Nä så är det. Men inget snack om att Kempe / Tim & Fimpen skall stå efter Cehlin i kö för att få speltid...DIF_Soldier skrev:Men, det är heller inget snack om att Tjärnqvist och Brodin måste få spela. Så vad göra? Det är ju det jag menar...-daniel- skrev:Inget snack om att Sillen måste få spela, är otroligt imponerad över hans utveckling till den här säsongen. Vill egentligen ha honom högre upp, kanske i en 2:a lina om inte Widing börjar leverera inom 5 omgångar. Annars ser uppställningen bra ut.DIF_Soldier skrev:(Undrar varför vi inte har en tråd om kedjorna) Iallafall, som sagt;
Nilson-Ottoson-Ölvestad
Widing-Krüger-Ekman
Tjärnqvist-Norman-Brodin
Eriksson-Falk-Kempe/Cehlin
Fimpen
Backar:
Honken - Ragge / ny
Bombom - Lassen
Eklund - Printz
Säsongen 2010/2011
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Säsongen 2010/2011
Mackan - Otto - Jimmie
Ekman - Krüger - Tjärnqvist
Widing - Norman - Brodin
Cehlin - Falken - Kempe/Tim/Fimpen
Holmqvist - Ragnarsson(/Staffan Kronwall)
Boumedienne - Eklund
Lassen - Printz
Ekman - Krüger - Tjärnqvist
Widing - Norman - Brodin
Cehlin - Falken - Kempe/Tim/Fimpen
Holmqvist - Ragnarsson(/Staffan Kronwall)
Boumedienne - Eklund
Lassen - Printz
Mackan - Otto - Jimmie
Nisse - Krüger - Widing
Cehlin - Falk - Tjärnqvist
Brodin - Tim - Fimpen
Norman har inte kommit upp i nivå de senaste matcherna och ser ut att ha lite problem med tempot. Därför bör han få spela med juniorerna ett tag.
Ragge - Honken
Lassen - Boumedienne
Eklund - Printz
Får vi tillbaka Ragge och Lassen verkligen är så bra som han var idag, då har vi också en helt okej backsida helt plötsligt.
Nisse - Krüger - Widing
Cehlin - Falk - Tjärnqvist
Brodin - Tim - Fimpen
Norman har inte kommit upp i nivå de senaste matcherna och ser ut att ha lite problem med tempot. Därför bör han få spela med juniorerna ett tag.
Ragge - Honken
Lassen - Boumedienne
Eklund - Printz
Får vi tillbaka Ragge och Lassen verkligen är så bra som han var idag, då har vi också en helt okej backsida helt plötsligt.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Du bör nog skriva forwards och inte anfall.
Räknar du in centrar i anfallet har vi absolut inte bästa uppställningen.
Och ja Falken behövs som center.
Står utom alla tvivel att det måste in en back till per omgående och sedan får Ragge ses som en ren bonus om han kan spela.
Står utom alla tvivel att det måste in en back till per omgående och sedan får Ragge ses som en ren bonus om han kan spela.
Vem syftar du på?Kall-El skrev:Du bör nog skriva forwards och inte anfall.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Ta inte detta på fel sätt, men jag har sällan skådat någon som är så besatt av en enskild fråga som du är av centrar. En snabb sökning visade att av dina ca 100 inlägg under denna säsongen, inkluderar 54 av dessa ordet "center". Säger absolut inte att du har fel, snarare tvärtom, tycker bara att det är lite.. roligt, speciellt när du inte får något gehör för det.Kall-El skrev: Räknar du in centrar i anfallet har vi absolut inte bästa uppställningen.

- DIF_Soldier
Sen är ju Kall-El lite av en sån vars enda huvudsyssla är att kritisera (och det säger jag med värme).*Knirre skrev:Ta inte detta på fel sätt, men jag har sällan skådat någon som är så besatt av en enskild fråga som du är av centrar. En snabb sökning visade att av dina ca 100 inlägg under denna säsongen, inkluderar 54 av dessa ordet "center". Säger absolut inte att du har fel, snarare tvärtom, tycker bara att det är lite.. roligt, speciellt när du inte får något gehör för det.Kall-El skrev: Räknar du in centrar i anfallet har vi absolut inte bästa uppställningen.
