?
Hoppa upp några poster så ser du att han var sjuk!add3 skrev:Varför spelade inte Nils Ekman igår ?
Välkommen till forumet.
DIF
Haha tack, nytt konto men långt ifrån nyfern skrev:Hoppa upp några poster så ser du att han var sjuk!add3 skrev:Varför spelade inte Nils Ekman igår ?
Välkommen till forumet.