Djurgårdens IF - Timrå IK, 5/10 2010
Re: Djurgårdens IF - Timrå IK, 5/10 2010
Tagga till nu. En bra start med röda tröjorna kan betyda mer än vad folk tror.
Jag kommer med en röd tröja imorgon.
Jag kommer med en röd tröja imorgon.
Född till sportchef.
Samma här, röd tröja på!
Nu är det dags för en nytändning och nystart. Nu visar vi att vi är storleken större på alla tänkbara plan än Timrå.
Nu är det dags för en nytändning och nystart. Nu visar vi att vi är storleken större på alla tänkbara plan än Timrå.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Dock ingen fånig Djurgården slutspel 2010. Blir en neutral!
Född till sportchef.
Magnus Åkerlund kommer att stå i Timrå-målet.
http://dagbladet.se/sport/1.2384802-pit ... djurgarden
http://st.nu/sport/1.2384920-akerlund-s ... djurgarden
http://dagbladet.se/sport/1.2384802-pit ... djurgarden
http://st.nu/sport/1.2384920-akerlund-s ... djurgarden
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Finns bara vinst imorgon.
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Jag är fruktansvärt taggad, nervös, förväntansfull.. Otroligt bittert att jag missar första perioden pga jobb.. men jaja.
Jag hoppas dem får fullt stöd från läktarn direkt imorrn! Och att energin sitter kvar från tredje mot luleå. Jag vill se tacklingar i stil med dem printz levererade från alla djurgårdare imorrn
Jag hoppas dem får fullt stöd från läktarn direkt imorrn! Och att energin sitter kvar från tredje mot luleå. Jag vill se tacklingar i stil med dem printz levererade från alla djurgårdare imorrn

Du är med oss överallt, Stefan.
För att prata om Timrå-matchen....jag hoppas och jag tror faktiskt att det vänder ikväll. Timrå har spelat riktigt bra och det kommer att krävas 3 bra perioder från oss, ok vi kan komma undan med en dålig i andra men första och sista måste vara bra.
Snälla säg också att Lassen håller, ska verkligen försöka ha överseende med att han har varit skadad och spelade hela förra säsongen i AS men jag vill verkligen att han ska ge en injektion till våra övriga backar.
Snälla säg också att Lassen håller, ska verkligen försöka ha överseende med att han har varit skadad och spelade hela förra säsongen i AS men jag vill verkligen att han ska ge en injektion till våra övriga backar.
- Remy Lebeau
Det skall bli grymt kul att se Stefan Lassen. Han imponerade verkligen i VM och var även riktigt bra i Leksand. Tror och hoppas att han kan bli en stabil elitserieback på sikt. Lär ta ett par matcher innan han är riktigt inne i tempot, men det ska nog gå bra.
Åkerlund i Timrås mål. Skulle inte förvåna mig om han blir en fantom som tar allt endast i kväll.
Åkerlund i Timrås mål. Skulle inte förvåna mig om han blir en fantom som tar allt endast i kväll.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Bäst för Lassen att han är lika bra som han var i VM. Annars kommer hans huvud rulla redan efter en match. Grymt tufft utgångsläge.
-
Hoppas verkligen inte att folk har sådana sjuka förväntningar på killen. Han måste få ett gäng matcher att hitta tempot och formen. Läget är helt annorlunda för killar/gubbar som Otto, Widing, Ölvestad, Ekman, Eklund, Kempe, Boumedienne, Honken, Krüger, Riddarn osv. Det är dags att göra lön för fliset nu. Leverera eller avgå känner jag spontant!Enbom skrev:Bäst för Lassen att han är lika bra som han var i VM. Annars kommer hans huvud rulla redan efter en match. Grymt tufft utgångsläge.
100% DJURGÅRDSJ***L
...Aftonbladet skrev:Nils Ekman är sjuk och var inte med på lagets värmning i förmiddags. Det är oklart om han kommer till spel i kväll.
Oj vad jag är nervös inför kvällen...! Nytt surround-system hemma, blir fint det. Sjung högt nu för oss som inte bor i Sthlm och följer matcherna på Tv 
Tycker det var perfekt att det ska spelas i röda tröjor på hemmamatcherna under oktober månad. "Jakten på röd oktober-poäng"!! Har ändå en bra och positiv känsla i kroppen inför kvällens drabbning. Nu ska det vända! Kämpa DIF!!

Tycker det var perfekt att det ska spelas i röda tröjor på hemmamatcherna under oktober månad. "Jakten på röd oktober-poäng"!! Har ändå en bra och positiv känsla i kroppen inför kvällens drabbning. Nu ska det vända! Kämpa DIF!!

-
Kunde man ju ge sig fan på, var ju redan svårt att ta poäng. Kan vi aldrig få se en hyfsat hel trupp iaf!AnteK skrev:...Aftonbladet skrev:Nils Ekman är sjuk och var inte med på lagets värmning i förmiddags. Det är oklart om han kommer till spel i kväll.
100% DJURGÅRDSJ***L