Fast derbyn är ju som en annan dimension på nå sätt.. Högerhänta är vänsterhänta, heterosexuella är transsexuella, dvärgar är över 2m långa, Lars Ohly röstar SD, Laila Bagge gråter aldrig i tidningar, djurgårdare kastar bengaler, IKEA är finskt, Lidl är svenskt, Comhem har bara en Judith, gotland ligger under vatten och ajk kan göra mål.
Stående ovationer för Dick Tärnström. AIK-legendaren gör sin 500:e match i klubben. Respekt, eller vad säger ni?
Trist inte fler ville komma och titta bara. Lååååånga stolsrader gapar tomma. På kortsidan kan vem som helst utan problem lägga sig raklång på läktaren och vila om det skulle bli en sömnig tillställning i kväll. Pucken släppt.
Dom sjunger "vi är överallt", och jag svarar med att fråga, är ni säkra på det? På Hovet är dom då inte i alla fall, det lär ju vara fler Brynässupportrar på plats.
Jo det tror jag med, blir det sämre publiksiffra än för gången så skäms jag... Råttorna ligger sist i Elitserien och där ska de förbli liggande. Förlust på förlust på förlust och tillslut får dom spela inför tomma läktare, vi får dubbelklack på derbyt då inga vill se laget Haha nejmen skämt å sido, jag hoppas och ber att vi börjar ta poäng snart så vi får hoppar upp ett par steg Råttorna får gärna fortsätta förlora, tycker dom gör det så bra!