Aik Solna - Djurgårdens IF, 28/9 2010
Re: Aik Solna - Djurgårdens IF, 28/9 2010
----Printz, jävla usla passar… tragiska är att han gör någon idiotpass VARJE MATCH
---- Holmqvist, usla passar, kämpar inte
--- Boumedienne,
--- O.Eklund
--- Ekman, hur jävla svårt ska det vara att slå EN ok passning?
---Tim, åstakommer INGET
---- Ölvestad, smäll på för fan?
--- Ottosson, var är otto?
---Kempe, åker tills han tappar pucken eller skjuter ett värdelöst skott
Spelare som får ett tveksamt ok:
Widing, han kämpade idag.. bättre än tidigare matcher
Brodin, kämpar bra
Nordman, kämpar bra
Cehlin, kämpar bra
---- Holmqvist, usla passar, kämpar inte
--- Boumedienne,
--- O.Eklund
--- Ekman, hur jävla svårt ska det vara att slå EN ok passning?
---Tim, åstakommer INGET
---- Ölvestad, smäll på för fan?
--- Ottosson, var är otto?
---Kempe, åker tills han tappar pucken eller skjuter ett värdelöst skott
Spelare som får ett tveksamt ok:
Widing, han kämpade idag.. bättre än tidigare matcher
Brodin, kämpar bra
Nordman, kämpar bra
Cehlin, kämpar bra
nej det är klart att det inte var solklart spel... Men supportrar ska va där för att stötta i med/motgång... blir nog knappast lättare när folk sticker från matchen... man kan inte begära 100% varje gång.. Vissa kanske tycker att dom inte ens gav 50% matcher som har vart.. men det är juh bara några matcher.. är ju bra många kvar... Tålamod är mitt nyckelord!
Man får med all rätt vara besvikna på matchen och inställningen hos spelarna, men tagga ner lite nu för fan. Vi har en jävla massa att jobba med i fortsättningen, och något måste verkligen hända med farten och speltänket, då inget verkar fungera. Men vad hände med ALLTID OAVSETT?!
En hel del här inne verkar ju redan gett upp säsongen?
Det var en riktigt bedrövlig insats idag, och jag blev inte ens förbannad när min C+Sändning bröts i slutet, men vi måste ju fortsätta kämpa och stötta!!!
Brodin är dagens enda godkända spelare.. Tror det är "juniorerna" som ska få fart på oss i år igen.
Det var en riktigt bedrövlig insats idag, och jag blev inte ens förbannad när min C+Sändning bröts i slutet, men vi måste ju fortsätta kämpa och stötta!!!
Brodin är dagens enda godkända spelare.. Tror det är "juniorerna" som ska få fart på oss i år igen.
- Ritterwand
Det är omöjligt att veta vad tränarna tänker på och få vet vad som pågår bakom kulisserna. Montén småler, so what? Vad han småler kan vi inte ens spekulera om. Vad vi vet är att vi tappade smarta centrar och adderade enkelspåriga vingar. Sen undrar folk varför vi tappat vårt lagspel..M_or0t skrev:AIK - DIF, 5-2
Monteen står och småler i båset.
Fantastiskt.
B E S V I K E N!
Inte bara på laget utan även på neandertalarna i publiken! Bryt ihop och kom igen!
INGEN får godkänt ikväll!
Inte bara på laget utan även på neandertalarna i publiken! Bryt ihop och kom igen!
INGEN får godkänt ikväll!
2014-04-07, vad hände?
bra sagt! känns som jag inte är själv längre! börjar folk lugna ner sig nu? börjar vissa här tänka klart? från arg/besviken till besviken med bättre tänkande till bättre tänkande och stöttande... Glöm som sagt inte vilka vi är å vad vi står för...
Vinner vi fotbolls derbyt så kan jag ta denna förlust.
Grabbar för i helvete, skärpning.
Vad är det för jävla gnagarfasoner?
