Djurgårdens IF - Luleå HF, 30/9 2010
Re: Djurgårdens IF - Luleå HF, 30/9 2010
Fattar inte varför vi envisas med att klänga runt sargerna hela tiden, IN I MITT OCH SKJUT! Men spelarna kanske måste vara vid sarg hela tiden eftersom de riskerar att ramla ihop annars.
AGERA HARDY!
AGERA HARDY!
Mitt i all denna misär så kunde jag inte låta bli att dra på smilbanden åt ditt inlägg. Ack så rätt du har LHO.Lee Harvey Oswald skrev:Får otäcka flashbacks från säsongen 2005/2006 då man drog en lättnadens suck vid varje landslagsuppehåll, en hel vecka utan stryk väntade.
Det var räddaren i nöden den säsongen
Positivt är att snurrtakterna fortfarande sitter i någonstans innerst inne, en bra period av laget just nu. Ett mål nu skulle sitta finfint.
Någon har sagt ett antal väl valda ord i båset, något annat kan jag inte tänka mig eftersom det är ett nytt lag på isen. Till och med klacken hörs ju nu.
Men där skulle vi fan ha haft ett förbannat jävla mål! Otur mot oss nu, snart kommer det ett mål!
Varför börjar dom kämpa så sent gämt för! spel har juh blivit lite bättre med farten... men dåligt endå..
ÄNTLIGEN!
Så ja.. men kan va försent.. men man ska aldrig säga aldrig.. kanske kan räcka det här..
Den femman behövde det där
Edit. och dom fortsätter det gillar vi, KÄMPA!
Edit. och dom fortsätter det gillar vi, KÄMPA!
-
Buford skrev:Mitt i all denna misär så kunde jag inte låta bli att dra på smilbanden åt ditt inlägg. Ack så rätt du har LHO.Lee Harvey Oswald skrev:Får otäcka flashbacks från säsongen 2005/2006 då man drog en lättnadens suck vid varje landslagsuppehåll, en hel vecka utan stryk väntade.
Haha.. ...en hel vecka utan stryk...Buford skrev:Mitt i all denna misär så kunde jag inte låta bli att dra på smilbanden åt ditt inlägg. Ack så rätt du har LHO.Lee Harvey Oswald skrev:Får otäcka flashbacks från säsongen 2005/2006 då man drog en lättnadens suck vid varje landslagsuppehåll, en hel vecka utan stryk väntade.
Och det var säsongens höjdpunkt.
Lite positiva ord nu för i helvete! KÄPMA!
Nu ser det okej ut.. braaaaaaaa!
FAN VI HADE LITE TUR FÖR EN GÅNGS SKULL! 

Jävla pisslag som inte vaknar förrän i den tredje jävla perioden, så dags då eller?! NEJ SKÄRPNING! Om liret kan hålla i sig till nästa match så blir det vinst. Trött på skiten nu.
Målen kom dock när Luleå slutade spela.. Så vi är fortfarande lika kassa.