Minns hur han tämligen obefogat och blygsamt sågade Ossi Väänänens insatser i inledningen av dennes sejour i vår tröja. Det fick han minsann äta upp

Kör hårt Kall-El, men nån center blir det aldrig. Ännu mindre ett byte. Har det ens någonsin skett?
Säg den glädje som varar
Man måste älska Fredrik Claesson!!
Från Maries blogg
Från Maries blogg
Djugårdsbacken Fredrik Claesson ställde en enkel fråga. ”Come on? You wanna go? Det uppskattades inte av Timråforwarden Ilkka Pikkarainen som flippade ut totalt och sa något mindre väl valt till linjemannen. Och fick tio minuter. Finländaren som inte var helt nöjd med sitt personliga straff och skickade igen dörren till utvisningsbåset. Då blev det matchstraff istället. Jag frågade Claesson efteråt om han verkligen inte sa något annat? ”Nä, nä bara så come on? Wanna go? Jag vet inte varför han blev så förbannad. Jag var beredd att droppa handskarna men han blev bara helt tokig och åkte därifrån”, berättar Claesson med ett stort gar
- DIF_Soldier
En riktig järnkamin som faktiskt inte gjort bort sig nämnvärt. Ett framtidshopp, indeed.AnteK skrev:Man måste älska Fredrik Claesson!!
Från Maries bloggDjugårdsbacken Fredrik Claesson ställde en enkel fråga. ”Come on? You wanna go? Det uppskattades inte av Timråforwarden Ilkka Pikkarainen som flippade ut totalt och sa något mindre väl valt till linjemannen. Och fick tio minuter. Finländaren som inte var helt nöjd med sitt personliga straff och skickade igen dörren till utvisningsbåset. Då blev det matchstraff istället. Jag frågade Claesson efteråt om han verkligen inte sa något annat? ”Nä, nä bara så come on? Wanna go? Jag vet inte varför han blev så förbannad. Jag var beredd att droppa handskarna men han blev bara helt tokig och åkte därifrån”, berättar Claesson med ett stort gar
Säg den glädje som varar
-
- Säsongskort: Ja
Stefan Lassen var en riktigt trevlig överraskning igår! Att det var första ES matchen kunde man inte se. Riktigt skicklig med pucken och det e precis vad vi har saknat iår: En spelskicklig back. Han kan smälla på oxå. Han har allt för att kunna bli ett stort utropstecken denna säsong! Välkommen Lassen
Djurgårdens IF
Nu kommer väl Honken sitta och sova i båset och vara seg på matcherna.
Grattis till ungen.
Grattis till ungen.
- DIF_Soldier
PP1
Mackan-Ölvestad-Otto
Honken-Boumedienne
PP2
Krüger-Tjärnqvist-Ekman
Widing-Falk/O.Eklund
Inte illa pinkat. Dessutom förstärks boxplay ytterligare med Mackan i laget. Julafton på torsdag!
Mackan-Ölvestad-Otto
Honken-Boumedienne
PP2
Krüger-Tjärnqvist-Ekman
Widing-Falk/O.Eklund
Inte illa pinkat. Dessutom förstärks boxplay ytterligare med Mackan i laget. Julafton på torsdag!
Säg den glädje som varar
Bara att gratulera.Crashmash skrev:Nu kommer väl Honken sitta och sova i båset och vara seg på matcherna.
Grattis till ungen.
Hahaha, gud vad roligt! Grymt kaxigt och helt-jävla-rätt!AnteK skrev:Man måste älska Fredrik Claesson!!
Från Maries bloggDjugårdsbacken Fredrik Claesson ställde en enkel fråga. ”Come on? You wanna go? Det uppskattades inte av Timråforwarden Ilkka Pikkarainen som flippade ut totalt och sa något mindre väl valt till linjemannen. Och fick tio minuter. Finländaren som inte var helt nöjd med sitt personliga straff och skickade igen dörren till utvisningsbåset. Då blev det matchstraff istället. Jag frågade Claesson efteråt om han verkligen inte sa något annat? ”Nä, nä bara så come on? Wanna go? Jag vet inte varför han blev så förbannad. Jag var beredd att droppa handskarna men han blev bara helt tokig och åkte därifrån”, berättar Claesson med ett stort gar
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
Ja det är just en såndär inställning som Claesson visar upp som är helt ovärdelig. Noll respekt kör bara över skiten, spelar ingen roll om han är finne, norrman eller heter Davidsson i efternamn. Han kommer bli riktigt rolig att följa!