Silly season

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Andy
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Andy »

Boråsaren skrev:Haha, vad var det för några som trodde att DIF skulle kunna plocka hem Hävelid?

http://www.aftonbladet.se/vss/sport/sto ... 25,00.html

När DIF kan erbjuda löner i den klassen kan vi nog ta hem alla europeiska ligor eller nått...
I Hävelids fall var det ju inte pengerna som höll på att locka hem honom utan den sociala biten. Efter ett par år i NHL är det inte nödvändigtvis pengarna som styr längre.

När Mats Sudin återigen drar på sig DIF-dressen så är det inte för den feta lönechecken...
Användarvisningsbild
Jojje

Inlägg av Jojje »

Andy skrev:När Mats Sudin återigen drar på sig DIF-dressen så är det inte för den feta lönechecken...
Är inte så säker på att han kommer att göra det. Känns mer som att han kommer att löka runt och spela golf.
pekka21
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av pekka21 »

Sudden kommer nog aldrig mer spela i DIF dressen men jag hoppas jag har fel. Att se honom i DIF igen skulle vara som en dröm men det blir nog tyvärr bara en dröm......
"Det känns skitkul. Det finns inget roligare lag att spela i än Djurgården. Jag är Djurgårdare sedan födseln." - Sagt av Niklas Andersson
Pepp91

Inlägg av Pepp91 »

http://www.aftonbladet.se/vss/sport/sto ... 79,00.html

Czerkawski skulle man ju kunna lägga ett bud på, eller?
Användarvisningsbild
DIForever

Inlägg av DIForever »

Pepp91 skrev:Czerkawski skulle man ju kunna lägga ett bud på, eller?
Han trivdes inte med att spela i Sverige p.g.a. de långa bussresorna och småstäderna ute i landet man åkte till, varför skulle han plötsligt trivas med det efter en säsong i Nordamerika?
Lite finare, lite bättre

Bloggen
DJ The real one..

Inlägg av DJ The real one.. »

Man kan nästan få för sig att det ska vara ett jävla fjollande med hockeyspelare.. Ska vara ditt och det ska vara datt..
Div. 2 Djurgår´n ändå!
peter johansson

Inlägg av peter johansson »

DJ The real one.. skrev:Man kan nästan få för sig att det ska vara ett jävla fjollande med hockeyspelare.. Ska vara ditt och det ska vara datt..
Instämmer fullt o fast!!!Nä hit med JUHA LIND istället tack!!!
Användarvisningsbild
Blåränderna går aldrig ur

Inlägg av Blåränderna går aldrig ur »

http://www.eliteprospects.com/player.php?player=3720

Vet inte om han har något avtal me någon annan klubb , men om han nu inte har det varför inte försöka me han???
Kanske för dyr men men
En råtta svart och gul fy fan va han e ful
wille5

Inlägg av wille5 »

lirar inte Robert Döme i NHL....i Calgary
Användarvisningsbild
Blåränderna går aldrig ur

Inlägg av Blåränderna går aldrig ur »

Han spelade i Nürnberg Ice Tigers förra året sen står du inget annnat:S ska det inte stå om ahn har kontrakt med en annan klubb??
En råtta svart och gul fy fan va han e ful
isolerad

Inlägg av isolerad »

Lintner har iaf gått till skellefteå.
Användarvisningsbild
Christopher J

Inlägg av Christopher J »

Tycker det är tråkigt att lintner ska spela i skellefteå, hade gärna sätt han i djurgården kommande säsong. Då skulle vi bli ett bra lag. Vi har ju några mer defensiva backar och vi behöver någon som kan sätta pucken många gånger under säsongen.
Användarvisningsbild
Suz
Kontakt:

Inlägg av Suz »

Jojje skrev:
Andy skrev:När Mats Sudin återigen drar på sig DIF-dressen så är det inte för den feta lönechecken...
Är inte så säker på att han kommer att göra det. Känns mer som att han kommer att löka runt och spela golf.
Nu får du ta och ge dig Jojje!

Mats är Djurgårdare i hjärtat och när han flyttar hem så kommer han med glädje och stolthet att ta på sig en tröja i gult, rött och blått.

Börjar bli en aning trött på dina pessimistiska inlägg här på forumet. Så det här är mitt sista svar på dina inlägg för från och med nu så kommer jag att ignorera dem. För jag älskar DIF och tror på tränarna och spelarna (nya som gamla).
ÄLSKA DIF MEST NÄR DE
FÖRTJÄNAR DET MINST!
Kall-El

Inlägg av Kall-El »

Tror inte heller Sudden är så sugen på att lira något mer i Elitserien. Han har liksom redan vunnit sitt guld där och alla åren i NHL har nog slitit rätt hårt på kroppen. Tror inte Sudden orkar lira en säsong i elitserien. Dessutom känns det inte som att han har något direkt att "bevisa".

Däremot tror jag Sudden är så stor att han aldrig kommer spela för något annat lag i Sverige än DIF, gott så!
Användarvisningsbild
Jojje

Inlägg av Jojje »

Suz skrev:Nu får du ta och ge dig Jojje!

Mats är Djurgårdare i hjärtat och när han flyttar hem så kommer han med glädje och stolthet att ta på sig en tröja i gult, rött och blått.

Börjar bli en aning trött på dina pessimistiska inlägg här på forumet. Så det här är mitt sista svar på dina inlägg för från och med nu så kommer jag att ignorera dem. För jag älskar DIF och tror på tränarna och spelarna (nya som gamla).
Du tror en sak och jag vet en annan...

Mats verkar prioritera Golf i spanien. Men jag skulle bli överlycklig om han spelade i DIF, men jag tror det är 50-50. Som bäst.
Skriv svar