Djurgårdens IF - Skellefteå, 25/9 2010

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Re: Djurgårdens IF - Skellefteå, 25/9 2010

Inlägg av Jim Morrison »

WIDING! DÄR ÄR HAN!

Såg ut som att han tyckte det var riktigt skönt också, hoppas det släpper lite för honom nu. Mind-wise.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
Henkos
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Henkos »

Suck. Inte direkt första gången Kempe gör en dragning vid helt fel läge. Förstod mig inte på den värvningen innan säsongen började och hittills har man bara fått sina farhågor besannade.
Användarvisningsbild
crike
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av crike »

Henkos skrev:Suck. Inte direkt första gången Kempe gör en dragning vid helt fel läge. Förstod mig inte på den värvningen innan säsongen började och hittills har man bara fått sina farhågor besannade.
Är beredd att hålla med där, har snackat en del med en polare som är fan till bandyklubben och han förstod inte riktigt den värvningen. Personligen tycker jag att vi kunde ha gett Sillen/Brodin än mer utrymme och besparat oss dom extra kronorna som Kempe kostar. Klart han kanske kommer att bli en profil men jag ser inte att chansen är större för han än för någon av våra tidigare junisar.

Och vad gör min favorit? Timpa drar på sig ytterligare en utvisning. Nu får han börja använda rutinen och skippa dom där.
Mäklaren

Inlägg av Mäklaren »

Ser matchen hemma för en gångs skull. Vad fan är detta? Är detta DIF? Fattar ingenting.

Mario Kempe är ett skämt och jag kan inte förstå den värvningen hur mycket jag än funderar. Skandalöst dålig. Det är ett stort hån mot våra juniorer att han fått komma till vår vackra förening.

Att backspelet är dåligt är ingen nyhet och jag orkar inte ens nämna det längre.

Blir mycket förvånad om vi lyckas undvika en brakförlust här.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
rikkard

Inlägg av rikkard »

Om man betänker att Kempe är ersättare för Danielsson, så känns det som en ytterst tveksam värvning. danielsson är en mogen elitseriespelare , kempe är det inte. Bättre att satsa på egna juniorer.
Användarvisningsbild
kotten

Inlägg av kotten »

Hmm nej det här känns inte alls bra. Enda positiva med första perioden är att Widing fick göra mål och att vi inte ligger under. Uppryckning snarast !
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

En back, en back, mitt kungarike för en back!
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
crike

Inlägg av crike »

skiter i vad han gör men ändå skönt att se att Hardy ruskar om lite i kedjorna.
Användarvisningsbild
crike

Inlägg av crike »

...klacken gör definitivt sitt jobb, härligt att höra.
Användarvisningsbild
Fricke

Inlägg av Fricke »

Uselt backspel. Deilert bästa back?
Användarvisningsbild
Henkos
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Henkos »

Ja tycker Deilert sett ganska bra ut i säsongsinledningen. Kan nog bli ordning på han ändå bara han får spela lite.
rikkard

Inlägg av rikkard »

ja, vi måste ha en ersättare för ragnarsson. det här fungerar inte alls. på pappret har vi antagligen elitseriens sämsta backuppsättning i dagsläget. junirorer + instabila backar som printz + holmqvist. vårt spel bygger på att vi har spelskickliga backar. så är det inte i dagsläget. dags att plocka fram plånboken. vi måste ha in en klassback nu!
rikkard

Inlägg av rikkard »

Sen är frågan vad domarna gör. Krosschecking i ryggen var inte snygg. Nästa utvisning måste vara SAIK:s.
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

Backspelet? Ett skämt som vanligt. Printz börjar i alla fall bli lite rejälare ju längre matchen lider. Oscar Eklund är klart sämsta back idag.

Jag kan bara stämma in i det ni andra säger. Kempe är den konstigaste värvningen på länge. Det skrev jag redan innan säsongen började. Hade varit bättre att behålla Danielsson då han åtminstone spelar med lite attityd och hunger.

Skönt att se Widing som tillsammans med Brodin är bäst idag. Även Fimpen spelar med glöd vilket jag gillar. Nisse har fortfarande mycket kvar att ge. Kuben dömmer som vanligt som en gammal kärring utan både syn och hörsel. Nä skärpning nu annars jävlar!
100% DJURGÅRDSJ***L
Användarvisningsbild
Raus

Inlägg av Raus »

8-21 är skottstatistiken. Riddarn verkar ju göra sitt jobb i alla fall. Klacken likaså.
Losing all hope was freedom.
Skriv svar