haha nej jag hade faktiskt, som jag sa, ingen aning om att det bara va ett skällsord. får väl ställa mig i hörnet en stund.. skjut mig.alext skrev: Det är ett skällsord, tror du att vraken kallar sig själva för "vrak"? Läxa inte upp andra när du själv inte har koll.
Klacktråden - allt som rör klacken och publiken i övrigt
Re: Klacktråden - Järnkaminerna
Du är med oss överallt, Stefan.
Enligt flera skribenter på Gnagarforum så vann vi klackmatchen tills 4-2 målet kom. Så vi var faktist inte så dåliga som de flesta här inne säger. Detta ska tydligen vara uppgifter från folk som befann sig centralt såklart. Personligen tvivlar jag inte på dessa utlåtanden då råttorna är kända för att vara enögda. Och för det andra tyckte jag vi höll igång bra under 2 och en halv period.
Losing all hope was freedom.
Har nu även sett matchen på TV och håller med.Raus skrev:Enligt flera skribenter på Gnagarforum så vann vi klackmatchen tills 4-2 målet kom. Så vi var faktist inte så dåliga som de flesta här inne säger. Detta ska tydligen vara uppgifter från folk som befann sig centralt såklart. Personligen tvivlar jag inte på dessa utlåtanden då råttorna är kända för att vara enögda. Och för det andra tyckte jag vi höll igång bra under 2 och en halv period.
Djurgårdsklacken hörs mest och högst fram till 4-2-målet.
Det där är bara skitsnack, tyvärr så var aik lika överlägsna på läktaren som på planen.PNY skrev:Har nu även sett matchen på TV och håller med.Raus skrev:Enligt flera skribenter på Gnagarforum så vann vi klackmatchen tills 4-2 målet kom. Så vi var faktist inte så dåliga som de flesta här inne säger. Detta ska tydligen vara uppgifter från folk som befann sig centralt såklart. Personligen tvivlar jag inte på dessa utlåtanden då råttorna är kända för att vara enögda. Och för det andra tyckte jag vi höll igång bra under 2 och en halv period.
Djurgårdsklacken hörs mest och högst fram till 4-2-målet.
Jag, pappa som håller på Brynäs, antal aikare (inkluderat kompisar) tycker att vi lät mest sett till helheten. Så ta åt er istället för att bara spy galla.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Hur kommer det sig att MINST 30 pers satt ner i klacken idag, utan att någon säger ett ord till dessa?
Pinsamt att behöva starta "Stå upp, om ni älskar DIF" enbart för att få dessa att ställa sig upp.
Annars tycker jag det var...ok drag idag med tanke på lagets prestation i förra matchen, och hur de två första perioder såg ut, samt den halvfulla läktaren.
Kämpa DIF-familjen, vi klarar det här.
Pinsamt att behöva starta "Stå upp, om ni älskar DIF" enbart för att få dessa att ställa sig upp.
Annars tycker jag det var...ok drag idag med tanke på lagets prestation i förra matchen, och hur de två första perioder såg ut, samt den halvfulla läktaren.
Kämpa DIF-familjen, vi klarar det här.
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Man kan ju fråga sig varför dessa julgranar väljer att ställa sig mitt i jävla klacken. Om man får för sig att sätta sig ner när det går dåligt så sätt er då förfan mot aktiv sittplats-hållet.Snazzi skrev:Hur kommer det sig att MINST 30 pers satt ner i klacken idag, utan att någon säger ett ord till dessa?
FAN!
Nu glömmer vi det här och ger 180% mot Timrå på tisdag.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Jag och några polare satt vid mitten, något närmare DIF-klacken än aik-klacken, vi är alla rörandes överens om att aik vann klackmatchen enkelt. TIFOT vann DIF, men inte så mycket mer.easer90 skrev:Jag, pappa som håller på Brynäs, antal aikare (inkluderat kompisar) tycker att vi lät mest sett till helheten. Så ta åt er istället för att bara spy galla.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Enligt en inbiten råtta så ska DIF ha hållt jämna steg med aik fram tills 4-2.Caveman skrev:Jag och några polare satt vid mitten, något närmare DIF-klacken än aik-klacken, vi är alla rörandes överens om att aik vann klackmatchen enkelt. TIFOT vann DIF, men inte så mycket mer.easer90 skrev:Jag, pappa som håller på Brynäs, antal aikare (inkluderat kompisar) tycker att vi lät mest sett till helheten. Så ta åt er istället för att bara spy galla.
Han var placerad lite närmade råtthållet, läktare B.
- -daniel-
Jag satt en bit från klacken, och det var inget snack om att råttorna sjöng ut oss. Hela matchen. Några toppar hade väl DIF men det var inte så jävla mkt mer än det.Snazzi skrev:Enligt en inbiten råtta så ska DIF ha hållt jämna steg med aik fram tills 4-2.Caveman skrev:Jag och några polare satt vid mitten, något närmare DIF-klacken än aik-klacken, vi är alla rörandes överens om att aik vann klackmatchen enkelt. TIFOT vann DIF, men inte så mycket mer.easer90 skrev:Jag, pappa som håller på Brynäs, antal aikare (inkluderat kompisar) tycker att vi lät mest sett till helheten. Så ta åt er istället för att bara spy galla.
Han var placerad lite närmade råtthållet, läktare B.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Jag tror er, jag var placerad mitt i vår klack och det var en jävla klackturist-mentalitet där.
Men hur fan kommer det sig att så många råttor säger samma sak? Helt sjukt, de brukar ju vara rätt så sinnesrubbade och enögda när det kommer till sådanna här saker.
Men hur fan kommer det sig att så många råttor säger samma sak? Helt sjukt, de brukar ju vara rätt så sinnesrubbade och enögda när det kommer till sådanna här saker.
Det är fler Djurgårdare (som inte stod i klacken) som tycker att råttorna vann klackmatchen ganska så enkelt. Det tycker även folk som stod i klacken, vissa klackledarna tycker samma sak.
Men som sagt, tifo-matchen vann DIF!
Men som sagt, tifo-matchen vann DIF!
Genom tv-rutan så lät det som om att det gick mycket uppochner, men i det stora hela så vann ajk båda matcherna. Fast jag skulle vilja säga att jag var förvånad av hur mycket vår klack ändå lät vissa tillfällen trots "bortamatch"
2014-04-07, vad hände?
Ljudet genom Tv´n ska man aldrig lita på när det gäller att bedöma vilka som vann av klackarna, det har vi lärt oss från matcherna på Råttsunda.Jepe skrev:Genom tv-rutan så lät det som om att det gick mycket uppochner, men i det stora hela så vann ajk båda matcherna. Fast jag skulle vilja säga att jag var förvånad av hur mycket vår klack ändå lät vissa tillfällen trots "bortamatch"
Det är inte så konstigt att aik vann klackmatchen, dom hade hemmaplan, dom vann, dom spelade ut DIF m.m.
Tycker klacken kom igång riktigt bra med "Hardy nilssons Järnkaminer i tredje perioden idag, samma med kämpa djurgården, När det kom så kom även spelarna igång, kanske något att tänka på?
Skulle förresten vilja ställa en fråga, min tråd jag skapade blev borttagen och jag hittade inte en annan tråd om fabriken.
Hur gör man för att gå med i fabriken? Kanske någon på forumet man kan snacka med som är medlem?
Skulle förresten vilja ställa en fråga, min tråd jag skapade blev borttagen och jag hittade inte en annan tråd om fabriken.
Hur gör man för att gå med i fabriken? Kanske någon på forumet man kan snacka med som är medlem?

Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66