Vi har tre raka förluster, det är nu spelarna behöver vårt stöd, det är nu vi ska stå där och visa att vi står bakom dem, alltid oavsett.
En sjukt viktig match på Torsdag, en seger för oss och en gnagetförlust och vi är inte " sämst i stan" längre...
Ta er i kragen, knyt näven i fickan och kör!
Krossa Luleå och solna på Söndag!
Vad är det för jävla gnagarfasoner?
Vi har tre raka förluster, det är nu spelarna behöver vårt stöd, det är nu vi ska stå där och visa att vi står bakom dem, alltid oavsett.
En sjukt viktig match på Torsdag, en seger för oss och en gnagetförlust och vi är inte " sämst i stan" längre...
Ta er i kragen, knyt näven i fickan och kör!
Krossa Luleå och solna på Söndag!
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
- Lee Harvey Oswald
Tror inte alls att det är så, känns bara så just nu.Bärry skrev:Man får med all rätt vara besvikna på matchen och inställningen hos spelarna, men tagga ner lite nu för fan. Vi har en jävla massa att jobba med i fortsättningen, och något måste verkligen hända med farten och speltänket, då inget verkar fungera. Men vad hände med ALLTID OAVSETT?!
Men det är INTE OK att agera som DIF gör i denna match.
Första derbyt på 8 år, då vänder DIF rumpan upp mot aik
-Kom & ta oss...typ
Spelarna kanske köpt in Hardys snack innan säsongen, att ett derby är som vilken match som helst.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Jag skäms, skäms spelarna?
Alltid oavsett - förevigt Djurgården.
Pinsamt. Jag börjar bli allvarligt orolig:(
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Avgå.
Och att klacken lämnade arenan med 10 minuter kvar var så jävla pinsamt.
Alltid oavsett - För evigt Djurgården?
Och att klacken lämnade arenan med 10 minuter kvar var så jävla pinsamt.
Alltid oavsett - För evigt Djurgården?
DIF!
Ärligt talat tycker jag spelarna bör skänka 25% av sina löner denna månad till Fabriken för de har inte gjort skäl för lönen för fem öre.
Vissa borde för övrigt skänka betydligt mer än så; Läs Widing!
De enda som kan få godkänt så här långt är juniorerna.
Visar inte spelarna minsta vilja har ag full förståelse för att klacken lämnar i för slutsignalen.
Förluster kan man ta, men att inte visa vilja är oacceptabelt.
Vissa borde för övrigt skänka betydligt mer än så; Läs Widing!
De enda som kan få godkänt så här långt är juniorerna.
Visar inte spelarna minsta vilja har ag full förståelse för att klacken lämnar i för slutsignalen.
Förluster kan man ta, men att inte visa vilja är oacceptabelt.
Bättre spel har man sett, i vissa stunder var det bra lir från DIF på isen, ännu bättre var det på läktaren då ni överröstade råttorna stundtals i första perioden även fast vi log under, cred till er 
Andra och tredje perioden kunde man lika gärna ha hoppat över, inget av spelet funkade, kändes som ingen var närvarande... Gnaget var bättre än oss idag.
Nu laddar vi om och ser till att ta revansch och 3poäng på Lördag!
Alltid Oavsett - För Evigt Djurgården

Andra och tredje perioden kunde man lika gärna ha hoppat över, inget av spelet funkade, kändes som ingen var närvarande... Gnaget var bättre än oss idag.
Nu laddar vi om och ser till att ta revansch och 3poäng på Lördag!
Alltid Oavsett - För Evigt Djurgården
Senast redigerad av Mash den 2010-09-28 21:19:04, redigerad totalt 1 gånger.
När man tänker på allt som kan göras framöver och all tid som faktiskt finns att jobba på (sett possetivt) då är det inte några problem... folk som klagar på energin och har en dålig inställning har fan sämre energi än vad djurgården hade... Ändra inställning eller byt klubb!