Modo Hockey - Djurgårdens IF, 18/9 2010
Modo Hockey - Djurgårdens IF, 18/9 2010
TV
Canal + Hockey 18.30
Canal + Extra 4 18.30
C Sports
LIVERAPPORTERING
http://www.difhockey.se/liverapportering
Canal + Hockey 18.30
Canal + Extra 4 18.30
C Sports
LIVERAPPORTERING
http://www.difhockey.se/liverapportering
Re: Modo Hockey - Djurgårdens IF, 18/9 2010
Spännande match, jag har alltid ogillat Modo men det är inte samma avsky nu när Sir Charles tränar dem, den karln skulle kunna få mig att känna sympati för vilken klubb han än nu tränar, gnihet undantaget.
Antingen så vinner vi med 4-1 eller så gör Nicky D hattrick och Modo vinner med 5-1.
Antingen så vinner vi med 4-1 eller så gör Nicky D hattrick och Modo vinner med 5-1.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Vill ni ha en direktrapport från MoDo-DIF där en partisk Djurgårdare skriver? Gå in här och tryck på länken: http://www.sportal.se/blogg/jonathanlindell
Jag direktrapporterar från matchen och tar med era kommentarer. Det är samma programm som Aftonbladet använder t.ex.
Häng med in! Jag börjar 18.15!
Jag direktrapporterar från matchen och tar med era kommentarer. Det är samma programm som Aftonbladet använder t.ex.
Häng med in! Jag börjar 18.15!
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
Ska bli väldigt kul och se om samma fart kan hållas som mot hv71. Troligtvis inte då MoDo verkar spela mer hemmåt. Hoppas dock att Ekman och Widing får till det lite extra för det behövs kan inte bara lite på våra nya juniorer!
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Här blir det oavgjort, ska vi säga 3-3
Widing,Honken och Sillen nätar !!
Widing,Honken och Sillen nätar !!
Spela fult
Tycker att MoDo har ett riktigt spännande och välkomponerat lag i år.
32 Tuomas Tarkki
Ole- Kristian Tollefsen - Daniel Josefsson
Per Hållberg - Mattias Timander
Hans Jonsson - Charlie Cook
Niko Dimitrakos - Byron Ritchie - Morten Madsen
Per-Åge Skröder - Niklas Sundström - Nicklas Danielsson
Anton Hedman - Robert Rosén - Kristian Forsberg
Magnus Häggström - Per Svartvadet - Jacob Blomqvist.
Extraspelare: Alexander Bonsaksen, Mathias Trygg.
Bra målvakt. Stora elaka backar. Dom två förstafemmorna är riktigt bra offensiva om dom får spelat att stämma. Tredje och fjärdefemman är tunga att möta med en del spetskompetens.
Jag tror att vi förlorar med 5-3 idag. Danielsson gör väl 3 kassar eftersom jag kan vara lite hård i min kritik mot honom.
Min förhoppning är att Djurgårdaren Hedman spårar ur och tar en massa onödiga utvisningar, samt att vi kan mala ner dom efter halva matchen.
32 Tuomas Tarkki
Ole- Kristian Tollefsen - Daniel Josefsson
Per Hållberg - Mattias Timander
Hans Jonsson - Charlie Cook
Niko Dimitrakos - Byron Ritchie - Morten Madsen
Per-Åge Skröder - Niklas Sundström - Nicklas Danielsson
Anton Hedman - Robert Rosén - Kristian Forsberg
Magnus Häggström - Per Svartvadet - Jacob Blomqvist.
Extraspelare: Alexander Bonsaksen, Mathias Trygg.
Bra målvakt. Stora elaka backar. Dom två förstafemmorna är riktigt bra offensiva om dom får spelat att stämma. Tredje och fjärdefemman är tunga att möta med en del spetskompetens.
Jag tror att vi förlorar med 5-3 idag. Danielsson gör väl 3 kassar eftersom jag kan vara lite hård i min kritik mot honom.
Min förhoppning är att Djurgårdaren Hedman spårar ur och tar en massa onödiga utvisningar, samt att vi kan mala ner dom efter halva matchen.
Född till sportchef.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Så underbart att ha säsongskort så man kan se alla matcher på tv! 

Det har jag också.. Från C-sports:D Föresten angående backuppsättningen.. hur ser den ut för dagens match? känns som om vi inte har några alls där knappt...
- SirDIFalot
Får vi nog inte veta för än det endast återstår en timme till nedsläpp.lefflan skrev:Det har jag också.. Från C-sports:D Föresten angående backuppsättningen.. hur ser den ut för dagens match? känns som om vi inte har några alls där knappt...
Men antar samma som senast bara det att Kim Lennhammer som var extraspelare sist ersätter BomBom
Expert.
Jag fick en uppenbarelse och tog ett smslån och satte det på 1-3, det kan inte gå snett.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Allt annat än förlust känns som en bragd. Eklund och Claesson i andra backpar känns som en rejäl chansning, även om båda två gjorde en bra insats senast. Hade dock föredragit att de delat på dem och gett dem varsin rutinerad back som kedjekompis. Hoppas att alla kan spela på toppen av sin förmåga, så kan det kanske ordna sig ändå, även om det känns tufft.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Tuff match men har en relativt god känsla här. Undra om Riddarn står eller om Owuya får chansen?
Nu jävlar kör vi snart!
Nu jävlar kör vi snart!
Konstigt att det inte har presenterats någon laguppställning på hemsidan. Enligt hockeyligan.se står Riddarn. Laget formeras f.ö följande, http://live2.hockeyligan.se/live_v4/ind ... 8-MODO-DIF-daniel- skrev:Tuff match men har en relativt god känsla här. Undra om Riddarn står eller om Owuya får chansen?
Nu jävlar kör vi snart!
Tror på vinst. Ekman, Widing och Otto hänger varsina. Kempe avgör till slutresultatet 3-4.
DIF